LucZyn Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 (edited) Hejka - jako, że jest bardzo mało szczegółowych informacji w sieci o tym moto, daję tutaj moje materiały dla potomnych póki Duke jest jeszcze ze mną. Sporo pozmienianie od serii i sporo przy moto porobione m. in. - dołożone handguardy - dołożone crash pady na obie osie (https://youtu.be/Oe19PrUBrgo) - dołożone gmole silnika - obie żarówy zmienione na Osram Coolblue Intense - filtr powietrza zmieniony na K&N (https://youtu.be/NYF2LIABZHU) - filtr oleju zmieniony na K&N (https://youtu.be/y590BZljv-U) - wydech zmieniony na IXIL L3X Hyperlow (https://youtu.be/pDlgCOiT8ME) - zmieniony napęd na DiD VX2 i zębatki na JT sprockets - zmienione laćki na Michelin Pilot Power - nałożony 3M carbon fiber wrap na kilka elementów - zmienione gripy na KTM gel grips - zmienione klocki na EBC HH sintermetalowe - dołożony tank pad - dołożona naklejka ochronna na wlew paliwa (https://youtu.be/RqY818sWCJQ) - zmienone okleiny na zestaw KTM Racing - świeczka zmieniona na NGK (https://youtu.be/ZOly83ccARY) - dołożona torba bagażnik SW Motech - zmieniona pokryweczka zbiornika płynu hamulcowego ;-) ...i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło Pełne FAQ gdzie wszystko jest pokazane i szczegółowo omówione: Fotka z ostatniego czyszczenia: Dla porównania, tak wyglądało to maleństwo z fabryki: A tak mi wyszedł carbonik: Edited June 21, 2015 by LucZyn (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Przepiękna maszyna Gdyby tylko wygląd szedł w parze z mocą motocykla, był by miód Nie da się ukryć, że grube inwestycje poszły, trzeba to zobaczyć na żywo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucZyn Posted June 21, 2015 Author Report Share Posted June 21, 2015 (edited) Przepiękna maszyna Gdyby tylko wygląd szedł w parze z mocą motocykla, był by miód Nie da się ukryć, że grube inwestycje poszły, trzeba to zobaczyć na żywo Dzięki! Na kat. B można max 15 kucy, więc więcej pierwsze moto mieć nie mógło :-) Jak mi dobiją A w prawku będzie oczywiście już normalna maszyna i cała zabawa od nowa Edited June 21, 2015 by LucZyn (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Fajny sprzet podobaja mi sie te malowania ktemow:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Super sprzęt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esquina Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 (edited) Nawet mały duke robi wrażenie, fajna doinwestowana sztuka. Jak zrobisz 'A' to pewnie się przesiądziesz na największego brata 125 --> 1290 Edited June 21, 2015 by esquina (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucZyn Posted June 21, 2015 Author Report Share Posted June 21, 2015 Nawet mały duke robi wrażenie, fajna doinwestowana sztuka. Jak zrobisz 'A' to pewnie się przesiądziesz na największego brata 125 --> 1290 Jest przepiękny, ale chciałbym jeździć do znajomych którzy się porozjeżdżali po różnych miastach w Polsce zamiast autkiem to na moto. Dwie albo trzy godzinki autostradą nakedem z dużą prędkością to mordęga. Muszę coś chyba zarzucić z owiewkami na dalsze trasy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frager Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Elegancko Aż dziwne, że wcześniej Cię nie " wychaczyłem " na YT bo raczej na bieżąco jestem z MotoVlogerami No i... KTM To się ceni 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemmo Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 LucZyn chciałem wcześniej brać Duke ale po pierwsze siedzisko twarde jak diabli a po drugie... no właśnie, naked na trasy to słaby pomysł. Ale chętnie bym się przyjechał i porównał z YZF, co Ty na to? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmot.c Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Efekt piorunujący Szacuneczek i podziw za umiejętności :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Świetnie wygląda! Mam taką samą torbę na siedzenie - całkiem wygodny "przyrząd" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucZyn Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 Świetnie wygląda! Mam taką samą torbę na siedzenie - całkiem wygodny "przyrząd" Nie wiem jak u Ciebie, ale moja pomarańcza jest na tyle mała, że ta torba mi robi też za oparcie pod zmęczone wojażami lędźwie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeZet Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Fajna i zapewne nietuzinkowa maszyna, ładne fotki i porządny opis. Oby długo i bezproblemowo służyła . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit71 Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Muszę coś chyba zarzucić z owiewkami na dalsze trasy. No to chyba KTM 1290 SA Twoje maleństwo wygląda odlotowo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucZyn Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 No to chyba KTM 1290 SA Twoje maleństwo wygląda odlotowo. Super adventure oglądałem kilka razy na targach - spoko, jak się każdy z 4152 użytkowników złoży po 10 zeta to mogę dołożyć resztę ;D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazerro Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Ładny sprzęcik. 10/10 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arczix007 Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 No sprzęcik zacny Szkoda tylko, że taka mała pojemność, ale nie można mieć wszystkiego ^^ Niech Ci służy i oby zawsze wyglądał tak jak na zdjęciach bo jest miodzio! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucZyn Posted June 24, 2015 Author Report Share Posted June 24, 2015 No sprzęcik zacny Szkoda tylko, że taka mała pojemność, ale nie można mieć wszystkiego ^^ Niech Ci służy i oby zawsze wyglądał tak jak na zdjęciach bo jest miodzio! Dzięki Pojemność musiała taka być, specjalnie właśnie 125cc szukałem. Na korki w centrum idealne narzędzie, przejeżdża nawet pod samochodami ;D Spalanko 2,7 więc wystarczy na stacji po kimś resztkę z rury strzepnąć do baku i jechać dalej. Wiadomo, że na trasy i żadne wyścigi się to nie nadaje. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to już niebawem dołączy do niego większy braciszek, bo kat. A w drodze. Ten spełnił swoją rolę idealnie, naprawdę fajna zabawka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zet Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Coś pięknego, chyba mam słabość do tego koloru Widać u Ciebie ładnie, że dbałość o detale (pokrywka zbiorniczka płynu - urocze:)) daje niesamowite efekty. Muszę pomyśleć nad takimi rozwiązaniami u siebie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arczix007 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Dzięki Pojemność musiała taka być, specjalnie właśnie 125cc szukałem. Na korki w centrum idealne narzędzie, przejeżdża nawet pod samochodami ;D Spalanko 2,7 więc wystarczy na stacji po kimś resztkę z rury strzepnąć do baku i jechać dalej. Wiadomo, że na trasy i żadne wyścigi się to nie nadaje. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to już niebawem dołączy do niego większy braciszek, bo kat. A w drodze. Ten spełnił swoją rolę idealnie, naprawdę fajna zabawka.Fakt z takim spalaniem to można jeździć i jeździć i na miasto faktycznie więcej nie potrzeba większy brat z pewnością przyniesie jeszcze więcej frajdy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.