Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
kamilTsn

Elektryka w cbf 1000 a

Recommended Posts

kamilTsn

Witam koledzy i koleżanki 

Jestem na wczasach i mam dziwny problem z elektryka w honda cbf 1000A. Szczegóły:

Napięcie na altrnatorze reaguje na dodanie gazu od 15 do 60V. Opór na każdej parze cewek 0.5 oma zgodnie z serwisowka.

Napiecie za regaluratorem ok 15v przy odlaczonym aku od regulatora.

Na wtyczce do regulatora jest napiecie z aku 12.5v czyli kable cale w tym miejscu.

Po podłączeniu całości prad ładowania na wysokich obrotach max do 12.6v

Odlaczylem jeszcze bezpieczniki od ukladow typu abs swiatla wiatrak etc zeby sprawdzic czy gdzieś nie ucieka prad. Nic nie pomoglo dalej okolo 12.6.

Co jest nie tak? Czy to regulator nie daje rady pod obciążeniem? ?

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KLOSZ

Wyglada na uszkodzenie regulatora. Na marginesie, nie nalezy odlaczac akumulatora od regulatora podczas pracy silnika, bo mozna tym sposobem zabic w krotkim czasie regulator. W tym przypadku pokusilbym sie jeszcze o sprawdzenie napiecia z alternatora pod obciazeniem (test mozna zrbic podlaczajac do wyprowadzen alternatora 3 zwykle zarowki 60w, takie na 230v) i jesli beda swiecily   rowno to wymienilbym regulator. Oczywiscie zakladam, ze wszystkie polaczenia sa ok i nie ma zadnych zaśniedzeń czy przypalonych kostek na drodze miedzy akumulatorem, alternatorem i regulatorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×