KLOSZ Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Witka, jeśli ktoś miałby potrzebę-problem z szeroko rozumianymi "prądami" w motocyklu, to zachęcam do opisania problemu na PW, być może potrafię pomóc. Chętnie pomogę też w przeglądzie elektryki w motocyklu, kontroli i poprawie układu ładowania i temu podobnych czynnościach, a także przy porządnym, zgodnym ze sztuką podłączaniu różnego rodzaju gniazdek, grzanych manetek, halogenów, dodatkowych klaksonów, fanfar, świecących frędzli itp. gadźetów . Trochę już ludziom rzeczy pomagałem zrobić i sobie tę pomoc chwalili. Przykladowe opinie mozna znalezc tu: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=129&t=11759#p192320 W razie potrzeby - kontakt na priv. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulba Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 "świecących frędzli" Musze powiedzieć ze mnie zaintrygowałeś 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 A spotykalem sie z takimi cudami 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit71 Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 Wczoraj miałem przyjemność poznać Konrada. być może potrafię pomóc Potwierdzam ,że potrafi.Konkretnie,fachowo,zna się na rzeczy. Wykonana przeróbka świateł w starym Fazerze. Polecam i pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted June 3, 2014 Author Report Share Posted June 3, 2014 A dziękuję za dobre słowo. W razie potrzeby, zapraszam do kontaktu i jestem do usług 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 (edited) Witam wszystkich forumowiczów, szczerze polecam tego osobnika o imieniu Konrad. Sympatyczny rzetelny facet, który zna się na rzeczy jeśli chodzi o sprawy elektryczne. Profesjonalnie przygotowany do pracy (schematy elektr. do różnych motocykli oraz narzędzia), krótko mówiąc wie co i gdzie przytknąć żeby znaleźć usterkę. Pozdro km/k - niech ładowanie będzie z wami Edited July 30, 2014 by Raq (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Piotr Posted October 26, 2014 Popular Post Report Share Posted October 26, 2014 miałem małe zwarcie, ale już po problemie - jak się okazało zwęgliły się dwie wiązki od świateł, sic! akcję naprawczą przeprowadził @KLOSZ, któremu bardzo dziękuję - poświęcił kilka godzin na analizę schematu jak i na oględziny zwłok, a następnie wykonał właściwą naprawę i to w sposób profesjonalny. Konrad posiada ponadprzeciętną wiedzę, umiejętności, doświadczenie jak i zaplecze sprzętowe - wszystko razem to klucz do sukcesu... Polecam każdemu kontakt z Konradem w razie gdy będzie taka potrzeba - ja to mówię/piszę, a ci którzy mnie znają wiedzą, że nie rzucam słów od tak 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Rowniez polecam Klosza. Pradu w bandycie nie bylo, przyszedl Klosz i wszystko smiga. Dodatkowo pomogl z transportem moto na pozyczonej przyczepce:) Polecam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted May 1, 2015 Author Report Share Posted May 1, 2015 A podziękować za dobre słowo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post KLOSZ Posted June 3, 2015 Author Popular Post Report Share Posted June 3, 2015 (edited) Ostatnio prostowaliśmy nieco pomotaną instalację w dużym Wiaderku Pita71, oto porównanie (zamontowane oryginalne elementy instalacji, wymieniona skrzynka bezpieczników, bezpiecznik główny razem z przekaźnikiem rozrusznika, przeniesione na miejsce diody, które ktos zmotał w pudełku po Vicolu , i dosztukowana instalacja, ktora byl ucieta i domotana na konektorki): Edited June 3, 2015 by KLOSZ (see edit history) 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit71 Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 (edited) Ostatnio prostowaliśmy nieco pomotaną instalację w dużym Wiaderku Pita71 Gdyby ktoś dysponował tymi gumowymi nakładkami +/- na klemy i przekaźnik chętnie przygarnę,oczywiście nie za free.W sklepie Hondy ceny za ten kawałek gumy nieciekawe.Mam na nie wizualny wkurw. Edited June 4, 2015 by Pit71 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boodgee Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Panowie i Panie, polecam tego Allegrowicza Wczoraj skorzystałem z pomocy Konrada i jestem bardzo zadowolony: szybko, sprawnie, konkretnie. Dzięki Konrad! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted June 12, 2015 Author Report Share Posted June 12, 2015 Niech STOPy będą z Tobą! Chyba dziś widziałem Cię na mieście.... możliwe to? