Skocz do zawartości

No I Co Teraz ...


KyngaBandit

Rekomendowane odpowiedzi

Mądra głowa wpadła na pomysł, by wyczyścić silnik z brudu, smaru itd. Ale tak dobrze wyczyścić, nie po łebkach. Znalazła środek do czyszczenia silników W5 (tak ten z Lidla ...) i się zaczęło  :unsure:

 

Po chwili oczom ukazało się to co się kryło pod smarem i brudem. Porysowany silnik, zdarta farba - cokolwiek. I cóż teraz zrobić? Opcja pt. usiąść i zacząć płakać już była. Teraz czas na kolejne pomysły. 

 

A tak na poważnie, czy mogę to jakoś doprowadzić do lepszego stanu o ile się da, czy tutaj już nie ma co naprawiać i musi to tak zostać, a ja muszę z tym faktem jakoś żyć dalej. Bo raczej to nie powinno wpływać na działanie silnika, więc chyba nie jest aż tak źle w sumie.

 

Zastanawiam się jednak czy lepiej by nie było w ogóle tego nie ruszać, ale stało się. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co z tym można zrobić to oczywiście z chęcią posłucham. Krytykę też jakoś przyjmę, jeśli zrobiłam głupotę ruszając to w ogóle. 

 

Dorzucam zdjęcia tego co było przed i po (dodam, że to po obu stronach zrobiłam  :biggrin:

 

Kinga 

post-3638-0-54957100-1429877979_thumb.jpg

post-3638-0-32078900-1429877980_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne wżery.

Sam chetnie przeczytam odpowiedzi na ten post, bo mam tak samo u siebie, ale.... w jezdzeniu to nie przeszkadza, a jak jade na motku to tego nie widze ;)

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ewidentnie wynika to z zaniedbania i wrosniecia w aluminium brudu i przypalonego oleju :sad2:

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakaś szminką odporną na trudne warunki atmosferyczne zamazać

Na pewno się da naprawić co pewnie wiąże się z wydatkiem albo może "starsi" koledzy/koleżanki znają sobie tylko znane sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wszystko spryskać błotem w sprayu ;)

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można oczywiście doprowadzić to do stanu "jak z fabryki". Czyścik z włókna stalowego i szorowanie w nafcie czy ropie sprawia cuda, ale zedrzesz też palce do krwi. Taki obraz sytuacji nie jest kwestią powolnego zużycia materiału tylko winą zaniedbania i brudastwa użyszkodnika tego moto  -_-

 

Jak znam życie pewnie i tak skończy się na zapacikaniu wszystkiego szprejem, a pod farbą korozja będzie postępować dalej  :smile:

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki sobie to tak było to sobie było. Ale wpadłam na genialny pomysł zrobienia coś z tym i co zobaczyłam to się zdziwiłam. Pytanie od kiedy zaczęła korazja się brać za to, przede mna czy już z mojego użytkowania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowanie tak głębokich wżerów do Syzyf robota. Pewnie trzeba byłoby zacząć od papieru gradacji 200 przy tych wżerach, przechodząc przez wszystkie gradacje do wartości 2500, chcąc uzyskać efekt lustra. 

Jest dobry sposób i na długo. Szkiełkowanie. 

Edytowane przez Dawid Xrv (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy z brzegu o szkiełkowaniu film.

Może jest ktoś na forum kto robi takie rzeczy, hee?

Ale pewnie wiązałoby się to z wyjęciem silnika.

 

Kinga, paćkanie tego jakąkolwiek farbą to środek na sezon, dwa. Jako kobieta jesteś pewnie estetką i takia mazaja będzie Ciebie wkurwiaćc pewnie :smile: 

 

 

Jest sposób. Tylko potrzebny jest zlot co najmniej dwa dni. Przywozisz tanie wino, w piździec papieru ściernego. Ty w skąpym stroju podajesz chłopakom wino a oni trrrrrrąąą amelinium na połysk :riding:

 

A tak na poważnie dałbym sobie spokój z tym z sezonie,, a zaczął działać zimą . Przez te kilka miesięcy wżery nie pogłębią się drastycznie, co najwyżej  jeden pierdylion milimetra więcej zeżre karter. A jak ktoś spyta co to takie zaniedbane to puszczasz zamykający gębę tekst "cały silnik zimą będę szkiełkować" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli  chcesz mieć wygląd "jak z salonu" to bez szkiełkowania się nie obędzie. Minus tego rozwiązania jest taki, że to o wiele większe większe nakłady niż W5 Z Lidla.

Edytowane przez Lord Vader (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i weźcie pod uwage ze mówimy o bloku silnika  a nie o małym deklu, wiec robota jeszcze wyjęcie silnika + praktycznie rozbebeszenie go do zera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm do tej pory czyli przez te kilka lat jakoś mi to nie przeszkadzało :smile: nie chce motocykla jak z salonu, tylko żeby to się nie pogłębiało i nie szkodziło dalej. właśnie to nie tylko kwestia dekla, ale całego silnika od spodu. Ok to jak ktoś mnie spyta dlaczego tak zaniedbałam silnik to wiem co powiedzieć :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Możnaby jechać te widoczne miejsca papierem, do gradacji powiedzmy 500, by wyrównać wżery, potem do 800 by zabielić i spokój. Ale te żeberka...

uwypuklenia... wnęki....   Syzyfowa robota, na dłuuuugie wieczory zimowe, dla człowieka z cierpliwością i zapałem oscylującymi już wokół choroby psychicznej :decayed: Kiedyś podjąłem się tak polerowania felg ameliniowych do lustra. Ręcznie.... Trzy tydodnie czasu :biggrin:

ale za to efekt powalający na koniec, jak się lustro pokazało. Bożeeeee nigdy więcej :biggrin:

 

Choć jak tak teraz myślę możnaby wiertarę, elastyczny wałek +końcówki ścierne....

Jak przyprowadzisz mi na zimę moto  to ci to spoleruję :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :whistling:  :decayed:

Edytowane przez Dawid Xrv (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tajnywspółpracownik

A nie wystarczy zwykłe piaskowanie, nie mówię o piaskowaniu w komorze ale takim na wolnym powietrzu. Nie będzie lustra ale te wżery powinny zejść albo raczej wybielić się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po piaskowaniu powierzchnia będzie dość ostra i brud będzie się trzymał. Po 2 do piaskowania i tak musisz rozebrać wszystko a piasek i tak jest ostrzejszy niż kulki szkła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tez dorzucę 3 grosze :smile:

 

Ja osobiście jestem największym przeciwnikiem rozbebeszania i wyciągania czegokolwiek. Uważam że co złożyła fabryka tak nawet bardzo dobry mechanik nie złoży z powrotem. Gwinty, śruby i inne podzespoły maja swoją ograniczona wytrzymałość i każda w nie ingerencja zaczyna je osłabiać. Ja bym poprostu nie ruszał silnika. Najlepszym rozwiązaniem tak jak kolega pisał to mozolna praca z zacieraniem coraz to mniejsza gradacja papieru.

Nawet dostałaś propozycje od kolegi który to w wolne leniwe zimowe wieczory to doprowadzi do ładnego stanu.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...