sbs Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 (edited) Witammusiałem wymienić linkę sprzęgła w mojej hondzie cbr f3niestety linka którą zamówiłem ma jeszcze metalową rurkę, która utrudniła mi prace, po zamontowaniu wygiął mi się jeden element, ten ze zdjęcia, zna się ktoś na tym potrzebuje rady, może linka która kupiłem jest za krótka, może stara linka była źle poprowadzona? nowa linka:http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/53/90/90/19/5390901921http://allegro.pl/linka-ciegno-sprzegla-honda-cbr-600-f2-f3-pc-25-31-i5390901921.html Edited June 3, 2015 by sbs (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaquzie Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 świeżak - do powitalni! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Zajrzyj do serwisówki, będziesz wiedział jak linka oryginalnie powinna zostać zamontowana. Wygięty element musiał dostać porządnie w kość, pytanie czy w ogóle dobrze się zabrałeś do roboty... Pokaż zdjęcie z kokpitu, jak wygląda poprowadzona linka u Ciebie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sbs Posted June 4, 2015 Author Report Share Posted June 4, 2015 (edited) porobiłem trochę zdjęć, zajrzałem tez do serwisówki, linka jest dobrze poprowadzona wczoraj udało mi sie jeszcze złożyć całość 'lock nut' czy jak się to tam zwie oraz rurka ze zdjęcia 1 i 2 było na miejscu tylko wszystko było tak napięte ze pewnie przy skręcie kierownicy ten element się wygiął, a linka wyregulowana była tak jak na zdjęciu nr 3 Edited June 4, 2015 by sbs (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mur67 Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Jeśli napinacz przy klamce założony był jak na zdjęciu 2 - to kiepski pomysł - ustawiłeś tuleje i nakrętkę kontrującą najsłabszymi punktami w miejscu działania największych sił. Dodatkowo "okienko" w śrubie i nakrętce kontrującej chyba były w jednej linii. W tej sytuacji nie jest dziwne że napięta linka wyszła z zabezpieczenia. Dodatkowo - moim zdaniem - dałeś za mało luzu na dole - kontra dociągnięta do oporu. Następnym razem daj tam ze dwa trzy obroty luzu i doreguluj właściwe napięcie linki górą - na zdjęciach wkręcona jest na maksa. To tak na chłopski rozum. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sbs Posted June 4, 2015 Author Report Share Posted June 4, 2015 (edited) ok dzięki za rady, rano linka jeszcze była zdemontowana bo chciałem na szybko zdjęcia porobić po wrzuceniu fotek znowu zacząłem kombinować https://www.dropbox.com/s/v7h1xvgz7uxq1si/2015-06-04%2011.12.38.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/b4pnxn99wkwpyal/2015-06-04%2011.12.23.jpg?dl=0 na dole regulacja ustawiona gdzieś w połowie tym razem na środku no i przy skręcie kierownicy w prawo nie wygląda to najlepiej https://www.dropbox.com/s/9mjkwon6in3c5hj/2015-06-04%2011.28.00.jpg?dl=0 stara linka miała 98cm nowa ma 95cm (tak jak większość linek do cbr f3 na allegro)najlepiej zacząć od tego ze będę musiał dokupić nową śrubę przy nakrętce kontrującej Edited June 4, 2015 by sbs (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.