Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Thomas18

Pierwsza Maszyna - Zx6R Vs. Thundercat

Recommended Posts

korba

Kupuj psiaka od razu, bez lipy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soltys

dla tych co wsiadają od razu na scigacza mój dziadek mawia:

 

"puszczałes kiedys latawce?? na F16 możesz latać" to samo dotyczy motocykli

 

cb500 to i tak za mocny motocykl na początek przygody z motocyklami(ja zaczynałem od 60 KM a i tak całe moto połamałem aż się boję co by było gdyby miało więcej koników)

 

cb500 do 100 rozpędza się w 6 sekund, to naprawdę za..dala gdy się wcześniej nie jeździło motocyklem( no chyba ze ktoś podobnym autkiem się bujał które poniżej 6 sec zchodzi ;)

 

 

kupuje się takie cb500 i się nie stresujesz czy się przewróci czy się mu coś stanie, po sezonie sprzedajesz i kupujesz upragnioną 600'kę, jest to zdrowsze dla ciała i kieszeni(po sezonie sprzedajesz za podobne pieniądze)

 

 

P.S. jak by co mam kilka szt. idealnych do nauki jazdy na 2oo (najtańsza za 4'500 zł)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zidus

ja zaczynałem od 60 KM a i tak całe moto połamałem aż się boję co by było gdyby miało więcej koników

 

Niestety nie wiem jak to się stało ale może miałes nie fart lub zabrakło Ci wyobraźni. Wydaje mi się że skoro większość z nas już dorobiło się kropki przy kat. A w prawie jazdy to każdy ma jakie takie obeznanie z motocyklem, wie jak powoli puścić sprzęgło aby ruszyć do przodu a nie w górę. Wiadomo że jedni dopiero zaczynają a drudzy kontynuują przygodę przechodząc z 50/80/125 na większe pojemności więc kwestje nabytego doświadczenia nie bierzemy pod uwagę.

Myślę że pewna ręka, troche oleju w głowie a nie tylko w silniku dadzą rade opanować 60 KM a nawet te 86 KM gsxf'a aczkolwiek TRZEBA NA POCZĄTKU CHOLERNIE UWAŻAC BO POKUSA JEST WIELKA

 

Na forum jest bodajże Wojtek który kupił sobie R1 na pierwsze moto, którego miałem okazje poznac u Jakubka a także pogratulować nie tyle co dobrego zakupu co odwagi widząc jego pozdzieraną rękę :blink: ale myślę że na chwile obecną oboje mają się dobrze :P

 

@sołtys myślę że nie da się porównać 6sec do 100km/h na moto a w aucie bo to zupełnie inne wrażenia i dużo większa adrenalina jeżeli zaczyna się samemu odwijać jak najszybciej :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas18

po dzisiejszym spotkaniu stwierdzam że na początek szukam chyba 500 jakiejś bo co do 600 (ścigaczy) no to wolę jeszcze poczekać i nawet nie tyle co o moc mi chodzi ale te motory są większe i cięższe, a no nie chcę się na skrzyżowaniach przewracać. Opanuję jedno przejdę na drugie :smile:

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zidus

a która z 500 najbardziej wpadła Ci w oko :>?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas18

suzuki gsf 500 jakbym miał brać coś z tego co mi się podoba, albo cb500 no albo jestem otwarty na wszelkie propozycję i będę się decydował zaraz jak zdam prawko

Share this post


Link to post
Share on other sites
piyok

myślę że fajną sprawą jest także pokonywanie motocyklowej drabiny szczebel po szczebelku,

na prawku jeździsz jakąś tam 250 i uczysz się zdać egzamin, potem kupujesz 500 lub słabą 600, sprawdzasz który sprzęt lepszy, plastik, naked, a może jakiś off road, jeździsz zdobywasz doświadczenie, braki mocy nadrabiasz techniką jazdy, potem przesiadasz się na coś szybszego, jakaś 600 lub 750, i uczysz się dalej, potem kupujesz litra lub kończysz dostojnie na triumph thunderbird storm,

ale można też od razu mieć litra, a potem co? napisałbym ale nie chcę :sad2:

