Kabza Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam wszystkich!W zeszłym sezonie zakupiłem swoje pierwsze poważne moto (chociaż z perspektywy czasu stwierdzam, że moja jawka na pedały, którą dostałem w podstawówce, wiązała się z poważniejszymi przeżyciami;P), w tym sezonie postanowiłem dołączyć do tego forum;) Mam nadzieję na nawiązanie jakichś motocyklowych znajomości, żeby mieć towarzystwo do latania po mieście;) Większość czasu wprawdzie pomieszkuję w Gdańsku, gdzie studiuję, ale sercem jestem w Łodzi!Pozdrawiam Was serdecznie;) 0 Cytuj
Lancet Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Czołem! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting
kosmaty Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 powitać 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html
Kovalchuck Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 No siemanko 0 Cytuj Myślisz że każdy motocyklista to wariat ? Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć. Suzuki SV650s
tajnywspółpracownik Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witaj!!! 0 Cytuj
Jorima Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2015 cześć zapraszamy na spoty czwartkowe 0 Cytuj
Luki Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Siemanko, co studiujesz? 0 Cytuj
Emil89 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Siemanko 0 Cytuj Żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro, marz tak jakbyś miał żyć wiecznie...
Bliźniak Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Cześć 0 Cytuj intruderpolska.pl