Skocz do zawartości

Regis


Regis

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Ludziska, niedawno przeprowadziłem się do Łodzi a jako że jeżdżę motocyklem już ładnych parę latek, przeniosłem się na Łódzkie forum... Krótko o mnie: Na imie mam Przemek, ale wszyscy mówią do Mnie Regis... Dosiadam starej, dobrej, kwadratowej Japoni, czyli Hondy CBX 750f z 1985roku... Maszyna puki co zimuje na podkarpaciu więc w Łodzi jestem nieco osamotniony... Latek mam 27, niejedno więc już naprawiłem na trasie i nie jeden zlot wspominam miło ( chociaż nie do końca czasem pamiętam szczegóły ) Motocyklami jeżdżę od 7 roku życia, nie będę rozpisywał czym i kiedy, bo trochę tego było... Na co dzień zajmuję się Tatuażem i Aerografią, w końcu coś trzeba robić w życiu :P ( wpis o zawodzie to nie reklama ) Co poza tym ?? Hmm... Lubię dobre żarcie i zimne piwo... ale to chyba jak każdy... posiadówy w garażu z kumplami przy browarku i rozgrzebanym silniku... to też chyba norma... No to by chyba było na tyle, co by się nie rozpisywać za wiele... Pozdrawiam i mam nadzieję że się u was zadomowię :biggrin: REGIS

- Regis-

 - Airbrush & Tattoo Artist-

 

                                                                                -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko :smile: ta informacja o tatoo mnie zainteresowala ;) LwG http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif

Too fast to live...too young to die :smile:

Nie traktuj życia zbyt poważnie,,,, przecież nie bedzie trwało wiecznie :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elooo - hehe fajna krypto reklama - czarna już wisi na haczyku jak widzę :biggrin: