Jump to content

Przerabianie I Wybebeszanie Wydechów - Gdzie?


Recommended Posts

mdfimage

Moja CBF 250 na oryginalnym auspuffie chodzi zdecydowanie zbyt cicho, a ceny opcjonlanych (dominator,akrap itp) przerażają :/

Zastanawiam się gdzie w łodzi jest jakiś zakład/spec od wybebeszania wydechów i strojenia dźwięku ?

Z góry dzięki :smile:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nie rob sam oddaj do Edka on zrobi profesjonalnie na odpowiednich materialach i bedziesz mial gwarancje na to :smile:

Link to post
Share on other sites

Rozumiem że motocykl macie do. 5 min przejażdzek . Wniosek mœj wynika z tego że miałem " przyjemność" przejechać ok 100 km motocyklem który miaL założony przelot i powiem że nie czułem się fajnie. Nie przekonają mnie argumenty typu będzie mnie słychać w puszkach bo ci co w puszkach są usLyszą cie jak już ich wyprzedzisz , ale twoje małpy i twój cyrk

Link to post
Share on other sites

ja tam 2 sezon latam z przelotem i mi nie przeszkadza, często śmigamy we dwóch na przelotach i nikt nie narzeka :smile:

Z własnego doświadczenie wiem że więcej samochodów ustępuje mi miejsca gdy mam przelot :smile:

Link to post
Share on other sites

Edek tez dorabia tez db killery wiec problemu nie ma. Jam mam przeloty i wogole nie przeszkadzaja w jezdzie a wrecz jazda z nimi to sama przyjemnosc sluchania grzmotu V2 :smile: No i auta w miescie juz z daleka zjezdzaja i piesi nie wyskakuja na jezdnie :smile: 

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Ja też mam wydech EDZIA (wersja średnio głośna 106 db - sprawdzałem po podbitym badaniu technicznym) i jestem zadowolony. A najlepiej umówić się z kimś kto ma taki wydech przerobiony i posłuchać na żywo. 

Link to post
Share on other sites
Dominikf6

Rozumiem że motocykl macie do. 5 min przejażdzek . Wniosek mœj wynika z tego że miałem " przyjemność" przejechać ok 100 km motocyklem który miaL założony przelot i powiem że nie czułem się fajnie. Nie przekonają mnie argumenty typu będzie mnie słychać w puszkach bo ci co w puszkach są usLyszą cie jak już ich wyprzedzisz , ale twoje małpy i twój cyrk

Mam akurat akcesoryjny wydech hurrica, bardzo głośny i jakoś trasy 200-500 km bez problemu z prędkościami autostradowymi + trochę więcej. Bardziej słychać wiatr niż wydech.

Link to post
Share on other sites

Oj,z kominkiem ryczacym to miodzio:)jak dobrze daje to nawet po po skończonej jeździe,siedząc godzinie w domku słychać w bani chaos hehe

Pafcio mnie pan Policjant stojac przy Prądzyńskiego mowil ze słyszał mnie juz z Ronda Lotników jak zamierzałem w jego kierunku :smile:

Jak fajnie gra to miło posłuchać.

Polecany pan Edek robi dobrą robotę

Link to post
Share on other sites

Można powiedzieć "standardowa". Ja też zapłaciłem u Edzia coś koło 500 i tak, też jestem baaaardzo zadowolony  :riding:  Co prawda, jeszcze nie dojeździłem 1500km zalecanych przez Edzia, by zaczął brzmieć w swojej ostatecznej formie, to i tak już jest meeega :smile:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...