Rafalski Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Witam Poszukuje organu do przeszczepu: regulator napięcia. Przyczyną jest zbyt niskie napięcie dostarczane do AQ. Pacjent: Suzuki SV650 2000r. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Sprawdź najpierw jakie napięcie dochodzi z alternatora do regla. Jeżeli ok to są zamienniki chińskie za 100zł i działają albo niezniszczalne z gs500. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Zbyt małe napięcie dostarczane na AQ nie musi być leżeć po stronie regulatora. Typowa przyczyna to przegrzanie złączek lub częściowo kabli. Na każdej złaczce jest spadek parędziesiątek volta. Ponieważ pomiędzy regulatorem a AQ jest ich parę to sumarycznie jest to ponad volt co powoduje objaw braku ładowania. Pisałem o tym tutaj: http://motocykle-lodz.pl/topic/13223-strza%C5%82y-przy-odpalaniu/page-2 a mod Hans'a jest opisany tutaj: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?30014-Wiring-Mod-for-charging-issues Także zamiast paru stów na regulator wystarczy lutownica i 5 cm cyny. LWG 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafalski Posted March 28, 2017 Author Report Share Posted March 28, 2017 Pomiary wykonane. Przy 5 tys. obr. napięcie na każdym uzwojeniu 86V. Wypróbuje jeszcze sugestie Krzysztofa - pozbycie się kostek połączeniowych. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Pomiary wykonane. Przy 5 tys. obr. napięcie na każdym uzwojeniu 86V. Wypróbuje jeszcze sugestie Krzysztofa - pozbycie się kostek połączeniowych. Czyli napiecie masz dobre. Też miałem svkę z tego rocznika i tez mi regiel poszedł. Ja akurat wymieniałem na chiński zamiennik i śmigał pięknie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafalski Posted March 28, 2017 Author Report Share Posted March 28, 2017 Krąży wiele niepochlebnych opinii dot. chińskich zamienników. Temat do zastanowienia czy warto "ryzykować". Roland - Twój się sprawdził. Czy ktoś jeszcze ma doświadczenia z technologią dalekiego wschodu w kwestii regulatorów napięcia? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmaty Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 do f4 zakładaliśmy z kupmlem chinolka i nawet.............nic sie nie stało w sensie zero zmian, poszło w błoto 170zł w koncu kupił hamerykańki za 380 i zabanglało 0 Quote http://www.libertymotors.pl/kontakt/lodz/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLOSZ Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Sprawdz jeszcze jaki masz spadek napiecia miedzy wjsciem reglera i klema akumulatora. Moze trzeba to polaczenie poprawic? Tu tez czesto wystepuja straty. 0 Quote Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAYA1910 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 ogarnąłeś temat? być moze bede miał oryginał. Możemy podmienić na próbę. Jak zadziala to ci sprzedam:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafalski Posted April 12, 2017 Author Report Share Posted April 12, 2017 Temat ogarnięty - pomimo przeglądu i sprawdzeniu połączeń ostatecznie pomogła wymiana.Dzięki za zainteresowanie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.