Skocz do zawartości

Ktm Duke 125 By Luczyn - Moja Mała Mechaniczna Pomarańcza


LucZyn

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka - jako, że jest bardzo mało szczegółowych informacji w sieci o tym moto, daję tutaj moje materiały dla potomnych póki Duke jest jeszcze ze mną. Sporo pozmienianie od serii i sporo przy moto porobione m. in.

 

- dołożone handguardy

- dołożone crash pady na obie osie (https://youtu.be/Oe19PrUBrgo)

- dołożone gmole silnika

- obie żarówy zmienione na Osram Coolblue Intense

- filtr powietrza zmieniony na K&N (https://youtu.be/NYF2LIABZHU)

- filtr oleju zmieniony na K&N (https://youtu.be/y590BZljv-U)

- wydech zmieniony na IXIL L3X Hyperlow (https://youtu.be/pDlgCOiT8ME)

- zmieniony napęd na DiD VX2 i zębatki na JT sprockets

- zmienione laćki na Michelin Pilot Power

- nałożony 3M carbon fiber wrap na kilka elementów

- zmienione gripy na KTM gel grips

- zmienione klocki na EBC HH sintermetalowe

- dołożony tank pad

- dołożona naklejka ochronna na wlew paliwa (https://youtu.be/RqY818sWCJQ)

- zmienone okleiny na zestaw KTM Racing

- świeczka zmieniona na NGK (https://youtu.be/ZOly83ccARY)

- dołożona torba bagażnik SW Motech

- zmieniona pokryweczka zbiornika płynu hamulcowego ;-)

 

...i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło

 

Pełne FAQ gdzie wszystko jest pokazane i szczegółowo omówione:

 

Fotka z ostatniego czyszczenia:

 

Hvm5xNtl.jpg

 

fxYc4z4l.jpg

 

Dla porównania, tak wyglądało to maleństwo z fabryki:

 

3DgmGdyl.jpg

 

A tak mi wyszedł carbonik:

 

h90VkDSm.jpg FdVB0VYm.jpg

 

SNgcHt8l.jpg

Edytowane przez LucZyn (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepiękna maszyna :smile: Gdyby tylko wygląd szedł w parze z mocą motocykla, był by miód  :riding:  Nie da się ukryć, że grube inwestycje poszły, trzeba to zobaczyć na żywo  :smile:

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepiękna maszyna :smile: Gdyby tylko wygląd szedł w parze z mocą motocykla, był by miód  :riding:  Nie da się ukryć, że grube inwestycje poszły, trzeba to zobaczyć na żywo  :smile:

 

Dzięki! Na kat. B można max 15 kucy, więc więcej pierwsze moto mieć nie mógło :-) Jak mi dobiją A w prawku będzie oczywiście już normalna maszyna i cała zabawa od nowa :biggrin:

Edytowane przez LucZyn (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mały duke robi wrażenie, fajna doinwestowana sztuka. Jak zrobisz 'A' to pewnie się przesiądziesz na największego brata :biggrin: 125 --> 1290  :riding:

 

Jest przepiękny, ale chciałbym jeździć do znajomych którzy się porozjeżdżali po różnych miastach w Polsce zamiast autkiem to na moto. Dwie albo trzy godzinki autostradą nakedem z dużą prędkością to mordęga. Muszę coś chyba zarzucić z owiewkami na dalsze trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LucZyn chciałem wcześniej brać Duke ale po pierwsze siedzisko twarde jak diabli a po drugie... no właśnie, naked na trasy to słaby pomysł. Ale chętnie bym się przyjechał i porównał z YZF, co Ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie wygląda!

Mam taką samą torbę na siedzenie - całkiem wygodny "przyrząd"

"Be yourself, no matter what they say!"

Sting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Muszę coś chyba zarzucić z owiewkami na dalsze trasy.

No to chyba KTM 1290 SA :smile:

Twoje maleństwo wygląda odlotowo.

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sprzęcik zacny :smile: Szkoda tylko, że taka mała pojemność, ale nie można mieć wszystkiego ^^ 

Niech Ci służy i oby zawsze wyglądał tak jak na zdjęciach bo jest miodzio! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sprzęcik zacny :smile: Szkoda tylko, że taka mała pojemność, ale nie można mieć wszystkiego ^^ 

 

Niech Ci służy i oby zawsze wyglądał tak jak na zdjęciach bo jest miodzio! :biggrin:

 

Dzięki :biggrin: Pojemność musiała taka być, specjalnie właśnie 125cc szukałem. Na korki w centrum idealne narzędzie, przejeżdża nawet pod samochodami ;D Spalanko 2,7 więc wystarczy na stacji po kimś resztkę z rury strzepnąć do baku i jechać dalej. Wiadomo, że na trasy i żadne wyścigi się to nie nadaje. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to już niebawem dołączy do niego większy braciszek, bo kat. A w drodze. Ten spełnił swoją rolę idealnie, naprawdę fajna zabawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś pięknego, chyba mam słabość do tego koloru :smile: Widać u Ciebie ładnie, że dbałość o detale (pokrywka zbiorniczka płynu - urocze:)) daje niesamowite efekty. Muszę pomyśleć nad takimi rozwiązaniami u siebie ;)

 

wtvDtek.jpg

KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :biggrin: Pojemność musiała taka być, specjalnie właśnie 125cc szukałem. Na korki w centrum idealne narzędzie, przejeżdża nawet pod samochodami ;D Spalanko 2,7 więc wystarczy na stacji po kimś resztkę z rury strzepnąć do baku i jechać dalej. Wiadomo, że na trasy i żadne wyścigi się to nie nadaje. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to już niebawem dołączy do niego większy braciszek, bo kat. A w drodze. Ten spełnił swoją rolę idealnie, naprawdę fajna zabawka.

Fakt z takim spalaniem to można jeździć i jeździć i na miasto faktycznie więcej nie potrzeba większy brat z pewnością przyniesie jeszcze więcej frajdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...