Jump to content

Hyosung GT 125


Suchy-wolk
 Share

Recommended Posts

Suchy-wolk

Skrót :

Jest to moje pierwsze "biegowe" moto. Wcześniej jeździłem skuterem (CPI GTR)

 

Hyosung'a zakupiłem na sam koniec wakacji 2009, czyli 31 sierpnia i zakupu ani trochę nie żałuję.

Za te pieniądze co ja dałem to była wręcz okazja.

 

Jeżeli chodzi o samą markę "Hyosung" to nie byłem do końca przekonany, czy robię dobrze zakupując go, jednak gdy zobaczyłem go na własne oczy, to wtedy właśnie podjąłem decyzję zakupu :smile:

 

Zmiany

- Zakup motocykla z Niemiec w 2009 roku

- Nowiutki napęd zmieniony w 2010 roku

- Synchronizacja gaźników w 2011 roku

- Regulacja zaworów w 2011 roku

- Nowe filtry (oleju itd.) w 2011 roku

- Nowy tłumik IXIL'a w 2011 roku

Silnik

Igła, pracuje i działa jak trzeba, sprawny w 100%, 2 cylindry w układzie "V" dwa gaziory i ładnie to się zgrywa.

 

Zawieszenie

Bardzo dobre jak na nasze drogi. Dość umiarkowane, ale bardziej miękkie, dzięki czemu na dziurach nie odczuwam niemiłych podrzuceń tyłka z siodła. Na dłuższej trasie (Łódź-Poznań), nie doświadczyłem żadnych problemów, aby np. moto tonął przy hamowaniu itd.

 

Plusy i minusy pojazdu

+ małe spalanie (ok.3-4l/100km)

+ wygląd/stylistyka (przypomina większego brata rzędu 500ccm)

+ cena używanego/nowego (za ceną też idzie prawdopodobnie jakość)

+ dwa cylindry

+ duży bak - ponad 15 litrowy (starczy benzyny na dobre kilkaset kilometrów)

+ tanie części eksploatacyjne

- w Polsce słaby dostęp do plastików

- mało autoryzowanych serwisów w Polsce (jednak sprawdzony mechanik robi wszystko)

+/- osiągi, które są gorsze od 125ccm 2T, ale lepsze od skuterów (do miasta w sam raz i na krótkie wypady)

 

 

Zdjęcia z lipca

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

No i nie napisałem wam chyba nic o marce :biggrin:

 

Hyosung jest firmą Koreańską, silniki i ramy wychodzą z fabryk Suzuki (tak mi mówił główny importer Hyosung w Polsce).

 

Główna nazwa/model motoru to : Hyosung GT 125

Rocznik : 2004

Pojemność 124ccm

Silnik : 4T

Moc : 15km

Przebieg : (17.000 przy zakupie, aktualnie ponad 20.000km)

Gaźnik : 2x Mikuni BDS26

Rodzaj paliwa : PB95

 

Chętnie zapoznam się z waszymi opiniami :P

 

PS : Wraz z upływem czasu będę starał się aktualizować ten temat i na bieżąco dodawać info. na temat moto.

 

***AKTUALIZACJA : 07.07.2011

=========

Motorek w sierpniu idzie na sprzedaż, zmieniam na wyższy kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Mało mi mówi sama marka, nie wspominając o modelu... Czegoś się dowiedziałem z tego posta :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

MateuszZR7

Moto bardzo zadbane ( bo Suchy dba o wszystko ).Fajny wygląd jak na 125ccm. bo wydaje się że jest to moto o większej pojemności, a nie tak jak cbr 125 wąska jak rower.

Link to comment
Share on other sites

Suchy-wolk

Mało mi mówi sama marka, nie wspominając o modelu... Czegoś się dowiedziałem z tego posta :biggrin:

Nie ma co się oszukiwać, ponieważ Hyosung nie ma wielu fanów w Polsce, ale na zachodzie podobno dobrze schodzą te maszyny ze względu na niską cenę. Tak na prawdę, to jestem pełen podziwu, że silnik działa jak igła, nic mi się w nim nie zepsuło ani razu. Części typu napęd (łańcuch, zębatki) są wszędzie dostępne, od innych modelów sporo rzeczy pasuje. Plastiki też niczego sobie, są mocne w porównaniu z typowymi "chińskimi" motorkami. Całość wykonana jest na wysokim poziomie, przy tym producent oferuje niską cenę. Nie jest to odczuwalne przy pojemnościach np.125 lub 250ccm, ale 650ccm z salonu można kupić za niecałe 15.000zł, to na prawdę dobra cena. Gdyby nie fakt, że Hyosung ma dość ubogą ofertę, to mógłbym rozważyć zakup większego brata.Najbardziej bolą mnie osiągi, ponieważ przy 100km/h już nie chce ciągnąć na prostej, ze względu na blokadę modułu, której nie ściągam ze względu na silnik, tzn. nie chcę go piłować. Gdybym wyciągał 120km/h, to może poczekał bym jeszcze trochę na nową maszynę, ale w tym momencie już mi się znudziła taka jazda powoli.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Widziałem tego Hyosunga, jak podjechałem do Piotrka :smile: Nie mogłem mu uwierzyć, kiedy się dowiedziałem że to tylko 125 :smile: Z daleka wygląda jak SV 650:P Masz bardzo dobrego mechanika:)

Link to comment
Share on other sites

Motocykl sprzedany, ale to prawda u Piotrka byłem czasami i on sam się dziwił, że to 125ccm tylko :P W tej chwili można maszynę spotkać na Łódzkich drogach, ponieważ kupiec jest z okolic Lutomierskiej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...