Jump to content

Regulator Napięcia Suzuki Sv650


Rafalski
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Poszukuje organu do przeszczepu: regulator napięcia.

Przyczyną jest zbyt niskie napięcie dostarczane do AQ.

Pacjent: Suzuki SV650 2000r.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź najpierw jakie napięcie dochodzi z alternatora do regla. Jeżeli ok to są zamienniki chińskie za 100zł i działają albo niezniszczalne z gs500. 

Link to comment
Share on other sites

Krzysiek rst1000

Zbyt małe napięcie dostarczane na AQ nie musi być leżeć po stronie regulatora. Typowa przyczyna to przegrzanie złączek lub częściowo kabli. Na każdej złaczce jest spadek parędziesiątek volta. Ponieważ pomiędzy regulatorem a AQ jest ich parę to sumarycznie jest to ponad volt co powoduje objaw braku ładowania. Pisałem o tym tutaj: http://motocykle-lodz.pl/topic/13223-strza%C5%82y-przy-odpalaniu/page-2

 

a mod Hans'a jest opisany tutaj: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?30014-Wiring-Mod-for-charging-issues

 

Także zamiast paru stów na regulator wystarczy lutownica i 5 cm cyny.

 

LWG

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pomiary wykonane.

Przy 5 tys. obr. napięcie na każdym uzwojeniu 86V.

Wypróbuje jeszcze sugestie Krzysztofa - pozbycie się kostek połączeniowych.

Link to comment
Share on other sites

Pomiary wykonane.

Przy 5 tys. obr. napięcie na każdym uzwojeniu 86V.

Wypróbuje jeszcze sugestie Krzysztofa - pozbycie się kostek połączeniowych.

 

Czyli napiecie masz dobre. 

Też miałem svkę z tego rocznika i tez mi regiel poszedł. Ja akurat wymieniałem na chiński zamiennik i śmigał pięknie.

Link to comment
Share on other sites

Krąży wiele niepochlebnych opinii dot. chińskich zamienników. Temat do zastanowienia czy warto "ryzykować".

Roland - Twój się sprawdził.

Czy ktoś jeszcze ma doświadczenia z technologią dalekiego wschodu w kwestii regulatorów napięcia?

Link to comment
Share on other sites

do f4 zakładaliśmy z kupmlem chinolka i nawet.............nic sie nie stało :biggrin: w sensie zero zmian, poszło w błoto 170zł w koncu kupił hamerykańki za 380 i zabanglało

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz jeszcze jaki masz spadek napiecia miedzy wjsciem reglera i klema akumulatora. Moze trzeba to polaczenie poprawic? Tu tez czesto wystepuja straty.

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ogarnąłeś temat? być moze bede miał oryginał. Możemy podmienić na próbę. Jak zadziala to ci sprzedam:)

Link to comment
Share on other sites

Temat ogarnięty - pomimo przeglądu i sprawdzeniu połączeń ostatecznie pomogła wymiana.
Dzięki za zainteresowanie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...