Naczelny Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 3 razy miałem taĸą sytuację że idę sobie zadowolony do motocykla, załączam ssanie, chcę odpalić, rozrusznik kręci, motocykl nie odpala... Czasem słychać jak by na pół sekundy coś łapał, i to tyle. Za pierwszym razem zostawiłem motocykl na noc pod blokiem, noc dosyć zimna, rano był pokryty rosą. Jak nie odpalił to zostawiłem go i pojechałem do pracy. Wracając z pracy spróbowałem odpalić, odpalił bez zająknięcia. Druga sytuacja, chciałem wrócić z pracy po deszczu, motocykl nie odpalił. Wieczorem przyjechałem po niego z kolegą, z rozrusznika nie chciał odpalić, za to z pychu odpalił dość szybko. I trzecia sytuacja dziś rano. Wyciągam moto z garażu, chce odpalić i to samo:/ Na zewnątrz 3 stopnie, w środku garażu pewnie podobnie. Z tym że całkiem sucho, cały czas był w garażu. Motocykl to Suzuki GSX600F. Dodam że motocykla używam codziennie od połowy sierpnia i poza tymi 3 sytuacjami, jak i pomiędzy nimi zawsze odpalał z pierwszego strzału, bez zająknięcia. Nie chciałbym niepotrzebnie wymieniać rzeczy które są w porządku. Miał ktoś taką sytuację? Albo ma pomysł co może być przyczyną? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteklodz Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 włącznik startera przekaźnik rozrusznika klemy czujnik sprzęgła czujnik stopki luźne przewody/połączenia 0 Cytuj Bus, bagażówka stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź 663-231-860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 przewody od swieć tzw kable wn. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Na poczatek podlacz aku do ladowarki i porzadnie naladuj, a w miedzyczasie, jak aku sie bedzie ladowal, zacznij od przejrzenia i poczyszczenia połączen elektrycznych odpowiedzialnych za wyżej wymienione przez bartkalodz elementy. Spray do polaczen elektrycznych Twoim przyjacielem W następnej kolejności sprawdź na przebicie przewody wn. Najlepiej zrobić to wieczorem w ciemnym garażu uzbrojony w rozpylacz do wody. Rozpylasz w okolice silnika i przewodow wn i krecisz jednoczesnie rozrusznikiem. Ew. rozpylasz przy pacujacym silniku (o ile moto odpala). Czasami ładne efekty świetlne mozna zobaczyc, po ktorych mozna zdiagnozowac gdzie ucieka napiecie ze swiecy. 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.