Arpe Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Cześć, wczoraj po naciśnięciu "PASS", tego od mignięcia długimi, maszyna padła o odpaleniu nie a mowy, objaw taki jakby akku był martwy, kontrolki ledwo żarzą przeciściłem klemy na wszelki wypadek i podłaczyłem do samochodu żeby odpalić i podładować działa, ale tylko podłaczony do samochodu, po odpięcu przewodów pracuje nierówno, kontroli przygasają, obrotomierz skacze po skali, czyli ogólnie system głupieje tak jaby nie miał prądu, alternator padł ? jakieś łącze się usmażyło ? potrzebny pomysł co jeszcze mogę na szybko sprawdzić, albo od razu serwis problem, że sprzęt jest poza Łodzą, na terenie ogródków działkowych w Kaletniku (k. Koluszek), czyli naprawa na miejscu, albo usługa z lawetą 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 ja tak miałem w Kawie jak aku zupełnie padł... odpalał na kablach, kontrolki ledwo świeciły i gasł... nowe aku rozwiązało sprawę... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 rozumiem ze miernikiem aku nie mierzyłeś? trzeba sprawdzić czy aku się naładuje, jeśli nie to pewnie winny akumulator, bo jeśli da się naładować to sugerowało by regulator, ale może być również coś głębiej :/ 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jaki masz rocznik? Sprawdź wszystkie kostki, szczególnie te za chłodnicą pod bakiem (musisz zdemontować chłodnicę). Porozczepiaj je i sprawdź czy któraś się nie sfajczyła. Ale zacznij od aku. Może być też regulator... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Dzięki za odzew rocznik '99 mierzyłem, ma 12V, ale bez obciążenia, co wydaje się mało, później już nie sprawdzałem po podłączeniu obstawiałem coś innego niż aku, bo padło nagle i po odpaleniu nie działa bez zewnętrznego źródła, tak jakby alternator nie podawał 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) 12 V to chyba brak ładowania, powinno być 14 Edytowane 26 Maja 2014 przez Thebestof78 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Jak akumulator dostal zwarcia (a dzieje sie to tak: dziala, jest wszystko ok, cud miód, po czym nagle PSTRYK! i nie ma aku) to bedziesz mial wlasnie takie efekty jak opisujesz, wiec zanim zaczniesz demontowac chlodnice, odkrecac kola i robic takie rozne cuda postaraj sie o jakis aku na podmianke, naladuj go do pelna, podepnij do motocykla, odpal i sprawdz napiecie na klemach na pracujacym silniku. Dopiero pozniej wglebiaj sie dalej w temat, jesli z ladowaniem bedzie cos nie tak, bo poki co wyglada to na klasyczny pad akumulatora. Jesli okaze sie, ze po wymianie aku motocykl dziala jak trzeba, to proponuje tylko przejrzec instalacje odpowiedzialna za uklad ladowania - ot tak profilaktycznie i dla swietego spokoju. I pamietaj, ze nie nalezy odlaczac aku przy pracujacym silniku, ani zbyt dlugo meczyc motocykla z padnietym akumulatorem, bo mozesz w ten sposob zabić regulator i narazic sie na wiekszy wydatek niz sam akumulator. Jesli potrzebowalbys pomocy w powyzszej kwestii to pisz na priv - chetnie cos podpowiem jesli bedzie potrzeba. Edytowane 26 Maja 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pęku Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witaj. Myslę podobnie jak poprzednicy. Winny powinien być akumulator, ja również po zimie mam na aku. 12,8 moze 13 i czasem nie chce zagadać, a kontrolki słabo swiecą i jest ogółem lichy. Zacznij sprawdzać od podstawowych rzeczy, a potem bedziesz się martwić. Tylko jak już kupisz nowy aku. to pamietaj o ładowaniu w okresie zimowym czyli jak dbasz tak masz. Pozdrawiam. LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 akumulator z 12,5 spadał do zera podczas zasilania wentylatora od karty graficznej prostownikj na nim nie drgnął, szmelc, nowy kupiony, moto już w domu dziękuję wszystkim za pomoc 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Sprawdź sobie jeszcze układ ładowania, żeby sie nie okazalo, ze za chwile ten nowy tez bedzie szmelc 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.