Skocz do zawartości

Linka Sprzęgła


sbs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
musiałem wymienić linkę sprzęgła w mojej hondzie cbr f3
niestety linka którą zamówiłem ma jeszcze metalową rurkę, która utrudniła mi prace, po zamontowaniu wygiął mi się jeden element, ten ze zdjęcia, zna się ktoś na tym potrzebuje rady, może linka która kupiłem jest za krótka, może stara linka była źle poprowadzona?

2e5pbar.png

 

nowa linka:
http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/53/90/90/19/5390901921
http://allegro.pl/linka-ciegno-sprzegla-honda-cbr-600-f2-f3-pc-25-31-i5390901921.html

Edytowane przez sbs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do serwisówki, będziesz wiedział jak linka oryginalnie powinna zostać zamontowana. Wygięty element musiał dostać porządnie w kość, pytanie czy w ogóle dobrze się zabrałeś do roboty... Pokaż zdjęcie z kokpitu, jak wygląda poprowadzona linka u Ciebie.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porobiłem trochę zdjęć, zajrzałem tez do serwisówki, linka jest dobrze poprowadzona

 

2015_06_04_10_29_10.jpg  2015_06_04_10_29_23.jpg 2015_06_04_10_27_10.jpg 2015_06_04_10_34_53.jpg

 

wczoraj udało mi sie jeszcze złożyć całość 'lock nut' czy jak się to tam zwie oraz rurka ze zdjęcia 1 i 2 było na miejscu tylko wszystko było tak napięte ze pewnie przy skręcie kierownicy ten element się wygiął, a linka wyregulowana była tak jak na zdjęciu nr 3

Edytowane przez sbs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli napinacz przy klamce założony był jak na zdjęciu 2 - to kiepski pomysł - ustawiłeś tuleje i nakrętkę kontrującą najsłabszymi punktami w miejscu działania największych sił. Dodatkowo "okienko" w śrubie i nakrętce kontrującej chyba były w jednej linii. W tej sytuacji nie jest dziwne że napięta linka wyszła z zabezpieczenia.

Dodatkowo - moim zdaniem - dałeś za mało luzu na dole -  kontra dociągnięta do oporu. Następnym razem daj tam ze dwa trzy obroty luzu i doreguluj właściwe napięcie linki górą - na zdjęciach wkręcona jest na maksa.

To tak na chłopski rozum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za rady, rano linka jeszcze była zdemontowana bo chciałem na szybko zdjęcia porobić
 

po wrzuceniu fotek znowu zacząłem kombinować

https://www.dropbox.com/s/v7h1xvgz7uxq1si/2015-06-04%2011.12.38.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/b4pnxn99wkwpyal/2015-06-04%2011.12.23.jpg?dl=0

na dole regulacja ustawiona gdzieś w połowie tym razem na środku

 

no i przy skręcie kierownicy w prawo nie wygląda to najlepiej

https://www.dropbox.com/s/9mjkwon6in3c5hj/2015-06-04%2011.28.00.jpg?dl=0

 

 

stara linka miała 98cm

nowa ma 95cm (tak jak większość linek do cbr f3 na allegro)
najlepiej zacząć od tego ze będę musiał dokupić nową śrubę przy nakrętce kontrującej

Edytowane przez sbs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...