Skocz do zawartości

Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin przedstawia warunki uczestnictwa na platformie dyskusyjnej Forum Łódzkich Motocyklistów www.motocykle-lodz.pl. Regulamin staje się wiążący z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego lub w chwili zaakceptowania po wprowadzonych poprawkach.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Forum zgodnie z zasadami powszechnie uznanych norm moralnych, zasad netykiety i nie naruszając polskiego prawa. Administracja zapewnia, że będzie chroniła języka polskiego zgodnie z wymogami Ustawy o Języku Polskim.
4. Kwestie nie uregulowane niniejszym regulaminem będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację Forum.

II. PUBLIKOWANIE TREŚCI
1. Zabrania się zamieszczania na Forum i rozpowszechniania materiałów zawierających treści ogólnie przyjęte jako niewłaściwe, m.in. treści obraźliwych, pornograficznych, nienawistnych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami a w szczególności niezgodnych z polskim prawem. Zakazuje się rozpowszechniania piractwa w każdej formie, dotyczy to: wskazywania źródeł w celu pozyskania nielegalnego oprogramowania ; przekazywanie nielegalnie pozyskanego oprogramowania ; podawania seriali, cracków etc. ; udzielania informacji pozwalających korzystać w sposób nielegalny z oprogramowania ; zakazuje się zadawania pytań o sposób pozyskania rzeczy, o których powyżej ; zakazuje się przywłaszczania/łamania praw autorskich ; zabronione jest umieszczanie reklam produktów i stron komercyjnych (zawierających informacje o zarabianiu przez Internet np.: portale bukmacherskie, różnego rodzaju portale, gdzie klikamy, oglądanie reklam, pisanie spamu).
2. Użytkownik jest zobowiązany do ważenia swoich wypowiedzi, tak by nie obrażały uczuć oraz przekonań innych.
3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że osoby funkcyjne Forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili, jeśli zajdzie taka potrzeba.
4. Użytkownik, który swoimi wypowiedziami będzie zaniżał poziom dyskusji Forum lub spójność wątków, w szczególności poprzez: - pisanie postów odbiegających znacząco od tematu głównego - niestosowanie się do zasad ortografii - wulgarne wypowiedzi (omijanie Cenzora Forum) - wypowiedzi tzw. zaczepne pod adresem innych Użytkowników - wypowiedzi, które w swej treści mogą burzyć porządek i relacje między Użytkownikami Forum - pisanie językiem niezrozumiałym lub budzącym wątpliwości, co do intencji - wypowiedzi zaburzające poprawną komunikację między Użytkownikami Forum, - odsyłanie Użytkowników do innych serwisów w celu uzyskania odpowiedzi, może zostać upomniany prywatnie, publicznie, może otrzymać negatywną reputację, może otrzymać oficjalne ostrzeżenie, może zostać zablokowany na czas określony lub nieokreślony, a w ostateczności nawet usunięty z listy użytkowników Forum.
5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zaniżanie poziomu dyskusji Forum poprzez pisanie postów odbiegających znacząco od tematu głównego, wypowiedzi, które w swej treści mogą burzyć porządek i relacje między Użytkownikami Forum, oznaczają również publiczne upominanie innych, regularnych Użytkowników o zasadach ortografii, gramatyki, interpunkcji czy spójności wypowiedzi i tym podobnych. Prosimy o niestosowanie publicznego upominania Użytkowników o zasadach pisowni, spójności wypowiedzi i tym podobnych bez zgody osób funkcyjnych na Forum. Prosimy i zachęcamy by wszelkie uwagi odbiegające od założonego tematu kierować poprzez wysyłanie prywatnych wiadomości (PW) do danej osoby, z wskazaniem błędów i poprawnej wersji.
6. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zaniżanie poziomu dyskusji Forum poprzez odsyłanie Użytkowników do innych serwisów w celu uzyskania odpowiedzi rozumiane jest także przez odsyłanie Użytkowników do wyszukiwarek, podawanie linków do wyszukiwarek jako jedynej "odpowiedzi" na postawione pytanie (bez względu na to czy link kieruje do strony głównej wyszukiwarki czy do wyników wyszukiwania), chyba, że wynik wyszukiwania lub adres wyszukiwarki podany jest jedynie jako uzupełnienie wyczerpującej wypowiedzi - odpowiedzi na postawione pytanie, którym Użytkownik się posiłkuje lub wskazuje na możliwość uzyskania dalszych odpowiedzi.
7. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że podpis (sygnatura) redagowany w profilu Użytkownika jest to blok tekstu, który może być dodawany do postów. Dozwolona ilość linków reklamowych (nonprofit) klikanych wynosi 1 szt. Można stosować więcej linków, ale jedynie w domenie motocykle-lodz.pl. Dozwolona ilość linii to 5, linia pusta także jest linią. Można umieszczać grafikę - w rozsądnych wymiarach - kwestie sporne rozstrzyga Administracja i decyzja jest nieodwołalna.
8. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż posty/wiadomości napisane na Forum stanowią wyłączną własność autora, w myśl prawa autorskiego, ale w przypadku usunięcia Użytkownika z listy użytkowników Forum, Użytkownik zgadza się na to by posty/wiadomości pozostały na Forum nie zaburzając sensu dyskusji, której te posty/wiadomości są częścią.
9. Użytkownik zobowiązuje się do uzyskiwania pomocy w ramach ogólnego tematu tylko w wyznaczonych miejscach. Zabrania się korzystania w tym celu z statusów, shoutboxa, galerii zdjęć, a także każdego innego miejsca poza głównym Forum.
10. Użytkownik publikujący wypowiedzi na forum upoważnia Administracje do: obróbki cyfrowej ich dzieł; rozpowszechniania zapisu rozmowy na każdym nośniku, a w szczególności na nośniku magnetycznym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego, jak również w postaci drukowanej; czerpania korzyści majątkowych z zamieszczonych treści; włączania ich (lub ich fragmentów) do innych opracowań.
11. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane w prywatnych wiadomościach (PW), wychodząc z założenia, iż prywatne rozmowy użytkowników są ich sprawą.

Uwagi końcowe:
1. Wymagając szacunku na forum, okaż szacunek innym jego użytkownikom.
2. Staraj się nie pisać pod wpływem emocji, szczególnie tych negatywnych.
3. Zanim zatwierdzisz swój post, przeczytaj go jeszcze raz, sprawdź błędy i zastanów się, czy twoja wypowiedz zawiera przekaz, który wyraża twoje poglądy i z którym chcesz być identyfikowany przez czytelników.
4. Pamiętaj, że wbrew powszechnej opinii nie jesteś anonimową postacią w internecie!
5. Administracja nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
6. Konta nie są kasowane na żądanie. Wliczając w to treści dodane z danego konta użytkownika.
7. Administracja jest w stanie analizować i zbierać informacje o użytkownikach forum. Zapisy logów - adresy IP komputerów, dane przeglądarki i inne informacje o użytkownikach trzymane są na serwerach i w razie konieczności będą przekazane odpowiednim organom.

Opublikowano: 27 czerwca 2011.
Ostatnia aktualizacja: 1 czerwca 2017

×
  • Dodaj nową pozycję...