Skocz do zawartości

Sv 650 Elektryk Poszukiwany


Arpe

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

wczoraj po naciśnięciu "PASS", tego od mignięcia długimi, maszyna padła

o odpaleniu nie a mowy, objaw  taki jakby akku był martwy, kontrolki ledwo żarzą

przeciściłem klemy na wszelki wypadek i podłaczyłem do samochodu żeby odpalić i podładować

działa, ale tylko podłaczony do samochodu, po odpięcu przewodów pracuje nierówno, kontroli przygasają, obrotomierz skacze po skali, czyli ogólnie system głupieje

tak jaby nie miał prądu, alternator padł ? jakieś łącze się usmażyło ?

potrzebny pomysł co jeszcze mogę na szybko sprawdzić, albo od razu serwis

problem, że sprzęt jest poza Łodzą, na terenie ogródków działkowych w Kaletniku (k. Koluszek), czyli naprawa na miejscu, albo usługa z lawetą :smile:

 

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem w Kawie jak aku zupełnie padł... odpalał na kablach, kontrolki ledwo świeciły i gasł... nowe aku rozwiązało sprawę...

motorcycle.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze miernikiem aku nie mierzyłeś?

trzeba sprawdzić czy aku się naładuje, jeśli nie to pewnie winny akumulator, bo jeśli da się naładować to sugerowało by regulator, ale może być również coś głębiej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rocznik? Sprawdź wszystkie kostki, szczególnie te za chłodnicą pod bakiem (musisz zdemontować chłodnicę). Porozczepiaj je i sprawdź czy któraś się nie sfajczyła.

Ale zacznij od aku. Może być też regulator...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew

rocznik '99

mierzyłem, ma 12V, ale bez obciążenia, co wydaje się mało, później już nie sprawdzałem po podłączeniu

obstawiałem coś innego niż aku, bo padło nagle i po odpaleniu nie działa bez zewnętrznego źródła, tak jakby alternator nie podawał

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 V to chyba brak ładowania, powinno być 14 

Edytowane przez Thebestof78 (wyświetl historię edycji)

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak akumulator dostal zwarcia (a dzieje sie to tak: dziala, jest wszystko ok, cud miód, po czym nagle PSTRYK! i nie ma aku) to bedziesz mial wlasnie takie efekty jak opisujesz, wiec zanim zaczniesz demontowac chlodnice, odkrecac kola i robic takie rozne cuda postaraj sie o jakis aku na podmianke, naladuj go do pelna, podepnij do motocykla, odpal i sprawdz napiecie na klemach na pracujacym silniku. Dopiero pozniej wglebiaj sie dalej w temat, jesli z ladowaniem bedzie cos nie tak, bo poki co wyglada to na klasyczny pad akumulatora.

Jesli okaze sie, ze po wymianie aku motocykl dziala jak trzeba, to proponuje tylko przejrzec instalacje odpowiedzialna za uklad ladowania - ot tak profilaktycznie i dla swietego spokoju. I pamietaj, ze nie nalezy odlaczac aku przy pracujacym silniku, ani zbyt dlugo meczyc motocykla z padnietym akumulatorem, bo mozesz w ten sposob zabić regulator i narazic sie na wiekszy wydatek niz sam akumulator.

 

Jesli potrzebowalbys pomocy w powyzszej kwestii to pisz na priv - chetnie cos podpowiem jesli bedzie potrzeba.

Edytowane przez KLOSZ (wyświetl historię edycji)
Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Myslę podobnie jak poprzednicy. Winny powinien być akumulator, ja również po zimie mam na aku. 12,8 moze 13 i czasem nie chce zagadać, a kontrolki słabo swiecą i jest ogółem lichy. Zacznij sprawdzać od podstawowych rzeczy, a potem bedziesz się martwić. Tylko jak już kupisz nowy aku. to pamietaj o ładowaniu w okresie zimowym czyli jak dbasz tak masz. Pozdrawiam. LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator z 12,5 spadał do zera podczas zasilania wentylatora od karty graficznej

prostownikj na nim nie drgnął, szmelc, nowy kupiony, moto już w domu

dziękuję wszystkim za pomoc

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie jeszcze układ ładowania, żeby sie nie okazalo, ze za chwile ten nowy tez bedzie szmelc ;)

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...