Skocz do zawartości

Hyosung Gt650R


Darcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 
Przeglądając aukcje trafiłem na takie moto ( koreański wynalazek) silnik SV650. Dizain motocykla bardzo mi się spodobał ale jak z jego  trwałością ?? 
Miał ktoś z nim kiedyś styczność i może się wypowiedzieć ? 
 

Na Allegro jest parę modeli , za to części nie wiele..

Nowy motocykl z 2012r po przecenie kosztuje jakieś 19000tyś + gwarancja 5 lat.

Urzywane egzemplarze z 2005 - 2007 chodzą po 5-7 tyś. Nib nie dorgo.

 

Prosił bym o opinie jak ktoś ma jakies informacje :smile:

Edytowane przez Darcio (wyświetl historię edycji)
motox.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung to koreańska produkcja i dobra jakość. Od ponad 10 lat robi podzespoły dla Suzuki, więc samo to o czymś świadczy. A design mają super... z dostępnością części (z tego co pytałem znajomego posiadacza) nie ma problemów bo praktycznie to samo co Suzuki, poza plastikami może :smile:

 

A tu masz ciekawy artykuł:

http://www.scigacz.pl/Hyosung,GT650P,budzetowy,zawrot,glowy,18634.html

 

Moje obawy o plastikach potwierdza w innym temacie Suchy. Poszukaj Darku  tematu o Hyosung GT 125 na forum, bo wygląda na to, że Suchy był szczęśliwym posiadaczem :smile:

 

- w Polsce słaby dostęp do plastików
- mało autoryzowanych serwisów w Polsce (jednak sprawdzony mechanik robi wszystko)

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Hyosunga i dobrze go wspominam, ale był on tzw. starej daty, gdzie jakość marki stała na ciut wyższym poziomie. Jakiś czas temu zmienił się właściciel i już nie współpracują z Suzuki tak "owocnie" jak kiedyś, więc obie marki mają niewiele ze sobą wspólnego, a już na pewno nie silnik z SV650... owszem, Hyosung jest technicznie sklonowany z SV'ek, ale to nie jest to samo wierz mi. Inne układy chłodzenia, inne głowice, inna budowa (zbliżona).

 

Jeżeli chodzi o jakość plastików to w moim egzemplarzu było bardzo dobrze, mocne tworzywo, odporne na zarysowania itd. Na minus na pewno malowany silnik... nie wiem jak to wygląda w GT650, ale w GT125 całość była pomalowana słabej jakości farbą, przez co bardzo łatwo było zniszczyć powłokę np.kwasem z akumulatora albo jakąś chemią do silników. Generalnie ciężko było mi utrzymać w nakedzie silnik w czystości i bez skaz. 

 

Mój były Hyosung GT 125

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna w PL dystrubutorem Hyosunga został "Romet&Arkus" więc są składane w Bygoszczy. Problemu z częściami nie powinno być. Tylko nie wiadomo czy ta sama jakość jak w tych starszych składanych poza PL ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung miał nawet swoją klasę w wyścigach w PL. Niestety już jej nie ma.

Jeśli chodzi o trwałość to jest praktycznie taka sama jak w Suzuki. Od dawna produkują dla nich części. Te wszystkie ich motocykle to klony. Wiele części jest taka sama.

Jak dobrze kojarzę to GT650 i SV650 są bardzo zbliżone jeśli chodzi o wygląd (bez owiewek) a różni je masa. GT650 jest cięższy.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Hyosunga, tylko że GT 125.

Według mnie jest to dobra marka, lecz niestety mało znana w Polsce i to jest największa wada. Jak czasami jakiś znajomy zapyta się co to za motor, a ja odpowiem " Hyosung" to wszyscy pytaja się co to jest i odrazu myśla że chińczyk, a jest to nieprawdą. Są to dosyć solidne sprzęty, bazujące na starszych modelach Suzuki, dzięki czemu mamy wysoką trwałośc. W moim GT zauważyłem kilka częsci z Suzuki, m.in.  rama( Gs 500), filtr powietrza( SV 650), tarcze sprzęgła ( nie wiem od jakiego modelu, ale napewno Suzuki) i chłodzenie olejem( starsze Bandity).

