Jump to content

Pożyczę Zakuwarkę


AndrzejCBR
 Share

Recommended Posts

AndrzejCBR

Witam chciałbym pożyczyć od kogoś zakuwarkę łańcucha, w ramach podziękować odwdzięczę się 4pakiem lub 0,5 l czystej

Link to comment
Share on other sites

Ciężko będzie ;)

Zostają dwa młotki i punktak albo wycieczka do jakiegoś zakładu.

 

Nie dalej niż parę tygodni temu sam przerabiałem temat i na samo zakucie umówiłem się z chłopakami z motorwings.

W odpowiedniej cenie zakuli łańcuch.

 

Zadzwoń do Jakubka u niego na pewno też da radę to  zrobić.

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Jakubko jak tylko się dodzwonię to spoko:) jutro podjadę:smile: da radę ją pożyczyć na weekend? chciałbym nie ściągać wahacza, odwdzięczę się:smile: a jeśli nie to podjadę z łańcuchem do zakucia.

Link to comment
Share on other sites

Najpierw kolego to trzeba bylo zebatke zdawcza odkrecic jak naped byl zalozony,bo bedzie problem(zalezy jak zdawcza jest dokrecana na nakretke czy srube)bo jak nakretka to bez pneumatyka nie podchodz.Jezeli uda Ci sie zdjac zdawcza to nowa zlozyc i dokrecic kluczem dynamometrycznym 130Nm a nie pneumatem jak to robia w serwisach(bys sam sie nie zabieral za wymiane haha) Przydalo by sie przy zmianie zdawczej jakis pret z naciagnietym wezem gumowym przyblokowac kolo opierajac o wachacz(waz gumowy by nie zarysowac wachacza)W kawasaki jest to mordega jak h*j bez odp narzedzi,ale w CBR nie mam pojecia ile czsu to pochlonie.Milej pracy .

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Mam klucz pneumatyczny, jest śruba, nie musze wcale mieć nic miedzy wahaczem wystarczy założyć napęd zablokować tylne koło hamulcem a druga osoba dokręci zębatkę.

Link to comment
Share on other sites

Chyba sobie panowie utrudniacie.   Odkręciłem i dokręciłem nie było z tym większych problemów ;)

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Chyba sobie panowie utrudniacie.   Odkręciłem i dokręciłem nie było z tym większych problemów ;)

Też mi się tak wydaje ale powiem jak poszło u mnie jak będę wymieniał, póki co nie doszedł jeszcze napęd do sklepu korando a miał być na wczoraj. Mam nadzieje, że w weekend wymienię napęd a do Jakubka podjadę w piątek.

Link to comment
Share on other sites

Lord Vader

 

 

póki co nie doszedł jeszcze napęd do sklepu korando a miał być na wczoraj. Mam nadzieje, że w weekend wymienię napęd a do Jakubka podjadę w piątek.

Napęd z Larssona mogłeś zamówić, pewnie by było szybciej, bo bez pośrednika w postaci sklepu.

 

 

 

W kawasaki jest to mordega jak h*j bez odp narzedzi,

No cóż ale to Kawasaki więc przyjemna mordęga :smile: 

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Mogłem a tak to czekam i czekam;/ ahh i pewnie na piątek też nie będzie bo coś tam.....


Link to comment
Share on other sites

tez przeriabialem ten temat przednia zebatke ciezko bylo odkrecic, ale poszlo jak ktorys z kolegow wyzej opisal. ale nie ma mowy zeby bawis sie na mlotek i punktak, ja wybulilem 100 zl za zakucie lancucha

Link to comment
Share on other sites

wlasnie ze nie, sam wymienilem zebatki i pomylem co trzeba bylo.... myslalem ze mniej mnie to bedzie kosztowalo. ale niestety nikt nie mial w okolicy zakuwarki jak tylko mechanik...ale jest nowy naped i na pare sezonow wystarczy :smile:

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Ja wymieniałem sam napęd wszystko wyczyściłem przednią zębatkę odkręciłem blokując tylne koło hamulcem(druga osoba) dosyć długą breszką, pożyczyłem zakuwarkę od Jakubka zakułem (bawiłem się z tym trochę by ogniwka chodziły tak jak te oryginalnie zakute) oraz dobrym zakuciem, trzeba uważać by nie przesadzić - może pęknąć ogniwo. Zmontowałem wszystko, następnie blokując koło prętem pod wahacz z założonym już łańcuchem dokręciłem przednią zębatkę, u mnie ona jest jakby zabezpieczeniem wypadnięcia zębatki ponieważ zębatka delikatnie ma luz ale do dlatego by ruchy zębatki nie oddziaływały na śrubę następnie tak samo dokręciłem tył przy użyciu pneumatyka a następnie sprawdziłem ręcznie. Fotki tutaj http://motocykle-lodz.pl/topic/893-honda-cbr-f2-andrzejcbrf2/page-3

Link to comment
Share on other sites

tez tak zrobilem jak kolega napisal, ale niestety nie mialem mozliwosci pozyczenia zakuwarki

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

i jak zakułeś? domowym sposobem? przednia śrubę od zębatki smarowałeś klejem?

Edited by AndrzejCBRF2 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

przywiozlem mechanika i mi zakul. -100zl. nie smarowalem zadnym klejem masz podkladke blokujaca i to wystarcza. nigdy nie smarowalem klejem w poprzednim moto tez wymienilem naped i zadnym klejem nie smarowalem i nic sie nie odkrecilo

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

No to gites ja tez nie smarowałem, serwisówka nie zaleca. Kurde dobrze ze troszkę mniej wydałem. Piona.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
  • Create New...