 

ot, taka dygresja :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
elfeti

Thomas18 wal do Sołtysa chociaż na spokojnie przymierzysz się do maszyn... z tego co widzę ma kilka na stanie i na pewno coś w garażu ;) Jak już się sam zareklamował powyżej :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas18

no spoko :smile: najpierw skończę prawko potem będę się zgłaszał, a no i jeszcze jakiś strój wcześniej :smile: myślę że za około 1tyś znajdę coś nie coś na początek, jakiś kombinezon coś :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julka

A ja uważam, że kupowanie pięćsetki na początek w przypadku faceta to raczej słaby pomysł. Mnie się GS500 znudził po połowie sezonu i miałam ochotę go wysłać w kosmos z biletem w jedną stronę. Jeździłam trochę na B6 taty i było zupełnie inaczej. Wybacza błędy, ma nisko środek ciężkości, łatwo się prowadzi i jedyną jego wadą jest waga (w czasie jazdy nieodczuwalna, ale na postojach daje w kość).

 

Co do wyglądu - w ogóle Ci się nie dziwię, że szukasz czegoś, co nie tylko będzie odpowiadało Twoim umiejętnościom, ale też będzie "jakoś" wyglądało :smile: spójrz na Bandity z 2000-2002r. w wersji S - poza tym, że prezentują się całkiem spoko to jeszcze są proste, tanie w zakupie i eksploatacji, mało palą i jeszcze nie tracą zbyt dużo na wartości :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaquzie

A ja uważam, że kupowanie pięćsetki na początek w przypadku faceta to raczej słaby pomysł. Mnie się GS500 znudził po połowie sezonu i miałam ochotę go wysłać w kosmos z biletem w jedną stronę.

 

Julka, ale Ty nie jednego faceta byś powaliła 1 strzałem - swoim charakterem rzecz jasna :smile: (to jest komplement, żeby nie było ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arthur

Poczytaj sobie i po oglądaj na temat yamahy fzs 600 , 2002-2003 rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irek

To jest mój pierwszy sezon i nie chciałem więcej niż 500 na początek, myślałem o zakupie GS 500F bo koniecznie chciałem z owiewką. Ostatecznie mam Honde CB 500S czyli również owiewkę, nie wygląda sportowo jak ta suzi ale te wychodziły dopiero od 2003/04 roku chyba jeśli się mylę to ktoś poprawi ale chodzi o to że są jednak droższe co również wpłynęło na mój wybór.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soltys

A ja uważam, że kupowanie pięćsetki na początek w przypadku faceta to raczej słaby pomysł.

 

a tu myślę dokładnie odwrotnie szybciej dziewczyna powinna kupić 600 niż facet( i nie mói o diversion 600)

kobiety mają mniejsze skłonności do podejmowania ryzyka

 

co do GS500 z owiewką, fajnie wygląda ale drobna parkingówka i masz owiewki do malowania,

 

pewna dziewczyna z kanzas to miała, słabo moto wyglądało po delikatnej parkingówce, jeździła cały sezon z owiewką poklejoną taśmą, po cb500 czy GS500 bez owiewki nie było by prawie śladu

 

 

ale jak ktoś kupuje moto i ma drugie tyle na naprawy jego wola, w sumie cytując za koleżanką "jak spaść to z dużego konia" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julka

kobiety mają mniejsze skłonności do podejmowania ryzyka

Nie generalizowałabym :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kpt. Bomba

Wybaczcie byc moze glupie pytanie ale po co komu owiewki do pierwszego motocykla ?

W przypadku GS500 lub CB500 pozytku z nich zero a przy glebie lub slizgu straty jedynie.

Wracajac do tematu polecilbym Thundera. Yamaha sprawdza sie zarowno w miescie jak i w trasie i daje spory komfort z jazdy kosztem i tak nie wykorzystanego przez nowicjusza nadmiaru mocy Ninjy.

Zalezy kto czego oczekuje.

 

P.S. Droga Julko - niestety jestes w bledzie bo to posiadanie motocykla nie czyni Cie motocyklista. Nikt sie jeszcze nie urodzil na moto, a jesli chce pogadac i sie poradzic to gdzie jak nie tu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julka

Wybaczcie byc moze glupie pytanie ale po co komu owiewki do pierwszego motocykla ?

