Krzych.R Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2017 Witam , mam honde cbf 600 na gażnikach i przypadkiem zalałem ropą, zorientowałem się gdy silnik zaczął kopcić. Dziś spuściłem z gazników i baku rope . Dało radę odpalić i pojezdzić (oczywiście na benzynie :-) ) , mimo 30 minutowej jazdy silnik dławi mi się cały czas pow. 5 tys.obr. Nie wiem czy dać już do mechanika, czy dodać jakiś preparat do czyszczenia silnika? Macie rady najlepiej z autopsji? :-) 0 Cytuj
KLOSZ Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2017 Sprawdź jak wyglądają świece, bo mogly tez dostac po tylku. Wymienilbym swiece i przegonil sprzeta, zeby przepalic całe zło. 1 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
Krzych.R Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2017 Już po wymianie świec, przejechałem 20 kilometrów i niestety nadal sie dławi... dam do mechanika . 0 Cytuj
Toschie Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2017 świece świecami, jeszcze trzeba wymienić filtr paliwa. 0 Cytuj
kosmaty Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2017 wymień filtr paliwa, i jak masz na kraniku PRI to przekręć na to, będzie zalewało gaźniki dużą ilością paliwa, po paru chwilach wróć na ON 1 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html
Krzych.R Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Nie zauważyłem w cbf filtra paliwa (zdejmowałem bak ), kranik nie ma możliwości przełączania.. 0 Cytuj
Krzysiek rst1000 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ropa jest cięższa niż benzyna, trzeba wymyć gaźniki bo przypuszczalnie zalega na dnie pod pływakiem. Może spróbuj coś do rozpuszczania nagaru dodać do benzyny. Powinno oczyścić , pytanie tylko ile tych pozostałości jest? czy rozpuści wszystko co jest na dnie pod pływakiem. W CBF'ce to chyba nie ma filtra paliwa. 0 Cytuj
Michallica Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Wlej preparat STP do czyszczenia wtryskiwaczy, on sprawdza się także bardzo dobrze w gaźnikach, zalej pełny bak 98 i ogień. po kilkudziesięciu kilometrach moto zapomni o wpadce swego Pana:-) 0 Cytuj
KLOSZ Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Może masz w gaźnikach śrubki w dolnej części komór pływakowych do spuszczenia paliwa z gaziorów? Możesz spróbować spuścić paliwo i napełnić gaźniki od nowa. 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
Krzych.R Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Z gaznikow spuszczałem paliwo na samym początku , może faktycznie dam dodatek do benzyny na "przeczyszczenie", mam nadzieje ,że nie zaszkodzi uszczelkom gaznika.. Ale wezme sie za to najwcześniej w piątek. mechanika i tak odwiedze 0 Cytuj
Krzych.R Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Zapomniałem napisać, że jest już w porządku , efekt przyniosło dopiero porządne czyszczenie gaźników. LWG ! 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.