Jump to content

Pomoc W Ogarnięciu Szeroko Rozumianych "prądów"


KLOSZ
 Share

Recommended Posts

Witka,

 

jeśli ktoś miałby potrzebę-problem z szeroko rozumianymi "prądami" w motocyklu, to zachęcam do opisania problemu na PW, być może potrafię pomóc. 

 

Chętnie pomogę też w przeglądzie elektryki w motocyklu, kontroli i poprawie układu ładowania i temu podobnych czynnościach, 

a także przy porządnym, zgodnym ze sztuką podłączaniu różnego rodzaju gniazdek, grzanych manetek, halogenów, dodatkowych klaksonów, fanfar, świecących frędzli itp. gadźetów ;).

 

Trochę już ludziom rzeczy pomagałem zrobić i sobie tę pomoc chwalili.

Przykladowe opinie mozna znalezc tu: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=129&t=11759#p192320

 

W razie potrzeby - kontakt na priv.

Link to comment
Share on other sites

A spotykalem sie z takimi cudami :smile:

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj miałem przyjemność poznać Konrada.

 

być może potrafię pomóc

 

Potwierdzam ,że potrafi.Konkretnie,fachowo,zna się na rzeczy.

Wykonana przeróbka świateł w starym Fazerze.

Polecam i pozdrawiam :cheers:

Link to comment
Share on other sites

A dziękuję za dobre słowo.

 

W razie potrzeby, zapraszam do kontaktu i  jestem do usług :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witam wszystkich forumowiczów, szczerze polecam tego osobnika o imieniu Konrad. Sympatyczny rzetelny facet, który zna się na rzeczy jeśli chodzi o sprawy elektryczne. Profesjonalnie przygotowany do pracy (schematy elektr. do różnych motocykli oraz narzędzia), krótko mówiąc wie co i gdzie przytknąć żeby znaleźć usterkę. Pozdro km/k - niech ładowanie będzie z wami ;)

Edited by Raq (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Rowniez polecam Klosza. Pradu w bandycie nie bylo, przyszedl Klosz i wszystko smiga.

Dodatkowo pomogl z transportem moto na pozyczonej przyczepce:)

Polecam

Link to comment
Share on other sites

A podziękować za dobre słowo :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ostatnio prostowaliśmy nieco pomotaną instalację w dużym Wiaderku Pita71

Gdyby ktoś dysponował tymi gumowymi nakładkami +/- na klemy i przekaźnik chętnie przygarnę,oczywiście nie za free.W sklepie Hondy ceny za ten kawałek gumy nieciekawe.Mam na nie wizualny wkurw.

Edited by Pit71 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Panowie i Panie, polecam tego Allegrowicza  :P Wczoraj skorzystałem z pomocy Konrada i jestem bardzo zadowolony: szybko, sprawnie, konkretnie. Dzięki Konrad!

Link to comment
Share on other sites

Niech STOPy będą z Tobą! Chyba dziś widziałem Cię na mieście.... możliwe to?

Link to comment
Share on other sites

Dwa słowa od kolejnego zadowolonego motocykla - sprawnie i profesjonalnie pomógł podmienić lampę w moim rumaku ze zwykłej i świecącej gdziekolwiek na halogenową i oświetlającą drogę przed motocyklem. Ktoś powie - takie rzeczy to samemu się robi. Może i tak ale na pewno nie miałbym zrobionego tak ładnie, sprawnie i wodoodpornie jak wykonał Klosz - było cięcie przewodów, lutowanie, owijanie, termokurczenie... działo się, oj działo:)

 

Lampa to uniwersalny, homologowany (E4) produkt Louisa zamówiony przez (mogę napisać?) moto-akcesoria.pl. Dokładniejszy opis wrzucę któregoś dnia na forum, może komuś przyda się ta informacja. Ma mocowania boczne - rozstaw 200mm - oraz centralne od spodu. Z przodu szkło, reszta metalowa. Na razie chodzi na żarówce Hs1 (35W) ale gdy będzie niewystarczająca, to umówiliśmy się na przeróbkę przewodów pod "normalne" H4. Nocne testy wkrótce.

 

a3gtd3G.jpg

Edited by Zet (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Klosz - było cięcie przewodów, lutowanie, owijanie, termokurczenie... działo się, oj działo:)

Ten typ tak ma,niech moc i prąd będzie z Nim :cheers:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Panowie mam problem, dziś wracając z pracy straciłem prędkość :biggrin: A dokładniej mówiąc nawet nie zauważyłem kiedy :sad2: Mój prędkościomierz umarł na odcinku 10km z pracy do domu. Jak startowałem liczył na pewno i przez większość drogi też. Problem zauważyłem dopiero na drodze osiedlowej ... Moja prędkość wynosiła 0km/h. Wszystko pozostałe działa, Macie pomysł co się mogło stać podczas jazdy ? Nie miałem możliwości oglądania, bo garaż nie ma światła. Jednak zakwalifikował bym to do szeroko pojętych prądów :smile:

 

A jeszcze co ważne jak zgasiłem moto i odpaliłem licznik na chwilkę ruszył, później wartość wciąż wskazywała niebotyczną prędkość równą 0.

Link to comment
Share on other sites

Ale... Na pewno nie stałeś w miejscu kiedy było 0? :biggrin: Bo jak ja odpalę moto to też zdarza mi się widzieć 0... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nie żartuj :biggrin: jazda bez prędkościomierza to bardzo niebezpieczny sport :biggrin: bo nawet nie wiem kiedy mam 120+

Link to comment
Share on other sites

Moze masz jakis problem w polaczeniach miedzy predkosciomierzem a reszta sprzeta, albo sam predkosciomierz zastrajkowal. Trzebaby problem obadac... Sprawdzales kostki polaczeniowe od zegarow?

Edited by KLOSZ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

dziś się za to zabiore, wczoraj byłem w pracy do 21 :/ a dziś od 8 rano. Kończe o 15 dziś zbadam temat. 

Link to comment
Share on other sites

Aha, oczywiscie rozumiem, ze predkosciomierz masz elektroniczny, a nie na linke ;)

Link to comment
Share on other sites

tak tak :biggrin: byłem na fajce przejżałem kostki które widziałem :biggrin: wszystko wydaje się być okey. przynajmniej te na wierzchu :biggrin: pod zegar się nie dostałem bo miałem czas oparacyjny = 1 papieros. Jak wrócę do domu sprawdzić voltomierzem czy płynie prąd na kostkach pod bakiem i od zegarów ? Jestem zielony więc jak mówie jakieś głupotki z góry przepraszam.

 

rys. poglądowy zegarów

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBwiyaOwDCH-CYr5TcDlNaTDMZMtvyV4lLWeveqTuvFcLB30ZIiw

 

schemat instalacji 

Link to comment
Share on other sites

Jezeli predkosciomierz Ci swieci, ale pokazuje zero, to przelec polaczenia od speedsensora ze schamatu z watku, ktory podales do licznika. Tu szukalbym problemu. Moze masy brakuje?

Omomierz w garsć i do boju. To nie prom kosmiczny, wiec rozwiazanie musi sie znalezc.

Edited by KLOSZ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Spoko poddaje się chyba jestem nieogarem bo nie wiem jak to sprawdzić :biggrin: niby zlokalizowałem kabel ale przy całej wiązce nie wiem co sprawdzać. pod zegarem to samo. brak sił i umiejętności .... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...