Po pierwsze może chłopak nie lubi nakedów? Nie dla każdego początkującego motocyklisty ważna jest tylko funkcjonalność. A po drugie polecasz Thundera, a przecież... on też ma owiewki :smile:

 

P.S. Droga Julko - niestety jestes w bledzie bo to posiadanie motocykla nie czyni Cie motocyklista. Nikt sie jeszcze nie urodzil na moto, a jesli chce pogadac i sie poradzic to gdzie jak nie tu ?

Lekki off topic, nie sądzisz? :smile: Zachęcam do dyskusji na priv jeśli masz życzenie, bądź w odpowiednim wątku, bo robi się bałagan :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Psycho

A ja powiem tak ... zacząłem latać na moto od kwietnia tego roku, moim pierwszym moto jest Honda CB 600 Hornet i nie żałuje tego że wybrałem 600-tke. Prowadzi się super, mocy mu też nie brakuje ... Jeśli chodzi o to czy nie za duzo na sam początek to wydaje mi sie ze zalezy od tego kto co ma w glowie i czy woda sodowa nie udezy do bańki mając mocniejszą maszyne, bo zabić się można szybko, nie ważne czy to 500-tka czy 600-tka czy nawet 1000cc. Wszystko zależy od Ciebie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irek

Akurat w moim przypadku zdarzyło się że motocykl upadł po tym jak cofnął mi w niego samochód na stacji benzynowej, pisałem tu o tym bo po upadku złamało mi się lusterko i mam przerysowany tłumik, plastiki nieruszone bo kupiłem już z zamontowanymi crash padami, wiadomo w przypadku upadku podczas jazdy byłoby gorzej ale na szczęście mi się jeszcze nie przydarzyło i oby tak pozostało jak najdłużej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lans

 

kobiety mają mniejsze skłonności do podejmowania [/b]

 

Chyba nie jechales z Julka :biggrin:

Nie jednego typa obiedzie i zawstydzi :biggrin:

 

Co do zakupu 500-tki na pierwszy moto, to OK, ale dla dziewczyny - ze wzgledu na gabaryty, latwosc w przepychaniu i panowania nad nim.

Ale dla faceta to porazka :smile:

Sam kupilem zima na 1 moto GS 500, przejechalem sie nim kilka razy i stwierdzilem ze to nie dla mnie :biggrin:

Kupilem R1 i sie na niej nauczylem latac :biggrin:

Teraz mam gorszy problem, na co sie przesiasc, bo mocy zaczyna brakowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julka

Chyba nie jechales z Julka Nie jednego typa obiedzie i zawstydzi

Nie przesadzajmy.

 

Kupilem R1 i sie na niej nauczylem latac

GS500 na pierwsze moto dla faceta to wg mnie kiepski pomysł, ale nie przesadzajmy w drugą stronę - R1 to bardzo, bardzo zły pomysł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soltys

Niestety nie wiem jak to się stało ale może miałes nie fart lub zabrakło Ci wyobraźni.

zdecydowanie to drugie :/

 

 

Nie generalizowałabym

wyjątki tylko potwierdzają regułę ;)

 

jak lubisz ryzyko chodź na tor do poznania, zobaczymy jak ci idzie ;)

 

eraz mam gorszy problem, na co sie przesiasc, bo mocy zaczyna brakowac

może F16 ;)

 

R1 to bardzo, bardzo zły pomysł.

święte słowa, ostatnio poznałem kolegę motocyklistę który od R1 zaczął i cały miesiąc przejeździł, chciał zrobić małą żabkę i się nałożył, Upsss....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomi

Teraz mam gorszy problem, na co sie przesiasc, bo mocy zaczyna brakowac.

BMW S1000RR

Kawasaki ZX10R

Suzuki GSXR1000 K5

 

Ew. ZX14 i dorzucisz sobie turbo stage1 ;) 300KM bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Julka

jak lubisz ryzyko chodź na tor do poznania, zobaczymy jak ci idzie

Wbrew temu co pisze Wojtek, jestem stanowczo za cienka na Poznań :smile: Podszkolę się i na koniec przyszłego sezonu spróbuję :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas18

nie zamierzam na nic większego niż 600-ke nie wiem tylko czy właśnie 500 czy 600 a opinie są podzielone... ogólnie wolałbym moto które posłuży jakoś na 3 sezony a nie 3 miesiące

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×