Czupryn Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Witajcie Pod koniec ubiegłego sezonu w moim fajerze zaczął wyskakiwać 2-gi bieg. Raczej normalna sprawa.. Silnik rozłupałem i skrzynię mam teraz na wierzchu, widać zaokrąglone ranty wewnątrz trybów Teraz pytanie: Czy ktoś regenerował taką skrzynię i jeśli tak to ile to wytrzymało i jak się sprawowała po regeneracji.Rozmawiałem z majstrem który się tym trudni i wyjaśnił że taka regeneracja polega na szlifowaniu czy tam frezowaniu powierzchni zaokrąglonych tak aby te zaokrąglenia zniwelować a pozostawić jedynie kąt określony w specyfikacji. Jeśli macie namiary na kogoś sprawdzonego to poproszę.Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 22 Marca 2015 przez Czupryn (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piżmak Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Miałem kiedyś w thundercat-cie taki problem, mocno wywalona powierzchnia w 2-ce. Poszperałem i znalzałem części z rozbitka, było sporo taniej niż próba naprawy, o nowej nie wspomne. Moim zdaniem regeneracja na niewiele się przyda, działają tan naprawdę duże siły. Powodzenie w naprawie i do zobacenia na drodze LWG. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czupryn Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Części z rozbitka też znalazlem i okazalo się że były gorsze od moich Caly czas szukam i nic.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piżmak Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Łatwo nie będzie, ale moim zdaniem to tylko używka lub nowe. poszukaj w UK, może masz kogoś kto kupi i dostarczy Tobie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubY Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jak znajdziesz moge kupic i przywiezc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czupryn Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Na razie stanęło na regeneracji. Dzisiaj wysyłam do tarnowa i czekam na efekty. Koszt nie jest duży wiec czemu nie zaryzykować. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hosel Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ile Ci powiedzieli? Ja odebralem wczoraj ale warunki nie pozwalaja na diagnostyke. Kazali tylko polatac troche turystycznie. Sprawdze dam znac 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czupryn Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Wszystkiego kosztowało mnie 250. Regenerowali też 5 bieg. Na pierwszy rzut oka to szczerze mówiąc ta regeneracja d*py nie urywa. Podszlifowane, zrobione kąty na kłach. na profeske to nie wygląda. Precyzji brak.. Zobaczymy jak to bedzie wyglądało w praniu. Po świętach składam sprzęt i napisze co się bedzie działo. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Tak to robiłem w wsk 125 pilnikiem jak bieg wyskakiwał,ale dziiałało 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czupryn Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 No i to właśnie tak wygląda jakby pilnikiem było zrobione.. albo frezarką jakąś.. moto prawie złożone. okaże się jak to będzie się zachowywało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.