Skocz do zawartości

Nauka Jazdy Na Tylnym Kole


sebeekcbr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , to przejde od razu do rzeczy - jezdze na cbr 600 f3 

Na 1 biegu z gazu to do góry mi idzie ale co to za jazda jak przejade moze kilka metrów i zaraz opadam...

Wiem że musze go z 2 podnosić ale kompletnie mi to nie wychodzi ... jak strzelać ze sprzęgła ? 

jade na tej 2 przy 5-6 wciskam sprzeglo gaz i puszczam i nic ... nie wiem co robie zle  Pomóżcie ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy kilku "szpecow" podjedz kiedys na Della, jak beda to na pewno Ci pomoga. :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj chwile niech się wkręci na obroty i wtedy puść + manetka do oporu odkrecona szybkim ruchem.

Aha no i puszczanie to ma być moment, nie tak jak przy zmianie biegow.

Napisz jak postępy.

Co do krótkiej jazdy na jedynce to wszystko jest kwestią wyczucia i treningu, można i na jedynce lecieć długo jak się wyczuje dobrze pion:)

Edytowane przez Luki (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem dziś i ciągnie go na 2 do 5-6 tys i daje sprzęgło do ok 10-12 rmp i puszczam i tylko mi go trochę szarpie jakieś 10 cm do gory . Myślę ze chyba muszę go podrywać na stojąco na tylnych stopkach bo na siedząco nic z tego nie będzie . Jak wy uwazacie ?

Edytowane przez sebeekcbr (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze cos ze sprzęgłem , jak zamówienie kombinezon porządny to będę próbował na stojąco jak tak juz nie złapie pionu to nie wiem co będzie ; d

Też nie umiem

Umówimy się w niedziele meszcze/wolborska bedziemy ćwicdyć ;)

A jest tam jakiś dobry kawałek asfaltu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ogarniam juz w miare na 1 biegu ze sprzegła i juz troche przejade na jednym ale no 1bieg sie szybko kończy i teraz co dalej ;d , próbować wrzucać w powietrzu 2bieg ? bo z 2 ze sprzegła raczej nie pojdzie na koło , nigdzie nie widziałem filmiku zeby ktoś z 2 go wyrywał chyba za słabe moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro przejedziesz kawałek na pierwszym biegu, bieg Ci się kończy i opadasz to popracuj nad utrzymaniem równowagi bo wbicie 2 biegu za wiele nie pomoże jeżeli tego nie opanujesz to zawsze będziesz opadał i moc ma tu drugorzędne znaczenie :smile:

Nie widziałeś żeby ktoś z 2 biegu na koło stawiał bo nikt nie praktykuje takiego ruszania.

Edytowane przez Podkopnik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarniam juz w miare na 1 biegu ze sprzegła i juz troche przejade na jednym ale no 1bieg sie szybko kończy i teraz co dalej ;d , próbować wrzucać w powietrzu 2bieg ? bo z 2 ze sprzegła raczej nie pojdzie na koło , nigdzie nie widziałem filmiku zeby ktoś z 2 go wyrywał chyba za słabe moto

F3 na pierwszym to z gazu idzie, na dwójce chłopaki strzelają i też się elegancko podnosi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
działkowy emeryt

ojapierdole... :biggrin: ... emzetka idzie na koło z 2-ki :smile: ... F3 w każdej konfiguracji :P ... ale ja nie wiem, teoretyzuję :P

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. w sumie to ja się nie znam na prawach fizyki, ale zawsze myślałem, że jak więcej ważysz (mówię o sytuacji gdy przesuwasz swój ciężar na tył motocykla) to łatwiej jest poderwać przednie koło  :whistling:

Edytowane przez krzychoslav (wyświetl historię edycji)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja F3 poderwe na 3 biegu. Najwazniejsza jest technika (oczywiscie tylne stopki + strzal z klamki)

Gumowanie na 1 biegu jest dobre na poczatku, ale jak chcesz wejsc na kolejny poziom gumowania, to koniecznie przejdz na tylne stopki i naucz sie strzelac jednym palcem z klamki.

Polecam tez jedna noga zaprzec sie o raczke pasazera:

Tu moje stare filmiki z nauki na 2 biegu:

misiu.spinet.pl/filmiki/MOV02212.MPG

Edytowane przez michal750 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakowało mi tu takiego teamtu:p z jazdą z jednym kole jest jak z jazda na rowerze albo się nauczysz albo nie:) z jedynki to wszystko idzie na koło i to za gazu, nawet moj romet 50:) jezdziłem f2 i na jedynce z gazu szła aż miło w góre f4i już jest bardziej czuła na gaz, Wiadomo ze musisz przyjąć odowiednią pozycje to jak bedziesz siedział na moto tak jak byś łyknął drewniany kołek to nie poderwiesz przedniego koła tym bardziej na 2. F3 na dwójce z gazu około 7 tys obrotów. Możesz spróbować tak wbijasz 2 rozpedzasz się do 8 tys obrotow przymykasz gaz musisz wyczuć aż lagi zanurkują w dół wtedy sprzęgło, gaz odchyl się trochę i musi isć. Pamietaj by sie złapać pleców asekuracyjnie prawa noga na hamulcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wrzuce filmik i pokaze wam jak na 1 jezdze , ja jestem dość ciężki to nie wiem czy mnie poderwie f3 z 2 ale zobaczymy , trzeba tylko ogarnąć gaźniki i zmienić oppnke bo po ostatnim rollnig burnout wyszły druty ;D


View My Video 

Edytowane przez sebeekcbr (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...