• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
tome1985

Varadero Kontra Schadow

15 postów w tym temacie

Najpierw troche o mnie 29lat,178cm 90kg

Stoje przed zakupem pierwszego motocykla

1-Honda varadero 125 niby mala pojemnosc ale wyglada na dosc duzy motocykl

2-Honda vt125 schadow

3-Honda vt 600 schadow

Prosze o opinie motocyklistow Dzieki dla tych ktorzy dodadza cos do mojego postu.

Edytowano przez tome1985 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

125-ki raczej bym odpuścił - może braknąć mocy ...

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bawiłbym się w 125 mając kat A

Niedosyt gwarantowany już w pierwszym sezonie jazdy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Varadero 125 cierpi na straszną nadwagę, cień 600 jako pierwszy motocykl jest spoko. Oczywiście jeżeli kupisz zadbany egzemplarz. Szukaj na shoc.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romet division 249 - na pierwsze moto jest oki. Lekutki, żwawy i jak na razie :smile: niezawodny.Pzdr

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli planujesz choppera/cruisera i masz normalne prawko to nawet nie myśl o niczym poniżej 600 ;)  kupując coś mniejszego utopisz tylko kasę, bo pewnie jak kupisz to jakieś głupoty będą do zrobienia przy moto, a jak za pół sezonu będziesz chciał sprzedać to już będziesz w plecy na kosztach tego co włożycz, czy nawet podatku i rejestracji. I tak z doświadczenia, 125 nie jedzie, a już na pewno nie z 90kg kierowcą;)

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam na oku fajna Honda vt 600 bardzo zadbana,przebieg tylko 10tys km,udokumentowane z salonu hondy ale rocznik troche stary 93 nie wiem czy decydowac sie na Taki rocznik


A moto ma mi sluzyc tylko na dojazdy do pracy 15 km w jedna strone,do miasta,na male wypady za miasto troche miedzy wioskami pojezdzic,wiec nie wiem czy wieksze moto potrzebne.

Tak 1-varadero 2010 rok przebieg 8tys

       2-schadow 600 1993 rok i 13tys przebiegu,a cena tych obu jest taka sama,mam dylemat wybrac male wiaderko 5 letnie w super stanie ale male,a Schadow sam za siebie mowi tez super stan ale 17 lat starszy od varadero -_-sam nie wiem na co sie zdecydowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szukaj dalej, emocje to zły doradca :smile:

i tak jak pisali Koledzy - 125ccm to topienie kasy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 600 z 93 roku(teraz na sprzedaż hehe ;) )i o nic nie można się doczepić. Jeśli ma rzeczywiście 13kkm nalatane to pomimo wieku to jest niemalże nówka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czopki to czopki, tym się inaczej jeździ, tego zazwyczaj nikt nie kręci do końca. Ich silniki zazwyczaj wytrzymują grube przebiegi.   A to że stare? Jeżeli techniczne sprawne to nie ma co się bać. Tam nie ma co  się zepsuć, a jeśli nawet to części jest w bród. 

Bierz pan tą Shadowke, będzie to lepszy wybór. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój motocykl jest pełnoletni i do wypadku był bezawaryjną igłą. Niedługo trafi na warsztat i znów będzie bezawaryjną igłą z pospawanymi owiewkami- wiek nie jest ważny, a stan utrzymania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanko Schadow 93 rok 10tys przebieg cena 2.700euro,mieszkam w niemczech

czy Kawasaki en 500 99rok 8tys przebieg cena 1.900euro co polecacie obydwa z pewnej reki stan licznika potwierdzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał Schadowke 

Zdarzało mi się dosiadać en 500 i wrażenie z jazdy nie jest fajne 

ale to moja subiektywna opinia powinieneś się przejechać na obydwu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki en 500 bym odpuścił . 

Shadow lepsza jest 500 niż 600 bez porównania.

Najlepsze roczniki Shadow to 85-87.

A czym nowsze tym więcej problemów i tu rocznikiem się nie sugeruj tylko stanem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0