kowalczykjacek Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Witam , Od wczoraj jestem posiadaczem VX 800 z 93 roku. Wczoraj było wszytko pięknie: odpalił, przyjechał. Dzis rano chciłem się nim przejechać. Po dwóch godzinach głównkowania co jest nie tak udło się odpalić, ale z podłączonym prostownikiem. Silnik pochodził jakies 20 minut i go zgasiłem. Zaraz znów odpaliłem i juz myslałem że jest OK. Pochodził jeszcze jakies 10 minut zgasiłem go. Gdy chciałem go 20 minut później odpalić i odstawic do garazu, nie udało się. Miernikiem sprawdziłem napięcie na akumulatorze i pokazuje około 11,8 V. Podłoczyłem prostownik na około godzine. Niestety zaraz musiałem go odłączyc bo jechałem do znajomych samochodem, na kilka godzin więc nie chciałem tego tak zostawiać. Sprawdziłem napiecie 12.5 V Gdy wróciłem znów sprawdziłem napiecie - 12,3 V. Spróbowalem odpalić ale nie udało się. kręcił troche ale nie zaskakiwał. Czy ktoś wie co jest nie tak z moim moto? Pozdrawiam Jacek 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Stawiałbym na regulator napięcia. Sprawdź jakie jest napięcie jak silnik pracuje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Temat wałkowany juz..poczytaj troszke tu...http://motocykle-lodz.pl/topic/5326-brak-ładowania-gsx-r-k6-750/page-2?hl=%C5%82adowanie 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalczykjacek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dzięki. Sprawdzę wieczorem. Pozdrawiam Jacek Podładowałem prądem około 2A, przez 4h . Nie udało mi się, zmniejszyć prądu, bo prostownik ma trochę uszkodzone pokrętło. Na noc odłączyłem. Rano poszedłem i sprawdziłem. Napięcie było 12.8 V. Odpalił za pierwszym dotknięciem. Podłączyłem miernik. Przy obrotach około 3 tysięcy nam min. napięcie wynosiło 12.6 V i rosło w tempie 0.01V na sekundę, jak podkręciłem obroty do 4,500 to napiecie rosło szybciej w tempie około 0.04 V na sekundę. Jak zobaczyłem że już doszło do 12.85 V odłączyłem miernik i wybrałem się na przejażdżkę, około 20 minut po osiedlu. :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalczykjacek Opublikowano 7 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Udana próba odpalenia o której pisałem miała miejsce 22 września, 5 dni póżniej w niedzielę rano odpałiłe za drugim razem. Pojeździłem trochę, około 40 minut. Myślałem że juz jest OK. To było tydzień temu. W tygodniu nie miałem czasu na moto. Wczoraj w kolejną niedzielę myślałem że gdzieś sobie pojadę. Nie odpalił. Napięcie na akumulatorze było okołoło 12.4 V. Podłączyłem prostownik (tym razem juz specjalny motocyklowy) na około 7-8 godzin. Co jakis czas mierzyłem napięcie. Po około 6h pokazywał juz około 13.8V. Gdy odłaczałem było 13.9 V. Rano miałem nadzieję że odpali be problemu. Najpierw sprawdziłem napięcie... było 12.5V, próbowałem odpalić, kilka razy , nic, i nic, za nie wiem może 10tym razem zaskoczył, po minucie zgasiłem, odpalił . po około 10 minutach zgasiłem i jeszcze raz odpaliłem. Jakaś magia czy co? Przy właczonym silniku mierzyłem napięcie, rosło tak jak 2 tygodnie wcześniej ale tylko do czasu, jak osiągneło około 12.9 V zaczeło drastycznie spadać do poziomu 12.4 V. Spróbuję wieczorem pomierzyc napięcie z alternatora. Tylko nie bardzo wiem które to przewody Brak mi już sił. Sam tego nie ruszę. Poszukuję dobrego mechanika w okolicy Koluszek. Ktoś zna takiego? Edytowane 7 Października 2013 przez Suchy-wolk (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Trzy kable najczęsciej białe, odpinasz kość odpalasz i mierzysz pomiędzy 1 a 2 ,2 a 3 ,3 a 1 miernik ustawiasz na AC na 200 volt napięcia w każdej kombinacji kabli powinny być prawie równe,napisz jakie będziesz miał napięcia przy około 5 tyś. obrotów,gdzieś tu było już na forum jak to się robi,szukaj 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.