AndrzejCBR Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam chciałbym pożyczyć od kogoś zakuwarkę łańcucha, w ramach podziękować odwdzięczę się 4pakiem lub 0,5 l czystej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ciężko będzie Zostają dwa młotki i punktak albo wycieczka do jakiegoś zakładu. Nie dalej niż parę tygodni temu sam przerabiałem temat i na samo zakucie umówiłem się z chłopakami z motorwings. W odpowiedniej cenie zakuli łańcuch. Zadzwoń do Jakubka u niego na pewno też da radę to zrobić. Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jak coś to pisz albo DZWOŃ AAAA!!!! lepiej pisz to pomogę www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jakubko jak tylko się dodzwonię to spoko:) jutro podjadę da radę ją pożyczyć na weekend? chciałbym nie ściągać wahacza, odwdzięczę się a jeśli nie to podjadę z łańcuchem do zakucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Najpierw kolego to trzeba bylo zebatke zdawcza odkrecic jak naped byl zalozony,bo bedzie problem(zalezy jak zdawcza jest dokrecana na nakretke czy srube)bo jak nakretka to bez pneumatyka nie podchodz.Jezeli uda Ci sie zdjac zdawcza to nowa zlozyc i dokrecic kluczem dynamometrycznym 130Nm a nie pneumatem jak to robia w serwisach(bys sam sie nie zabieral za wymiane haha) Przydalo by sie przy zmianie zdawczej jakis pret z naciagnietym wezem gumowym przyblokowac kolo opierajac o wachacz(waz gumowy by nie zarysowac wachacza)W kawasaki jest to mordega jak h*j bez odp narzedzi,ale w CBR nie mam pojecia ile czsu to pochlonie.Milej pracy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mam klucz pneumatyczny, jest śruba, nie musze wcale mieć nic miedzy wahaczem wystarczy założyć napęd zablokować tylne koło hamulcem a druga osoba dokręci zębatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Chyba sobie panowie utrudniacie. Odkręciłem i dokręciłem nie było z tym większych problemów Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Chyba sobie panowie utrudniacie. Odkręciłem i dokręciłem nie było z tym większych problemów Też mi się tak wydaje ale powiem jak poszło u mnie jak będę wymieniał, póki co nie doszedł jeszcze napęd do sklepu korando a miał być na wczoraj. Mam nadzieje, że w weekend wymienię napęd a do Jakubka podjadę w piątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 póki co nie doszedł jeszcze napęd do sklepu korando a miał być na wczoraj. Mam nadzieje, że w weekend wymienię napęd a do Jakubka podjadę w piątek. Napęd z Larssona mogłeś zamówić, pewnie by było szybciej, bo bez pośrednika w postaci sklepu. W kawasaki jest to mordega jak h*j bez odp narzedzi, No cóż ale to Kawasaki więc przyjemna mordęga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mogłem a tak to czekam i czekam;/ ahh i pewnie na piątek też nie będzie bo coś tam..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 tez przeriabialem ten temat przednia zebatke ciezko bylo odkrecic, ale poszlo jak ktorys z kolegow wyzej opisal. ale nie ma mowy zeby bawis sie na mlotek i punktak, ja wybulilem 100 zl za zakucie lancucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 ja wybulilem 100 zl za zakucie lancucha Oo to sporo,każdy robi jak chce,ale 100zł to chyba z wymianą? http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 wlasnie ze nie, sam wymienilem zebatki i pomylem co trzeba bylo.... myslalem ze mniej mnie to bedzie kosztowalo. ale niestety nikt nie mial w okolicy zakuwarki jak tylko mechanik...ale jest nowy naped i na pare sezonow wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ja wymieniałem sam napęd wszystko wyczyściłem przednią zębatkę odkręciłem blokując tylne koło hamulcem(druga osoba) dosyć długą breszką, pożyczyłem zakuwarkę od Jakubka zakułem (bawiłem się z tym trochę by ogniwka chodziły tak jak te oryginalnie zakute) oraz dobrym zakuciem, trzeba uważać by nie przesadzić - może pęknąć ogniwo. Zmontowałem wszystko, następnie blokując koło prętem pod wahacz z założonym już łańcuchem dokręciłem przednią zębatkę, u mnie ona jest jakby zabezpieczeniem wypadnięcia zębatki ponieważ zębatka delikatnie ma luz ale do dlatego by ruchy zębatki nie oddziaływały na śrubę następnie tak samo dokręciłem tył przy użyciu pneumatyka a następnie sprawdziłem ręcznie. Fotki tutaj http://motocykle-lodz.pl/topic/893-honda-cbr-f2-andrzejcbrf2/page-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 tez tak zrobilem jak kolega napisal, ale niestety nie mialem mozliwosci pozyczenia zakuwarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) i jak zakułeś? domowym sposobem? przednia śrubę od zębatki smarowałeś klejem? Edytowane 6 Czerwca 2013 przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 przywiozlem mechanika i mi zakul. -100zl. nie smarowalem zadnym klejem masz podkladke blokujaca i to wystarcza. nigdy nie smarowalem klejem w poprzednim moto tez wymienilem naped i zadnym klejem nie smarowalem i nic sie nie odkrecilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 No to gites ja tez nie smarowałem, serwisówka nie zaleca. Kurde dobrze ze troszkę mniej wydałem. Piona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi