Mrozu Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 witam, w mojej rebelce 125 mam slabe ladowanie. czy to na wolnych, czy na wysokich jest ok 12.5 - 12.8V. jak sprawdzic czy do wymiany regulator czy to jednak wina alternatora czy moze jeszcze cos innego? pozdrawiam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czupryn Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Kolego było już wiele tematów na ten temat. Wystarczy poszukać. każdy motocykl sprawdza się w podobny sposób. Zacznij od sprawdzenia wszystkich styków, bycmoze coś nie łączy... Spotkałem się z tym wiele razy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Z takimi wartościami prawdopodobnie regulator napiecia do wymiany. Jak ladowanie zachowuje sie na wyższysz obrotach? w jakim stanie akumulator? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozu Posted July 8, 2015 Author Report Share Posted July 8, 2015 wlasnie szukalem i nie znalazlem. na wolnych i wysokich jest to samo. obroty niewiele wzrastaja jak sie podniesie obroty. akumulator nowy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Cos slabo szukales... Posprawdzaj przede wszystkim polaczenia miedzy alternatorem, regulatorem i akumulatorem. Wyczysc kostki, sprawdz, czy konektory nie maja luzu, przelec jakims kontaktem w sprayu. Pozniej naladuj aku do pelna i zrob jeszcze raz pomiary. To zasadniczy punkt wyjscia do diagnozowania usterek ukladu ladowania. Powodzenia! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.