sbs Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Witammusiałem wymienić linkę sprzęgła w mojej hondzie cbr f3niestety linka którą zamówiłem ma jeszcze metalową rurkę, która utrudniła mi prace, po zamontowaniu wygiął mi się jeden element, ten ze zdjęcia, zna się ktoś na tym potrzebuje rady, może linka która kupiłem jest za krótka, może stara linka była źle poprowadzona? nowa linka:http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/53/90/90/19/5390901921http://allegro.pl/linka-ciegno-sprzegla-honda-cbr-600-f2-f3-pc-25-31-i5390901921.html Edytowane 3 Czerwca 2015 przez sbs (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 świeżak - do powitalni! 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zajrzyj do serwisówki, będziesz wiedział jak linka oryginalnie powinna zostać zamontowana. Wygięty element musiał dostać porządnie w kość, pytanie czy w ogóle dobrze się zabrałeś do roboty... Pokaż zdjęcie z kokpitu, jak wygląda poprowadzona linka u Ciebie. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbs Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) porobiłem trochę zdjęć, zajrzałem tez do serwisówki, linka jest dobrze poprowadzona wczoraj udało mi sie jeszcze złożyć całość 'lock nut' czy jak się to tam zwie oraz rurka ze zdjęcia 1 i 2 było na miejscu tylko wszystko było tak napięte ze pewnie przy skręcie kierownicy ten element się wygiął, a linka wyregulowana była tak jak na zdjęciu nr 3 Edytowane 4 Czerwca 2015 przez sbs (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mur67 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Jeśli napinacz przy klamce założony był jak na zdjęciu 2 - to kiepski pomysł - ustawiłeś tuleje i nakrętkę kontrującą najsłabszymi punktami w miejscu działania największych sił. Dodatkowo "okienko" w śrubie i nakrętce kontrującej chyba były w jednej linii. W tej sytuacji nie jest dziwne że napięta linka wyszła z zabezpieczenia. Dodatkowo - moim zdaniem - dałeś za mało luzu na dole - kontra dociągnięta do oporu. Następnym razem daj tam ze dwa trzy obroty luzu i doreguluj właściwe napięcie linki górą - na zdjęciach wkręcona jest na maksa. To tak na chłopski rozum. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbs Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) ok dzięki za rady, rano linka jeszcze była zdemontowana bo chciałem na szybko zdjęcia porobić po wrzuceniu fotek znowu zacząłem kombinować https://www.dropbox.com/s/v7h1xvgz7uxq1si/2015-06-04%2011.12.38.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/b4pnxn99wkwpyal/2015-06-04%2011.12.23.jpg?dl=0 na dole regulacja ustawiona gdzieś w połowie tym razem na środku no i przy skręcie kierownicy w prawo nie wygląda to najlepiej https://www.dropbox.com/s/9mjkwon6in3c5hj/2015-06-04%2011.28.00.jpg?dl=0 stara linka miała 98cm nowa ma 95cm (tak jak większość linek do cbr f3 na allegro)najlepiej zacząć od tego ze będę musiał dokupić nową śrubę przy nakrętce kontrującej Edytowane 4 Czerwca 2015 przez sbs (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.