Jump to content

Jaki Na Początek ?


Dyziek62
 Share

Recommended Posts

Siemka, zastanawiam się odo dawna na kupnie motocykla i nie wiem jaki wybrać pomóżcie i weźcie pod uwagę Kinroad Sprinter 50cc.

Z góry dzięki ;P

Link to comment
Share on other sites

z ciekawości zapytałem wujka google o ten sprzęt

 

zwiedzonych mnóstwo stron a wszędzie ten sam plus

 

spalanie

 

reszta to same minusy

 

decyzja należy do Ciebie...

 

P.S: "Ścigacz" w wersji 50ccm raczej bym się wstydził wsiąść na coś takiego a sporo skuterów miałem pod d*pą !

Link to comment
Share on other sites

Strasznie mnie kusi żeby tak jak przykazano, polecić Ci wpierw zrobienie AM i kupno jakiego skutera itp... ale zaraz napisze Aidekk :P Że sami moralizatorzy :P I Poleci Ci R1 :biggrin:

Nie mam pojecia jakie są dzisiejsze 50, więc polecę Ci cos z moich czasów, np Simsonka, bo tam pozmieniasz sobie biegi i będziesz miał pierwszą zaprawkę pod większe moto.


Ooo, takiego wariata Ci polecam: http://olx.pl/oferta/super-czoper-kindor-los-romet-simson-CID5-ID9t6QH.html#54bd60039e;promoted

Opis trochę trudny do rozczytania, ale interpunkcje można sobie wyobrazić ;)

...

Link to comment
Share on other sites

A może supermoto ? Ja sam zaczynałem od enduro 50cc (Aprilla RX) i uważam że to dobra szkoła jazdy:). Pochlebne opinie słyszałem np. o Derbi Senda:Derbi_Senda_DRD_Racing_50SM_2011_01_1024
Tutaj masz trochę ten sprzęt opisany: http://www.skuterowo.com/derbi-senda-50-za-co-ja-mozna-polubic/
Co prawda to nie ścigacz ale są biegi więc można się wdrażać i nie wygląda tak zabawnie :smile:

Edited by MaDDoggY (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja polecam coś z klasyki, co nie znaczy, że słabe... Skuter co prawda ale nie do zajechania Suzuki Katana 50ccm. za***isty jak nie znoszę skuterów w wersji 50ccm tak tylko ten jeden wzbudza we mnie pozytywne emocje. Osiągi i bezawaryjność ;)

Link to comment
Share on other sites

Na pewno nie kupuj nic chińskiego bo codziennie mam klienta blagajacego o jakieś części a takowych nie ma, jak coś to jakieś markowe włoskie najlepiej

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie nie warto tracić czas na 50.... zobacz sobie takie 125 bardzo przyjemnie się jeździ a na początek spokojnie powinieneś dać sobie radę. Nawet jak nie masz 18 lat a masz jakąś kartę motorowerową czy jak to się teraz nazywa, możesz spokojnie pośmigać policja się aż tak bardzo nie czepia 125. jak masz 18 i prawko problem z głowy :biggrin:

 

Yamaha%20YBR%20125%201920x1200_c140.jpg

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Link to comment
Share on other sites

I Poleci Ci R1

Nigdy nie polecam R1 na początek, chyba że w żartach i dla ironii :smile:

 

A co do pierwszego moto, zobacz sobie ZIPP ZV50 albo ZIPP PRO 50 (zależnie od preferowanego designu). Jako, że to chinole, to cena nie zabija. Oba są dość solidnie wykonane, zresztą na forum są ludzie, którzy nimi jeżdżą/jeździli więc na pewno pomogą. Jeśli posiadasz prawko B od 3 lat to nie trać czasu na 50cc tylko dzięki nowym przepisom kupuj te same moto w wersji 125 :smile:. ZV125 na bank jest, co do PRO to nie pamiętam.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli posiadasz prawko B od 3 lat to nie trać czasu na 50cc tylko dzięki nowym przepisom kupuj te same moto w wersji 125 :smile:

 

Nawet nie wiedziałem że trzeba mieć prawko od 3 lat :biggrin: Dobra uwaga !