Ja w swoim po zakupie zrobiłem duży przegląd i teraz jestem zadowolony, myślę że to jest klucz do niezawodności pojazdu w późniejszej jego eksploatacji.

Z częściami żadnego problemu niema, na allegro masz takie rzeczy eksploatacyjne: oleje klocki filtr itd. W razie jakieś awarii tona Legionów jest dystrybutor Hyosunga i Ci coś załatwia.

 

Jeśli w okolicy było by jakieś ogłoszenie to pojedz, zobacz czy Ci pasuje i wtedy zdecyduj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grupie do której należę jest ponad 20 maszyn tej Firmy. Głownie są to GV`ki ale jedną czy 2 650R też mamy choć żadnej nie dane mi było ujeżdżać ani też czytać wszystkich topiców o niej na forum też mi się nie chciało :whistling: . Także opinia dotyczy Gv`ek. Wykonanie tych moto stoi na naprawdę wysokim poziomie. Chyba, że ktoś jest szczególarzem ;). Nie są to sprzęty bez wad m.in twarde tylne zawieszenie nie wygodne siedzenie pasażera parę usterek, które się praktycznie zawsze mogą każdemu przytrafić. Motocykle są bardzo szybkie zrywne i mało palą nawet bardzo mało. Ale są dość ciche także pierwszą rzeczą zazwyczaj jest udanie się do sklepu/Edka po nowy tlumik :smile:. Przejęcie marki przez Romet`a ma swoje plusy i minusy + dostępność do części akcesorii, dealerów etc minusem no cóż w Romecie różne rzeczy się działy ;)..

Jeśli egzemplarz będzie w dobrym stanie a Tobie ogólnie podoba się ten motor to spokojnie możesz o nim myśleć :smile:

Edytowane przez Scyzer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze Scigacz.pl

 

"jednostka napędowa nie jest kopią silnika Suzuki wykorzystywanego w SV650 i późniejszych modelach. Obie widlaste dwójki różni chociażby tak kluczowy parametr jak średnica i skok tłoka. Nie liczcie na to, że choćby jednak część w obu silnikach będzie wspólna. Co najważniejsze inna jest też charakterystyka pracy silnika."

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że spotkałem się z bardzo pozytywną opinią,, jestem zaskoczony,,

Nie ukrywam że moto mi wpadło do gustu, szkoda tylko że tak mało jest tego na aukcjach . 
Czytałem że hyosung ma kiepskie przednie hamulce i przy zakupie warto pomyśleć o oplocie, lepszych klockach i klamkach z racji że oryginały ciężko chodziły.

 

PS. Suchy też miałeś u siebie z tym problem  ? ( A co do moto to na zdjęciach wygląda jak rasowa 600 :smile: 

 

Wiadomo  SV to, to nie jest ale wiele ma wspólnego, nawet bardzo no i ta cena w SV płacisz za jakość ale firma też odgrywa spore znaczenie. 

Podstawowe zespoły : napęd, klocki, filtry itp. można spokojnie znaleźć na allegro, tak jak mówicie jest tylko problem z plastikami ale dla ostrożności jakieś crash pady powinny zdać egzamin :smile:
 

Osiągi ok 4s /100km i spalanie 5-6l dla mnie bomba  :P Co do zawieszenia fajna jest opcja regulacji ale i tak podobno na zakrętach trzeba uważać bo tylne koło lubi mieć tzw. uślizg, nie wiem ile w tym prawdy, nie wydaje mi się że może być aż tak źle :smile:  

motox.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce są takie jak w Suzuki. Zrobione z plasteliny i gumy od majtek. ;)

 

Oplot to konieczność.

 

Ten hyosung będzie jeździć jak moja sv. Chcesz to mogę Ci udostępnic do testów.

Edytowane przez Tomi (wyświetl historię edycji)

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...