A04 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) Mih00 Przypomniałeś mi historie. Off topic: Któregoś razu spaliła mi się żarówka stop światła, postojowe działało więc pojechałem do sklepu R na ulicy D Żeby kupić ww. żarówkę. Zapłaciłem za nią 5 zł po trzech miesiącach pojechałem znowu wtedy kupiłem już dwie na zapas. Jakiś czas później pojechałem znowu znowu, ale tym razem okazało się że nie mieli takiej żarówki na sklepie i poradzili abym pojechał do pobliskiego sklepu z częściami między nimi do samochodów oraz narzędziami. Tam okazało się że za dopłatą 3 zł kupiłem 10 sztuk tych samych żarówek. 🤣🤣🤣🤣 Pojadę do tego sklepu znowu może na H3/H4 też mają taką promocję Ps: paczka to w tej sytuacji ilość która wynosiła 10 szt. Edytowane 12 Maja 2017 przez A04 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Więc tak... po wypięciu wszystkich możliwych źródeł prądu/ generatorów potencjalnych zakłócenie dalej jestem tam gdzie byłem. Nawet wypiąłem przewody od silnika z głównej wiązki i zaizolowałem je jako osobna i tez nie widać ładowania. A co jełsi ładowanie rozpoczyna się dopiero podczas jazdy ??? Istnieje taka możliwość PS, ewidentnie nie ma prądu z silnika i nie mam pojęcia co generuje zakłócenie pracy silnika 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Rozepnij te wsuwki na kostce wychodzacej z silnika różowy i żółty. I tam wepnij żarówkę. Na filmikach coś mierzysz sobie radosnie ale nawet nie mówisz co sprawdzasz w ten sposób. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Nooo sprawdzal jak z masa na ramie i silniku, bo o tym tez rozmawialismy w watku pobocznym, ale rzeczywiscie jakos nie chce sprawdzic tego co najwazniejsze... 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 myślałem że tylko ja to widzę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Zdaje sie, że cos nam sie Marcin zepsuł dzis w nocy, wiec pewnie bedzie i przestoj w tym watku. Marcin, daj znaka co tam z łapa? 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Napewno dalej temat pociągnę. A o żarówce żeby podłączyć do kabli od ładowania nie wspominał a ja sam tez na to nie wpadłem . Oporność ramy mierzyłem, max wartość to była 1.1 jak pamietam, na filmiku nie widać??? Chyba źe cuś źle odczytałem 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Wiec tak.... złamana kość paliczka, wzdłóźna-skośna. Taka sytuacja 🤣👍 Co do tematu to zobaczę czy uda mi się zdjąć bak samodzielnie Edytowane 13 Maja 2017 przez A04 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 A po co chcesz sciagac bak? Rozepnij tylko zolty i rozowy przewod idacy od statora, podlacz do nich (od strony statora oczywiscie) żarówkę i odpal maszynę bez przygazowywania. Alternatywnie podlacz do tych samych przewodow miernik ustawiony na pomiar napiecia AC i zobacz co pokaze po odpaleniu maszyny.To wszystko czego od Ciebie chcemy 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipson Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Nie czytałem tematu ale dołożę swoje dwa grosze mogę się mylić. Warto sprawdzić układ prostowniczy może diody sie popaliły przy błędnym podłączeniu na początku Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 założyłem nowy stator i takie same efekty, zakłócenia na mierniku które nie pozawalaj odczytać napięcia 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 po tym jak żarówka pokazała ze stary reg nie działa z żarówką postanowiłem założyłem nowy regulator choć pokazywał jedynie kilka jednostek więcej niż stary i... - nowy regulator współdziała z żarówka wiec jest chyba dobrze - przez chwile pokazywał miernik ponad 14v bez włączonych świateł - podłączyłem padnięte aku które nie bardzo miało sile kręcić, gdzie miernik pokazywał 11,5v po +/- 10 min. pracy bez świateł pokazał na wyłączony silniku 12,1. po kolejnych kilku 12,7 Przez chwile miernik pokazywał wartość stałą z lekkim odchylałem. Z włączonymi światłami pokazał 13v i później zaczął znów wariować. czy jeszcze coś jest nie tak ??? 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Wygląda na to, że miernik prowadzi swoje wewnętrzne życie W każdym razie chińczyk 6 cewkowy bez włączonych świateł na biegu jałowym ma jakieś 13,4V. Czyli podsumowując wygląda na to, że działa. Pojeździł bym trochę i kontrolował akumulator, czy się nie rozładowuje. To chyba tyle w tym temacie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Wygląda na to, że miernik prowadzi swoje wewnętrzne życie Podłączyłem miernik do "Czerwonego Chińczyka" i tam miernik pokazywał stałą wartość, oscylującą w zakresie 0,3v. Dzisiaj będzie test, trochę po jeżdżę pomiędzy pachołkami na parkingu i zobaczymy jak to będzie. Profilaktycznie założyłem stary akumulator 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpieg Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Według mnie, pojawiają się jakieś szpilki, których ten miernik nie jest w stanie uśrednić. Stąd takie dziwne wskazania. Spróbuj użyć miernika z True RMS. Jestem ciekaw, jak by wyglądał przebieg na oscyloskopie... 0 Cytuj echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb2928435025443411snlbxq'|dc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 No to musze kupić albo od kogoś pożyczyć 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zawsze można wpiąć kondensator ze 100nF między zasilanie a masę i zobaczyć jak sprawa będzie wyglądać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.