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boodgee Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Możliwe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zet Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 (edited) Dwa słowa od kolejnego zadowolonego motocykla - sprawnie i profesjonalnie pomógł podmienić lampę w moim rumaku ze zwykłej i świecącej gdziekolwiek na halogenową i oświetlającą drogę przed motocyklem. Ktoś powie - takie rzeczy to samemu się robi. Może i tak ale na pewno nie miałbym zrobionego tak ładnie, sprawnie i wodoodpornie jak wykonał Klosz - było cięcie przewodów, lutowanie, owijanie, termokurczenie... działo się, oj działo:) Lampa to uniwersalny, homologowany (E4) produkt Louisa zamówiony przez (mogę napisać?) moto-akcesoria.pl. Dokładniejszy opis wrzucę któregoś dnia na forum, może komuś przyda się ta informacja. Ma mocowania boczne - rozstaw 200mm - oraz centralne od spodu. Z przodu szkło, reszta metalowa. Na razie chodzi na żarówce Hs1 (35W) ale gdy będzie niewystarczająca, to umówiliśmy się na przeróbkę przewodów pod "normalne" H4. Nocne testy wkrótce. Edited June 22, 2015 by Zet (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit71 Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Klosz - było cięcie przewodów, lutowanie, owijanie, termokurczenie... działo się, oj działo:) Ten typ tak ma,niech moc i prąd będzie z Nim 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Panowie mam problem, dziś wracając z pracy straciłem prędkość A dokładniej mówiąc nawet nie zauważyłem kiedy Mój prędkościomierz umarł na odcinku 10km z pracy do domu. Jak startowałem liczył na pewno i przez większość drogi też. Problem zauważyłem dopiero na drodze osiedlowej ... Moja prędkość wynosiła 0km/h. Wszystko pozostałe działa, Macie pomysł co się mogło stać podczas jazdy ? Nie miałem możliwości oglądania, bo garaż nie ma światła. Jednak zakwalifikował bym to do szeroko pojętych prądów A jeszcze co ważne jak zgasiłem moto i odpaliłem licznik na chwilkę ruszył, później wartość wciąż wskazywała niebotyczną prędkość równą 0. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemmo Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Ale... Na pewno nie stałeś w miejscu kiedy było 0? Bo jak ja odpalę moto to też zdarza mi się widzieć 0... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Nie żartuj jazda bez prędkościomierza to bardzo niebezpieczny sport bo nawet nie wiem kiedy mam 120+ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted July 10, 2015 Author Report Share Posted July 10, 2015 (edited) Moze masz jakis problem w polaczeniach miedzy predkosciomierzem a reszta sprzeta, albo sam predkosciomierz zastrajkowal. Trzebaby problem obadac... Sprawdzales kostki polaczeniowe od zegarow? Edited July 10, 2015 by KLOSZ (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 dziś się za to zabiore, wczoraj byłem w pracy do 21 :/ a dziś od 8 rano. Kończe o 15 dziś zbadam temat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted July 11, 2015 Author Report Share Posted July 11, 2015 Aha, oczywiscie rozumiem, ze predkosciomierz masz elektroniczny, a nie na linke 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 tak tak byłem na fajce przejżałem kostki które widziałem wszystko wydaje się być okey. przynajmniej te na wierzchu pod zegar się nie dostałem bo miałem czas oparacyjny = 1 papieros. Jak wrócę do domu sprawdzić voltomierzem czy płynie prąd na kostkach pod bakiem i od zegarów ? Jestem zielony więc jak mówie jakieś głupotki z góry przepraszam. rys. poglądowy zegarów https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBwiyaOwDCH-CYr5TcDlNaTDMZMtvyV4lLWeveqTuvFcLB30ZIiw schemat instalacji 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted July 12, 2015 Author Report Share Posted July 12, 2015 (edited) Jezeli predkosciomierz Ci swieci, ale pokazuje zero, to przelec polaczenia od speedsensora ze schamatu z watku, ktory podales do licznika. Tu szukalbym problemu. Moze masy brakuje? Omomierz w garsć i do boju. To nie prom kosmiczny, wiec rozwiazanie musi sie znalezc. Edited July 12, 2015 by KLOSZ (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Spoko poddaje się chyba jestem nieogarem bo nie wiem jak to sprawdzić niby zlokalizowałem kabel ale przy całej wiązce nie wiem co sprawdzać. pod zegarem to samo. brak sił i umiejętności .... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.