Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam,mam prośbę czy ktoś potrawi doradzić mi czy taki regulator http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-cbr-900-929-00-01-nowy-i4694705049.html bedzie pasował do mojej Hondy CBR 600 F1 1990r, ja mam taki teraz a chcę kupic taki od cbr 900 wtyczka na 3 pin ma inny układ w tym od 900 ale jak by zamienić kostke od mojego to czy będzie dobry? wymiarami i rozstawem śrub jest taki sam. Podejrzewam że ten co teraz mam nie jest orginalny od nowości . pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 wiem ze do hondy i kawy zakladaja tez ludzie regulatory z malucha, nowy 25 zyla, wtyczki tylko trzeba założyć oryginalne, info znalazlem kiedys na forum kawasaki 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 czyli po zamianie tylko kostki od alternatora można go będzie załorzyć i będzie się nadawał? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 tak bo takie same napięcia i inne duperele przechodzą , nie znajde ci teraz tego wątku ale mysle ze gdybys jakiegos elektryka pytnął do by potwierdził, z resztą 25 pln to nie szkoda wydać 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Da sie go podlaczyc i powinien dzialac. Mocowo tez sie powinno wszystko zgadzac, bo podejrzewam, ze cbr900 ma taki sam, albo mocniejszy alternator, wiec nie powinno to tez byc problemem. Z tym od malucha to bym sie zastanawial, bo sadzac po wyprowadzeniach, to jest regulator jednofazowy, a w cbrce masz alternator 3 fazowy... (o ile mowimy o takim maluchowym na przyklad: http://allegro.pl/regulator-napiecia-alternatora-126p-polonez-ezu-i4659961294.html ) Kup ten od Korando i powinno być ok. Edytowane 15 Października 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 czyli mogę spokojnie kupic tego od cbr 900 i założyć do siebie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Olej wtyczki, wytnij w diabły i lutuj. Kable możesz mieszać, oczywiście w kolorze Może się mylę, ale czy oryginalnie nie powinieneś mieć regulatora z jeszcze jednym przewodem (czarnym) miast tej masy z oczkiem? Pogrzeb w wiązce przy regulatorze, może znajdziesz jeden wolny przewód.. Albo lepiej dorwać schemat elektryki i popatrzeć. Jeżeli mam rację szukaj innego regla. DObre są od 954, albo od 1100xx 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 czarnego nie ma, jest tylko masa sielona z kostki. Ładowanie na światłach zaczyna mi się od 3,5 tyśiąca obr i jest wtedy dopiero 12,5v na 1200-1300 obr ładowanie jest poniżej 12v i aku szybko pada a tak być nie powinno. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Bartexx - posprawdzaj polaczenia , kostki itd. Sprawdz tez uzwojenie alternatora zanim kupisz nowy regler, bo moze to iepotrzebny wydatek. Chyba, ze sprawdziles juz reszte ukladu ladowania i jestes pewny, ze problem tkwi w regulatorze. Dawid Xrv - w CeBRa to nie Afryka - tu nie ma dodatkowego monitora w regulatorze. Oczywiscie taki, o ktorym mowisz tez daloby sie zmotac do tej CBRki, ale nalezaloby uzupelnic instalacje o jeden przewod. W cebrze F1 byly tylko podwojne wyprowadzenia minusa i plusa do kostek w celu zmniejszenia spadku napiecia na kostce, a dalej i tak one sie laczyly razem w jeden przewod, wiec raczej czarnego przewodu do monitora tam w wiązce oryginalnej nie bedzie. A uwaga o lutowaniu celna. Mozna pozbyc sie kostek, polutowac wszystko - polaczenie bedzie pewniejsze. Edytowane 15 Października 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Czarny "monitorujący" jest w cbr 954, jest też w cbr 1100xx stąd pisałem że i tu może być taki A w mojej zero siedem nie ma czarnego fabrycznie Choć od tygodnia jest bo se założyłem regla od 1100 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Jako Afrykaner to chyba regler od Rafwro z forum AT powinienes zalozyc, ten robiony przez inż. Dudka z Rzeszowa? Ale, ale, żarty na bok W gruncie rzeczy jest tak, że jeśli tylko regulator jest w stanie przyjąć na siebie moc alternatora, to praktycznie każdy trójfazowy regulator da się założyć do każdego motocykla z trójfazowym altkiem. No chyba, że mówimy tu o wydumkach typu GSXR 750, gdzie konstrukcja alternatora jest popaprana jak 150 i nie każdy regulator z nim gada. Edytowane 15 Października 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 sprawdziłem alternator na kostce 1+2, 1+3, 2+3 i na każdej jest okoł 20v przy 1200-1300 obrotów przy 5000 obr było około 70v to raczej alternator ok jest? w manualu je że z regu wychodzą 2+ i 2- które i tak się łączą ze soba w jeden,a i jeszcze od minusa idzie jeszcze masa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Dobrze jest. Sprawdź sobie jeszcze przejście do masy fazowych przewodów. Klosz: Regla z Rzeszowa już przerabiałem Teraz inną funkcję spełnia. Zaczął mieć spore spadki w ładowaniu, po tym jak w Bieszczadach życie zakończyła juhasa Edytowane 15 Października 2014 przez Dawid Xrv (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 to jest wycinek schematu z manuala do niej 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 jak masz takie słabe ładowanie to zaczął bym od wyczyszczenia wszystkich mas i poczyszczenia kostek bo pewnie pośniedziało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 wszystko poczysciłen i nic sie nie zmienilo,nadal jest za slabe ladowanie a do 3 tys obr jest po niżej 12v 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Pożyczta chłopu regla se podłączy i będzie wiedział co i jak Ten z manuala i ten z foty to jedno i to samo, także miałeś oryginał A czyszczenie kostek gdy ładowania brak to musztarda po obiedzie, bo wtedy regulator już deaaaaad Aaaa, sprawdziłeś masowy przewód co idzie od aku do silnika? Może masz przyśniedziałą masę. Edytowane 15 Października 2014 przez Dawid Xrv (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartexx Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 posprawdzam jeszcze raz i jak nic nie da to kupuje ten z KORANDO, dziękuję wszystkim za pomoc LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Jeśli chcesz bezproblemowo latać to tylko DUCATI ENERGIA daje rade. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rebel Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Mam sprawny regler od horneta 600 pc36.oryginal. Jak pasuje oddam za przyzwoite pieniądze 0 Cytuj Live slow!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.