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Link to comment
Share on other sites

 

 

eśli posiadasz prawko B od 3 lat

 

Sorry, że off-top, ale w wieku 14 lat raczej nie będzie miał prawka B z 3 letnim stażem ;)

Link to comment
Share on other sites

Sorry, że off-top, ale w wieku 14 lat raczej nie będzie miał prawka B z 3 letnim stażem ;)

 

Faktycznie w tym wieku to nawet karty motorowerowej nie miałem albo byłem świeżo po wyrobieniu :biggrin:

 

W takim wypadku polecam jednak 50cc 

5794d31ca5d384178b6d091dea69f84f.jpg

dosyć drogi ale fajny nawet jak na początek

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Link to comment
Share on other sites

W tym junaku biegi wchodzą na okrągło, w dół.

Dźwięk wrzucanej jedynki przy 50km/h jest przepiękny :smile:

Schemat biegów:

N-1-2-3-4-N-1-2-3-4-N...

Edited by motoTomasz (see edit history)

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Link to comment
Share on other sites

W tym junaku biegi wchodzą na okrągło, w dół. Dźwięk wrzucanej jedynki przy 50km/h jest przepiękny :smile:

A kto broni Ci redukować biegi w górę unikając wrzucenia 1 przy 50km/h?

Edited by Jaro1975 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

A swoją drogą to może być nawet atut jak ktoś ogarnie moto :biggrin: dojeżdżasz do światełek i pach za 1 razem na LUZ :biggrin: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Link to comment
Share on other sites

 

 

dojeżdżasz do światełek i pach za 1 razem na LUZ :biggrin:

Gwarantuję Ci, że się nie pomylisz :smile: Żaden problem zsiąść z Junaka i wskoczyć od razu na chociażby cebrę i bezbłędnie zmieniać biegi :smile: To się robi z automatu :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mnie się udało kiwdyś na janku wbić luz z 4 i przy 60 km/h wrócić na 4, myślałem że skrzynia wyskoczy :smile: ale tak jak Jaro pisze nie ma problemu z przejściem później na normalne moto

Link to comment
Share on other sites

Redukować biegi w górę :smile: Fajbie to brzmi.

Bardziej chodziło mi o rozpędzanie...

Junakowicz rozpecza rozpędza swój pocisk, 1, odcina, 2, odcina, 3, odcina, patrzy na licznik a tam 33 km/h, 4, odcina i... Szuka 5. Tyle, że tam, zamiast 5 jest N. Silnik robi łutututu, Junakowicz stwierdza, że chyba bieg wyskoczył i jeszcze raz klika w dół, a tam czai się niespodzianka w postaci 1 biegu.

Edited by motoTomasz (see edit history)

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Link to comment
Share on other sites

Specjalnie dla Ciebie na jakieś jazdy przyjadę Junaczkiem abyś usłyszał prawdziwe łutututututu z tego megapotwora :P

Jeszcze jeden mały drobiazg - Junaczek posiada wyświetlacz biegów, który w znacznym stopniu redukuje możliwość pomyłki :P

Link to comment
Share on other sites

Czujnik luzu w tych wynalazkach to też ciekawe zjawisko... Jedziemy na 3, kursantka włącza 4 a wyświetla się luz.

Przy szybkim puknięciu sprzęgłem - wyświetlacz pokazuje zmianę biegu na wyższy.

Czujnik tylnego hamulca z drucika cieńszego od najtańszego spinacza biurowego. Przy hamowaniu w dwie osoby z hamulców aż śmierdzi.

Żeby nie było, sprzęt był nowy, z przebiegiem rzędu 300 km.

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Link to comment
Share on other sites

Oj Tomasz w moim Janku po 6k przebiegu klocki były jeszcze orginalne, a tarcze prawie nie ruszone. I przepraszam cię uprzejmie ale ale 3 odcina i Janek jedzie ok 60 km/ h za to na 4 juž nie przyspiesza :smile:

Natomiast wyświetlacz biegów nigdy nie się nie pomylił.

Link to comment
Share on other sites

No to ja się uczyłem na Derbiku. :biggrin: Polecam. Fajnie śmigał, i nadal śmiga tylko muszę go złożyć :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...