Jump to content

Nc700X


Pablos
 Share

Recommended Posts

Jak to mowia, na promocje nie ma rady... BMW F800GS jest poki co poza zasiegiem, wiec poszedlem na kompromis i padlo na Honde NC700X w DCT. BMW F650GS Dakar, P1110645.JPGktorego mialem do tej pory(http://motocykle-lodz.pl/topic/2880-dakar-na-recluse-czyli-bmw-f650gs-dakar/ ), wiosna zmienil wlasciciela.

Do NC-Xa podchodzilem z duzym dystansem...mala moc, taki troche skuter, 1/2 silnika z samochodu... diametralnie rozne opinie w necie...mialem duze watpliwosci,ale kilka rozmow z kolesiami ,ktorzy tym jezdza i ogledziny utwierdzily mnie,ze ten sezon spedze w siodle spod znaku Hondy:)

Do miasta Honda nadaje sie idealnie, a w sumie miejskie latanie to 3/4 moich jazd. Weekendowe pojezdzawki tez, jak sie okazuje sa w jego zasiegu i bez problemu mozna nim jechac gdzies dalej, lekko zjechac z asfaltu(lekko) i bujnac sie po autobanie.

Dodatkowo, to moto ma bardzo lagodny apetyt na paliwo, ma automatyczna dwusprzeglowa skrzynia DCT i korzystna cena za nowy egzemplarz. Do tej pory, w tym sezonie nakrecilem ponad 5500km i jestem bardzo zadowolony w tego wyboru. Honda, NC700Xa pozycjonuje jako motocykl crossover i ponoc nastepce Transapla... Mi brakuje minimalnie wiekszego przeswitu, wyzszego zawieszenia i bardziej miekkiego zawieszenia, ale ...porownuje to do Dakara. Ale za to hamulce, kultura pracy silnika, elastycznosc i wlasciwoscji jezdne na asfalcie sa na plus dla Hondy. Podoba mi sie rozwiazanie z automatem DCT, choc korzystam i tak najczesciej z manualnego trybu, zmieniajac biegi sekwencyjnie przyciskami na lewej manetce. Ponizej kilka fotej z ubiegłotygodniowego zlotu BMW w Sudetach.

NC700X jest fajny, na prawde...,ale w planach niezmiennie BMW F800GS:)

DSC08129aaaa.jpg

 

DSC08161aaa.jpg

 

20130525-IMG_1152aaaa.jpg

 

DSC08287.JPG

 

 

20130525-IMG_1012.jpg

 

 

DSC08230aaaa.jpg

 

 

20130525-IMG_1216.jpg

 

DSC08134.JPG

 

DSC08131aaa.jpg

 

 

DSC08212.JPG

 

 

DSC08355.JPG

 

 

i foto z cyklu, co sie zmiesci w schowsku nciksa...:smile:

DSC03465.JPG

 

DSC_0923.jpg

Edited by Pablos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

piotreklodz

o w mordę.... "następca Transalpa" :biggrin::D:D

Taki trochę bezpłciowy, ale chyba wszystkie nowe motki idą w tym kierunku.

Do miasta zapewne idealny. Szkoda że wszystkie nowe motki są takie nijakie, na jedno kopyto....

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Link to comment
Share on other sites

Moto ładne. tylko ta kreacja na policjanta, to w jakim celu ma służyć??

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Myslalem o Nc700X ale przestraszylem sie niskoobrotowego silnika.

Pablos myslisz ze bez DCT nie byl by nadzbyt meczacy ?

 

P.S. co do zluzycia paliwa to moglbys napisac jakie spalanie miasto/trasa ?

Link to comment
Share on other sites

Moto ładne. tylko ta kreacja na policjanta, to w jakim celu ma służyć??

 Artur kamizelka odblaskowa w wiadomym celu... a swoja droga pokaz mi burka na motocyklu w odblaskowej kamizelce to stawiam browar :cheers: . Z ciekawosci przejrzalem google grafika i nie znalazlem;),

Myslalem o Nc700X ale przestraszylem sie niskoobrotowego silnika.

Pablos myslisz ze bez DCT nie byl by nadzbyt meczacy ?

 

P.S. co do zluzycia paliwa to moglbys napisac jakie spalanie miasto/trasa ?

Jakoob, w miescie max do 4,5 l, poza miastem w zaleznosci od 3,4 do 4,2 zalezy jak odkrecasz. W lipcu w poblizu Lodzi i we wrzesniu na Kaszubach  robimy zloty F650gs, wiec jesli mialbys ochote poznac za***ista ekipe daj znak na PW.

