MLODY MLODY Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam. W najblizszym czasie bede dokonywal kupna nowego (uzywanego) crossa, ktorym bede jezdzil glownie po drogach lesnych. Pojemnosc jaka mnie interesuje to 250 ccm. Fundusz jaki moge przeznaczyc to 5 tys zloty. Jakich rad oczekuje. Czy szukac 2T czy 4T ? Jak roznia sie one w utrzymaniu oraz czestosci wymiany czesci.? Motory jakie mnie interesuja i jakie mam na oku jako wzor to Ymaha yz 250 oraz honda cr 250. Dziekuje za przeczytanie a takze za pomoc. Pozdrawiam. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert73 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koszty utrzymania są 2t i 4t podobne wszystko zależy od stanu w jakim uda ci się kupić moto a jak masz trochę pojęcia o mechanice to 2t jest łatwy w obsłudze . Sam mam cr 250 r ale radził bym ci kupować yamahę bo w hondy mają pokombinowany wał i jest problem przy wymianie korby ( chodzi o blachy na przeciwwagach które podczas zmiany korby są uszkadzane ) . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MLODY MLODY Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koszty utrzymania są 2t i 4t podobne wszystko zależy od stanu w jakim uda ci się kupić moto a jak masz trochę pojęcia o mechanice to 2t jest łatwy w obsłudze . Sam mam cr 250 r ale radził bym ci kupować yamahę bo w hondy mają pokombinowany wał i jest problem przy wymianie korby ( chodzi o blachy na przeciwwagach które podczas zmiany korby są uszkadzane ) . No okey. dzieki za pomoc. Na mechanice owszem sie znam sporo, jeżeli chodzi o motocyklową no ale korby nie zmieniałem nigdy. A co byś sadził o kawasaki kx 125 ? czy dałbym rade ogarnąć ? (wiem ze mniejsza poj. niz pisalem ale podobna daje rade, chyba ze polecasz jednak 250) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert73 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Najlepszy wybór to 250 4t ale obawiam się że za te pieniądze to nic dobrego nie kupisz a jak ci poleci silnik w 4t to koszta naprawy mogą być bardzo duże . Co do 125 daje radę tylko trzeba cały czas na obrotach trzymać 250 2t na dużo lepszy dół i nie musisz jej tak piłować tylko początki mogą być trudne i trzeba bardzo delikatnie obchodzić się z manetką bo można się bardzo zdziwić . Wszystko zależy od ciebie czy będziesz jeździł z głową bo jak nie to szybko będziesz szukał dobrego ortopedy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crosiak Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Za 5 tys to kupisz zloma do remontu musisz byc tego swiadomy... Szukalem crossa do 9tys i wszedzie silniki do remontu chodzace jak sieczkarnia zajechane lozyska kol, glowki ramy, napedy, opony, tarcze, itd... to za 5tys to juz wogole beda trupy wiec kupujac takie moto szykuj sie odrazu na remont silnika. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 W terenówkach tak jest że nikt Ci nie sprzeda z silnikiem po remoncie, a łożyska wiadomo że zużywają sie bardzo szybko, ciągle błoto,piach, woda, skoki. W takich warunkach wszystko niszczy się bardzo szybko. Taki sprzęt to skarbonka bez dna. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiełek Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Jeśli chcesz wydać 5 tyś to lepiej zostać przy 2t. Koszty reanimacji znacznie mniejsze niz 4t. Tak czy inaczej musisz mieć ze 2 tyś rezerwy na ewentualne wydatki. Jeśli bys chciał enduro zamiast crossa to jest do sprzedania DR 350 z elektrycznym starterem. Miałbyś dobre moto i pare groszy by ci zostało na paliwo:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteklodz Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 bez przesady z tymi łożyskami w kołach, jak nie jest uszkodzona piasta czy simmery to zrobi kilka sezonów, jak jeździłem w off to wychodziło grubo ponad 10tys km zanim coś grzebałem w kołach, łożyska główki nie wymieniałem nigdy, wystarczyło pilnować luzu, niestety 90% użytkowników tych sprzętów nie ma o tym pojęcia i są w stanie agonalnym za chore pieniądze a do lasu to bym szukał enduro, w crossówce nie dość że zawieszenie kołek to jeszcze skrzynia średnio się nadającą do takiej jazdy i brak światła 0 Cytuj Bus, bagażówka stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź 663-231-860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorek Opublikowano 31 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Jakie masz doświadczenie? Czym śmigałeś wcześniej? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MLODY MLODY Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Srednie. yamaha dt80 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.