Skocz do zawartości

Duże Moto Dla Dużego Chłopa


boodgee

Rekomendowane odpowiedzi

Po ostatniej wycieczce z Aidekk, Silver i Jaquzie powiedziałem sobie dość... bolącego tyłka i wiatru w baniak :P

 

Po powrocie z wywczasu chcę zmienić swoją XJ600 na coś większego, mocniejszego, wygodniejszego i szosowo-turystycznego (może też endurowego). Jak patrzyłem na Jacka jadącego w wygodnym 'siodle' i w wyprostowanej pozycji to łza się w oku kręciła (Maćkowi współczuję do tej pory) :smile:

 

Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na nowe 2 kółka to 10k zł. Mój wzrost to 190 cm.

Zrobiłem już wstępną selekcję /EDIT/:

- Varadero 1000

- Transalp

- Africa 

- Tenere

- Pan European

- V-Strom 1000

- BMW R1100 GS LUB RT

 

Prosiłbym Was o pomoc w doborze, każda rada będzie cenna, jeżeli u kogoś mógłbym się przymierzyć - będę wdzięczny

Edytowane przez boodgee (wyświetl historię edycji)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś spora ta wstępna selekcja ;-) To jeszcze dorzuć TDM 850 lub późniejsze roczniki TDM 900 (wtrysk).
Ja też dosiadałem XJtki, a nawet dwóch... po MZce i Jawie 350TS, to była przepaść no i pierwsza "Japonia".

Po przesiadce na TDM, zastanawiam się jak ja 5 sezonów znosiłem to moto (sam mam 190cm wzrostu i 105kg wagi).

Pasowało mi jeszcze litrowe wiadro (jest na Twoje liście) oraz BMW R1100/1150 ale z przyczyn ekonomicznych wybór padł na Yamaha. Trampek okazał się jednak za słaby (moja masa + bagaż + plecak czasem). 

 

Powodzenia w szukaniu i wyborze, wszak wachlarz podałeś.... imponujący.

 

Doświadczeni koledzy z pewnością pomogą ale pamiętaj, że najbardziej pomoże Ci posadzenie Twojego osobistego tyłka na każdym z motongów. Ludziska mają różne proporcje kończyń, korpusu ciała. To co podpasuje jednemu, Tobie nie musi. 

Edytowane przez gary (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost wzrostem, ale jeszcze ważne jaka waga jest do przewiezienia :biggrin:

 

Trampek może być słabowity jak masz koło 100'ki, Afryke trzeba pokochać  :smile: 

 

Ja bym z tej listy rozglądał się przy Twoich wytycznych za Varadero, V-Stromem i BMW, ale 1100GS i brał to co będzie w lepszym stanie technicznym i bardziej będzie Ci "leżało"

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-Strom sobie poradzi z wagą piórkwą :P  a i pozycja wygodna. Dobry i mało kapryśny, tylko budżet może ... 

Budżet można lekko nagiąć  ^_^

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Osobiście posiadam Varadero 1000 v.SD02. Super motocykl enduro turystyczny, można powiedzieć że na lata. Pomimo swojej wielkości bardzo zwrotny, silnik bardzo elastyczny, masa mało istotna w ruchu, na parkingu przy Twoim wzroście z powodzeniem dasz sobie radę. Pozycja jak na krześle przy stole. Przy standardowym serwisie i dbałości o sprzęt na pewno na lata w standardzie w końcu to Honda. Spalanie, praw fizyki się nie oszuka to litr musi pić zwłaszcza przy większych prędkościach i dużym ładunku. POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Spalanie, praw fizyki się nie oszuka to litr musi pić zwłaszcza przy większych prędkościach i dużym ładunku.

BMW chyba jednak potrafi oszukać... przynajmniej do 120km/h. Znam dwóch kierowników (1100GS, 1200GS), i spalanie mają do 6l, a ich kufry nie są plastikowe... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transalpa sobie odpuść chyba że ma to być taki "osołek" do emeryckiego pyrkania. Jeśli już to Afra, ale ceny dobrych egzemplarzy bywają zaporowe.

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że Tenere i Afrykę ciężko kupić w tych pieniądzach. Transalpa już odpuściłem. Zostały 2 Hondy, Suzuki i BMW. 

Viadra w ver SD02 w tych pieniądzach nie kupię, a w SD01 spalanie jest masakryczne podobno. I mam dylemat, coś kosztem czegoś.

Oprócz R1100GS zastanawiam się też nad R1100RT.

 

Panowie, czy któryś z Was będzie pod halą jutro, żebym mógł się przymierzyć lub mieszka na Retce?

Edytowane przez boodgee (wyświetl historię edycji)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może coś takiego jak ma Sebol? Suzuki RF900? Przysiądź się w czwartek i oceń szybkiego turystyka :P

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może coś takiego jak ma Sebol? Suzuki RF900? Przysiądź się w czwartek i oceń szybkiego turystyka :P

Jak dla mnie mało turystyczny. Obawiam się, że 'ból d*py' (dosłowny) by pozostał  :decayed:

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu polecać kupa zelastwa, pierdzi, trzęsie no i trzeba coś zrobić raz na 100 tys ;-) każdy co jeździł Japonią jak wsiadzie nawet na nowego to powie ze popsuty. Nie jestem fetyszysta marki ale takim boxerkiem każda pier**la pojedzie, bo to samo jedzie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie każdy GS jest popsuty - tu przyznam rację (jeździłem Japonią) ;) i chodzi jak traktor, a wrzucić 1 czy 2, to jak młotem napier.... :smile:

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez se Pan kup beemke i bedziesz Pan zadowolony na lata. Japonie zostaw dla początkujących ;) i niedoświadczonych w końcu musza sie na czyms uczyć :biggrin:

www.antybrowar.pl

facebook.com/antybrowar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu polecać kupa zelastwa, pierdzi, trzęsie no i trzeba coś zrobić raz na 100 tys ;-) każdy co jeździł Japonią jak wsiadzie nawet na nowego to powie ze popsuty. Nie jestem fetyszysta marki ale takim boxerkiem każda pier**la pojedzie, bo to samo jedzie :-D

Pytanie zasadnicze, jesteś jutro pod halą, if you know what I mean  :riding: ?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...