Edited by Pablos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 Artur kamizelka odblaskowa w wiadomym celu... a swoja droga pokaz mi burka na motocyklu w odblaskowej kamizelce to stawiam browar :cheers: . Z ciekawosci przejrzalem google grafika i nie znalazlem;),

 

To że burki mają białe pasy ty masz żółte , to że  mają napis policja ty masz polska, to że mają białe kaski,to na pierwszy rzut oka nie kojarzysz się z policjantem ? Jak jestem pierwszą osobą której tak się skojarzyło to stawiam browara :cheers:

Dobra , ale trzymajmy się tematu :smile:

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Pablos, gdzie masz wlew na Pb? :hihi:

Pod kanapa ponoc, ale on tak malo pali,ze od nowosci jeszcze tam nei zagladalem.. :smile:

Edited by Pablos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Raz siedziałem na NC700, podoba mi się. Nie mniej jeszcze musze odbyć jazdę próbną m. in. BMW F700/F800 i w przyszłym roku mam nadzieje nastąpi oczekiwana zmiana a DL650 pójdzie do ludu ;-) Dziś dostałem kuszącą propozycje dot. GS1200 - jednak jeszcze się wstrzymam.

Link to comment
Share on other sites

Raz siedziałem na NC700, podoba mi się. Nie mniej jeszcze musze odbyć jazdę próbną m. in. BMW F700/F800 i w przyszłym roku mam nadzieje nastąpi oczekiwana zmiana a DL650 pójdzie do ludu ;-) Dziś dostałem kuszącą propozycje dot. GS1200 - jednak jeszcze się wstrzymam.

R1200GS, bajka, ale ciezki do miasta, to idealny krazownik na dalekie wyprawy, dla mnie za duzy... F800 jest idealna, choc dla pelnego komfortu musialbym obnizyc kanape, na standardowej i przy max ustawionym zapieszeniu nie mam komfortu pod stopami... F700...do mnir nir przemawia...ni to F650 ni to F800;). no i nie ma z przody 21 cali. Teraz mi tego brakuje, ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma:). Zeby nie bylo nie narzekam na NCx-a, bo dla mnie to na prawde swietny motocykl, dla kogos kto nie potrzebuje rakiety pod d*pa;). Ale F800 daje wiecej mozliwosci. Jest mega wszechstronny, on road i off road daje rade. Oczywiscie off - to mam na mysli szutry i inne lesne, kamieniste sciezki, bez zadnych pisakownic i mega blota.

Link to comment
Share on other sites

przy moim wzroście 191 chyba nie muszę niczego obniżać ;)

też F800 bardziej mi pasuje - no bo w sumie jak przesiadać się z 650 to lepiej na 800 niż na 700

Link to comment
Share on other sites

przy moim wzroście 191 chyba nie muszę niczego obniżać ;)

też F800 bardziej mi pasuje - no bo w sumie jak przesiadać się z 650 to lepiej na 800 niż na 700

No zdecydowanie problem Ciebie nie bedzie dotyczyl!

Link to comment
Share on other sites

Fajna maszyna. Też brałem pod uwagę przy kupnie zwłaszcza z DTC uwielbiam autonaty nawet busa mam z automatem. Niestety po odpaleniu Kata jego dźwięk zdecydował o zakupie B)  Podróżujesz sam czy z plecaczkiem? Spalanie bardzo mi się podoba.

P. S. Nie poruszasz się może często po Rudzkiej już ze trzy razy tam widziałem ncx.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz 990KTMa to inna bajka:) . Po rudzkiej ostatnio kilka razy smigalem jadac do Piotrkowa. Automat fajny, ale gdyby nie problemy z lewa dlonia nie myslalbym o takim rozwiazaniu. Choc teraz bardzo sobie chwale DCT

Link to comment
Share on other sites

Z czwartkami o tej porze u mnie bywa ciezko...dlatego pod centralem nie bywam...

Link to comment
Share on other sites

przy moim wzroście 191 chyba nie muszę niczego obniżać ;)

też F800 bardziej mi pasuje - no bo w sumie jak przesiadać się z 650 to lepiej na 800 niż na 700

pd ale f 800 gs, f 650 gs i f700 gs mają ten sam silnik :smile: różnica pomiędzy najmniejszymi gs-ami jest nie zauważalna, miedzy małymi a 800 gs różnica jest w wysokości wielości koła i jest amorek upside down i troszke fajniej pracujący motor ( inny komputer- program co daje większą moc. + inne zębatki). nie oczekuj natomiast różnicy w osiągach bo ich nie ma. ja prawie wziąłem f 800 ale przeraziła mnie wysokość ( kupowałem 1-wszy sprzęt) i jak chcesz go pokatować w terenie to kilku znajomych narzekało że koła są tak jakby z plasteliny (strasznie się gną) i przednie zawieszenie nie daje rady (dobija) - moi znajomi wsadzili lagi od ktma i dorabiali mocowania do hamulców.

 

 W lipcu w poblizu Lodzi i we wrzesniu na Kaszubach  robimy zloty F650gs, wiec jesli mialbys ochote poznac za***ista ekipe daj znak na PW.

 

Już pisze :smile:

Link to comment
Share on other sites

Motocykl jak dla mnie prezentuje się pięknie. Chyba idealnie pasuje na pogarszający się z roku na rok stan dróg. Podejrzewam, że po mimo tego, iż nie jest typową terenówką (jak dla mnie nie musi) to powinien całkiem dobrze wybierać nierówności, koleiny przynajmniej te na szosie.

