Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Jaki Cross 250 Do 5Tys


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 MLODY MLODY

MLODY MLODY
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Imię:Kacper
  • Motocykl:Honda
  • Lokalizacja:Włocławek

Napisano 20 maj 2015 - 11:49

Witam.

W najblizszym czasie bede dokonywal kupna nowego (uzywanego) crossa, ktorym bede jezdzil glownie po drogach lesnych. Pojemnosc jaka mnie interesuje to 250 ccm. Fundusz jaki moge przeznaczyc to 5 tys zloty.

Jakich rad oczekuje. Czy szukac 2T czy 4T ? Jak roznia sie one w utrzymaniu oraz czestosci wymiany czesci.?

Motory jakie mnie interesuja i jakie mam na oku jako wzor to Ymaha yz 250 oraz honda cr 250.

Dziekuje za przeczytanie a takze za pomoc.

Pozdrawiam.

#2 robert73

robert73
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Imię:robert
  • Motocykl:xt660r cr250
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 21 maj 2015 - 19:00

Koszty utrzymania są 2t i 4t podobne  wszystko zależy od stanu w jakim uda ci się kupić moto a jak masz trochę pojęcia o mechanice to 2t jest łatwy w obsłudze . Sam mam cr 250 r ale radził bym ci kupować yamahę bo w hondy mają pokombinowany wał i jest problem przy wymianie korby ( chodzi o blachy na przeciwwagach które podczas zmiany korby są uszkadzane ) .



#3 MLODY MLODY

MLODY MLODY
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Imię:Kacper
  • Motocykl:Honda
  • Lokalizacja:Włocławek

Napisano 21 maj 2015 - 19:42

Koszty utrzymania są 2t i 4t podobne  wszystko zależy od stanu w jakim uda ci się kupić moto a jak masz trochę pojęcia o mechanice to 2t jest łatwy w obsłudze . Sam mam cr 250 r ale radził bym ci kupować yamahę bo w hondy mają pokombinowany wał i jest problem przy wymianie korby ( chodzi o blachy na przeciwwagach które podczas zmiany korby są uszkadzane ) .

No okey. dzieki za pomoc. 

Na mechanice owszem sie znam sporo, jeżeli chodzi o motocyklową no ale korby nie zmieniałem nigdy.

A co byś sadził o kawasaki kx 125 ? czy dałbym rade ogarnąć  ? (wiem ze mniejsza poj. niz pisalem ale podobna daje rade, chyba ze polecasz jednak 250)



#4 robert73

robert73
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Imię:robert
  • Motocykl:xt660r cr250
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 21 maj 2015 - 22:38

Najlepszy wybór to 250 4t ale obawiam się że za te pieniądze to nic dobrego nie kupisz a jak ci poleci silnik w 4t to koszta naprawy mogą być bardzo duże . Co do 125 daje radę tylko trzeba cały czas na obrotach trzymać  250 2t na dużo lepszy dół i nie musisz jej tak piłować tylko początki mogą być trudne i trzeba bardzo delikatnie obchodzić się z manetką bo można się bardzo zdziwić . Wszystko zależy od ciebie  czy będziesz jeździł z głową bo jak nie to szybko będziesz szukał dobrego ortopedy.


  • MLODY MLODY lubi to

#5 crosiak

crosiak
  • Użytkownik
  • 367 postów
  • Imię:Krzysiek
  • Motocykl:Aprilia SL 1000 Falco
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 22 maj 2015 - 08:39

Za 5 tys to kupisz zloma do remontu musisz byc tego swiadomy... Szukalem crossa do 9tys i wszedzie silniki do remontu chodzace jak sieczkarnia zajechane lozyska kol, glowki ramy, napedy, opony, tarcze, itd... to za 5tys to juz wogole beda trupy wiec kupujac takie moto szykuj sie odrazu na remont silnika.



#6 SMmaciek

SMmaciek
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:uuuuu

Napisano 22 maj 2015 - 09:43

W terenówkach tak jest że nikt Ci nie sprzeda z silnikiem po remoncie, a łożyska wiadomo że zużywają sie bardzo szybko, ciągle błoto,piach, woda, skoki. W takich warunkach wszystko niszczy się bardzo szybko.

Taki sprzęt to skarbonka bez dna.

#7 Kiełek

Kiełek
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:CBR F4 ZXR 400 GAS GAS EC 250
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.

Napisano 22 maj 2015 - 15:44

Jeśli chcesz wydać 5 tyś to lepiej zostać przy 2t. Koszty reanimacji znacznie mniejsze niz 4t. Tak czy inaczej musisz mieć ze 2 tyś rezerwy na ewentualne wydatki.


Jeśli bys chciał enduro zamiast crossa to jest do sprzedania DR 350 z elektrycznym starterem. Miałbyś dobre moto i pare groszy by ci zostało na paliwo:)



#8 barteklodz

barteklodz
  • Użytkownik
  • 111 postów
  • Imię:Bartek
  • Motocykl:CB400 '83
  • Lokalizacja:

Napisano 29 maj 2015 - 22:12

bez przesady z tymi łożyskami w kołach, jak nie jest uszkodzona piasta czy simmery to zrobi kilka sezonów, jak jeździłem w off to wychodziło grubo ponad 10tys km zanim coś grzebałem w kołach, łożyska główki nie wymieniałem nigdy, wystarczyło pilnować luzu, niestety 90% użytkowników tych sprzętów nie ma o tym pojęcia i są w stanie agonalnym za chore pieniądze

a do lasu to bym szukał enduro, w crossówce nie dość że zawieszenie kołek to jeszcze skrzynia średnio się nadającą do takiej jazdy i brak światła


Bus, bagażówka

stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź

663-231-860


#9 gregorek

gregorek
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Imię:Grzesiek

Napisano 31 maj 2015 - 18:38

Jakie masz doświadczenie? Czym śmigałeś wcześniej?



#10 MLODY MLODY

MLODY MLODY
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Imię:Kacper
  • Motocykl:Honda
  • Lokalizacja:Włocławek

Napisano 14 czerwiec 2015 - 19:47

Srednie. yamaha dt80







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!