Jump to content

Regis

Regis
 Share

Recommended Posts

Cześć Ludziska, niedawno przeprowadziłem się do Łodzi a jako że jeżdżę motocyklem już ładnych parę latek, przeniosłem się na Łódzkie forum... Krótko o mnie: Na imie mam Przemek, ale wszyscy mówią do Mnie Regis... Dosiadam starej, dobrej, kwadratowej Japoni, czyli Hondy CBX 750f z 1985roku... Maszyna puki co zimuje na podkarpaciu więc w Łodzi jestem nieco osamotniony... Latek mam 27, niejedno więc już naprawiłem na trasie i nie jeden zlot wspominam miło ( chociaż nie do końca czasem pamiętam szczegóły ) Motocyklami jeżdżę od 7 roku życia, nie będę rozpisywał czym i kiedy, bo trochę tego było... Na co dzień zajmuję się Tatuażem i Aerografią, w końcu coś trzeba robić w życiu :P ( wpis o zawodzie to nie reklama ) Co poza tym ?? Hmm... Lubię dobre żarcie i zimne piwo... ale to chyba jak każdy... posiadówy w garażu z kumplami przy browarku i rozgrzebanym silniku... to też chyba norma... No to by chyba było na tyle, co by się nie rozpisywać za wiele... Pozdrawiam i mam nadzieję że się u was zadomowię :biggrin: REGIS

elooo - hehe fajna krypto reklama - czarna już wisi na haczyku jak widzę :biggrin:

Dokładnie :biggrin: wiec jak kolega moze gdzies sie zareklamowac...to ja chetnie :biggrin:

powitac.... skoro juz bylo wspomniane o TATOO to ja moge wam polecic dobrego u ktorego sie dziargam od lat:) jak cos priv

Widze ze jestes zaje*osty gosciu zakrecony na maska gigant:) bardzo fajna specjalizacje wybrales, zyjesz z tego czy to hobby?

Dzięki za przywitanie :biggrin:

Czarna, jak chodzi o Tattoo to pracuję w Łódzkim studiu, ale nie chcę na razie robić reklamy, bo to trochę w złym stylu, jeszcze się czas na to znajdzie... zresztą zawsze chętnie doradzę w sprawach czy Tattoo czy też aerografi...