Ten schowek w baku to rewelacja – chyba zapożyczony patent z BMW o ile się nie mylę z f650cs z początku tego wieku. Zastanawia mnie jednak kilka kwestii:

1.Czy dużo traci (o ile coś traci) na swojej dynamice/prędkości biorąc go w automacie?

2.Tylko jedna tarcza hamulcowa z przodu - (wiadomo ->co dwie to nie jedna)

3.Zastanawia mnie także taki drobiazg jak umiejscowienie klaksonu tuż nad przełącznikiem kierunkowskazów -> chyba trochę niefortunne, chcąc przełączyć kierunek można go przypadkiem poprzedzić klaksonem  :smile:  (zapewne to kwestia przyzwyczajenia, ale może irytować na początku)

Link to comment
Share on other sites

pd ale f 800 gs, f 650 gs i f700 gs mają ten sam silnik :smile: różnica pomiędzy najmniejszymi gs-ami jest nie zauważalna, miedzy małymi a 800 gs różnica jest w wysokości wielości koła i jest amorek upside down i troszke fajniej pracujący motor ( inny komputer- program co daje większą moc. + inne zębatki). nie oczekuj natomiast różnicy w osiągach bo ich nie ma. ja prawie wziąłem f 800 ale przeraziła mnie wysokość ( kupowałem 1-wszy sprzęt) i jak chcesz go pokatować w terenie to kilku znajomych narzekało że koła są tak jakby z plasteliny (strasznie się gną) i przednie zawieszenie nie daje rady (dobija) - moi znajomi wsadzili lagi od ktma i dorabiali mocowania do hamulców.

Nie no , do katowanie w terenie , zadne BMW sie nie nadaje... 800 ma inne zastosowania i w tym zakresie radzi sobie swietnie, ba pokusze sie o stwierdzenie,ze bezkonkrencyjnie... Tak jak duzy GS, czyli R1200Gs, tak F800GS w swoich kategoriach sa bezkonkurencyjni... 800 jest swietna na asfaltowych dojazdach, dobrze radzi sobie na szutrach, drogach kamienistych, lekkim offie. Dla osob lubiacych czasem zjechac z asfaltu, dla lubiacych blizsze i dalsze podroze nie koniecznie po autostradach,lubiacych wjechac tam gdzie konczy sie idealny asfalt osiemsetka z dwudziestojedno calowym kolem z przodu po prostu da rade.

Motocykl jak dla mnie prezentuje się pięknie. Chyba idealnie pasuje na pogarszający się z roku na rok stan dróg. Podejrzewam, że po mimo tego, iż nie jest typową terenówką (jak dla mnie nie musi) to powinien całkiem dobrze wybierać nierówności, koleiny przynajmniej te na szosie.

Ten schowek w baku to rewelacja – chyba zapożyczony patent z BMW o ile się nie mylę z f650cs z początku tego wieku. Zastanawia mnie jednak kilka kwestii:

1.Czy dużo traci (o ile coś traci) na swojej dynamice/prędkości biorąc go w automacie?

2.Tylko jedna tarcza hamulcowa z przodu - (wiadomo ->co dwie to nie jedna)

3.Zastanawia mnie także taki drobiazg jak umiejscowienie klaksonu tuż nad przełącznikiem kierunkowskazów -> chyba trochę niefortunne, chcąc przełączyć kierunek można go przypadkiem poprzedzić klaksonem  :smile:  (zapewne to kwestia przyzwyczajenia, ale może irytować na początku)

Tak w BMW F650cs Scraver bykl schowek, tak gdzie w innych motongach jest bak. Z ta dobra trakcja na kiepskich drogach to nie do konca NC sobie dobrze daje rade... Za twarde zawieszenie, za maly przeswit i skok zawiechy, no i 17 calowe kolo z przodu...ale rade daje, w sumie prawie kazdy motocykl da rade jak kierownik tak zdecyduje:)...

Na dynamice z automatem nei traci a zyskuje, traci natomiast na Vmax...jest inne przelozenie.

NC700x to motocykl z 50kucykami, nie jest demonem predkosi, wiec jedna tarcza w zupelnosci wystarczy...W porownaniu do hebli ze stajni BMW w malych gsach to w ogole nie ma porownania, tam sa spowalniacze, a tu nie ma problemu aby na suchej,czystej  nawierzchni wywolac prace abs-u na przednim kole. Fajnym patentem jest kombinowany c-abs. Z klaksonem faktycznie mam problem...gdy jest potrzeba zdarza mi sie w niego nie trafic...

Edited by Pablos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
DzikiWieprz

WITAM

 

Mam nc700x w automacie :smile: i jest poprostu super  jest nieco wiekszy od 700nc - lubie nim jezdzic w dodatku ten schowek jest kapitalny

 

Pozdrawiam

 

PS. Nie jest do kupienia w dystrybucji Hondy do lutego 2014 :sad2: - nie wyrobią sie do lutego z zamówieniami

Link to comment
Share on other sites

Slyszalem, na forum hondy, narzekaja,ze Nc i CB1100 w Polsce nie osiagalne...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...