miśka7558 Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Aktualnie myślę o zmianie mojego motocykla - GPZ 500S, na coś troszkę większego. Póki co ten sezon chcę jeszcze przejeździć na mojej Kawce, ale zaczęłam się rozglądać za czymś mocniejszym. Interesuje mnie jakiś sport-turystyk z nisko zawieszonym środkiem ciężkości, gdyż jestem kurduplem- tego nie da się ukryć, bo 1,60m robi swoje. Zależy mi na dostatecznie niskiej kanapie abym mogła swobodnie manewrować sama motocyklem i bezpiecznie stawać w zakorkowanych, dziurawych ulicach. Lub coś możliwego do obniżenia. Budżet? Tak myślę, że do 12 tys. max. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martucha Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Suzuki sv plus kości do obniżenia 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kordi Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 W zależności od budżetu polecam BMW F650GS lub F650GS Twin lub F800GS. Są wersje obniżone. Zbiornik paliwa mają pod kanapą, dzięki czemu obniżono środek ciężkości i nie jest odczuwalna masa motocykla. Bardzo popularne wśród pań i osób o niskim wzroście. EDIT: Nie doczytałem wcześniej na tematu kasy, w rachubę wchodzi tylko F650GS lub Suzuki V-Strom 650, o którym sam myślałem przed zakupem Pozdrawiam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebestof78 Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 cbrf4i niby sportowa pozycja ale wygodna i kanapa nisko 1 Quote Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michallica Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 W zależności od budżetu polecam BMW F650GS lub F650GS Twin lub F800GS tak tak i drabinę w zestawie... dobra rada zawsze w cenie Ave! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miśka7558 Posted April 27, 2015 Author Report Share Posted April 27, 2015 No co fakt, to fakt.... CBR'ki mnie nie kręcą, ogólnie jakoś plastiki mnie nie przekonują. Wystarczy, że mąż ma 1000 RR A może Z 750 S? Ostatnio w Częstochowie się rozglądałam, ale jakoś żadnej nie widziałam Kawki? Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaDDoggY Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Ostatnio w Częstochowie się rozglądałam, ale jakoś żadnej nie widziałam Kawki? Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia? Bo to rzadki okaz jest Co do doświadczenia to ja już mam prawie 3 letnie i złego słowa powiedzieć nie mogę jednak nie jestem jakiś bardzo niski więc nie wiem jak będzie z Tobą. Gleba raz się przysiadała ale stwierdziła, że za ciężki i coś w tym może być, bo waga na sucho w/g serwisówki 200 kg ale zatankowany do pełna to już z 210+ kg. Jednak siedzenie jest faktycznie dość nisko. Główna zaleta moim zdaniem to bardzo elastyczny silnik z fajnym dźwiękiem nawet na fabrycznym tłumiku. Co tu dużo dumać i się rozpisywać, można się kiedyś umówić i obejrzysz sobie maszynę z bliska i sama ocenisz czy wysoko i ciężko czy wręcz przeciwnie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WojtasLDZ Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 (edited) A może CBF 600? Wydaje mi się że powinien być ok. Na Limanowskiego w komisie chyba taki stoi to mogłabyś się przymierzyć. Edited April 28, 2015 by WojtasLDZ (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kordi Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 tak tak i drabinę w zestawie... dobra rada zawsze w cenie Ave! Oj tam, z tą drabiną ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ to przesada. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzywar Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Jeśli nie plastik to może Honda Hornet. Moto nie za duże i nie za ciężkie ale z natury łobuz i zawadiaka i potrafi całkiem sprawnie odjechać. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Polece stronkę http://cycle-ergo.com/ . Można w szybki sposób sprawdzi czy ci nogi nie braknie. Skoro plastiki cie nie kręcą to możne coś w chromie przy tym wzroscie tutaj masz najwiekszy wybor:D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kordi Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Polece stronkę http://cycle-ergo.com/ . Można w szybki sposób sprawdzi czy ci nogi nie braknie. Skoro plastiki cie nie kręcą to możne coś w chromie przy tym wzroscie tutaj masz najwiekszy wybor:D Fajna stronka. Ale są jeszcze różne parametry oprócz wzrostu, których nie obejmuje np. grubość ud i wymiary poszczególnych "kończyn" tzw. proporcje ciała. Najlepszym rozwiązaniem jest przymiarka w realu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miśka7558 Posted May 1, 2015 Author Report Share Posted May 1, 2015 Oj, tak. Przymierzyć się zawsze trzeba i zawsze jak mam okazję to to robię. Co do stronki, to widziałam ją nie raz, ale nijak to ma się do moich krótkich nóg. Choppery, chrom i ja? Nie, lubię je zadbane oglądać i słuchać, ale nie czyścić Ważny jak dla mnie jest właśnie środek ciężkości motocykla, bo łatwiej mi się manewruje moją Kawą przy niskim wzroście, niż przykładowo CBR'ką F2. Mąż chciał mi ją zostawić w spadku, ale jak na pierwszy motocykl była dla mnie zbyt ciężka i ciut przy mocna w porównaniu z 500. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 A może Zipp Nitro 250 Jeździłem, złego słowa nie powiem, a i kobitka 160 cm stała całą stopą. Od biedy jakaś zwinna 250tka (np. Ninja 250, YZF) 0 Quote Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miśka7558 Posted May 2, 2015 Author Report Share Posted May 2, 2015 (edited) Ależ śmieszne Nie chcę się cofać w rozwoju.... Jak już iść to z postępem Przymierzyłam się do kilku i kupiłam w końcu. Jednak Hornet w owiewkach. Lekki, niezbyt wysoki, zadbany, zwinny, wygodny i wiem, że go ogarnę Edited March 14, 2016 by miśka7558 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.