Czupryn Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 (edited) Witajcie Pod koniec ubiegłego sezonu w moim fajerze zaczął wyskakiwać 2-gi bieg. Raczej normalna sprawa.. Silnik rozłupałem i skrzynię mam teraz na wierzchu, widać zaokrąglone ranty wewnątrz trybów Teraz pytanie: Czy ktoś regenerował taką skrzynię i jeśli tak to ile to wytrzymało i jak się sprawowała po regeneracji.Rozmawiałem z majstrem który się tym trudni i wyjaśnił że taka regeneracja polega na szlifowaniu czy tam frezowaniu powierzchni zaokrąglonych tak aby te zaokrąglenia zniwelować a pozostawić jedynie kąt określony w specyfikacji. Jeśli macie namiary na kogoś sprawdzonego to poproszę.Z góry dzięki za pomoc. Edited March 22, 2015 by Czupryn (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piżmak Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Miałem kiedyś w thundercat-cie taki problem, mocno wywalona powierzchnia w 2-ce. Poszperałem i znalzałem części z rozbitka, było sporo taniej niż próba naprawy, o nowej nie wspomne. Moim zdaniem regeneracja na niewiele się przyda, działają tan naprawdę duże siły. Powodzenie w naprawie i do zobacenia na drodze LWG. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czupryn Posted March 22, 2015 Author Report Share Posted March 22, 2015 Części z rozbitka też znalazlem i okazalo się że były gorsze od moich Caly czas szukam i nic.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piżmak Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Łatwo nie będzie, ale moim zdaniem to tylko używka lub nowe. poszukaj w UK, może masz kogoś kto kupi i dostarczy Tobie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrubY Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Jak znajdziesz moge kupic i przywiezc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czupryn Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 Na razie stanęło na regeneracji. Dzisiaj wysyłam do tarnowa i czekam na efekty. Koszt nie jest duży wiec czemu nie zaryzykować. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hosel Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Ile Ci powiedzieli? Ja odebralem wczoraj ale warunki nie pozwalaja na diagnostyke. Kazali tylko polatac troche turystycznie. Sprawdze dam znac 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czupryn Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 Wszystkiego kosztowało mnie 250. Regenerowali też 5 bieg. Na pierwszy rzut oka to szczerze mówiąc ta regeneracja d*py nie urywa. Podszlifowane, zrobione kąty na kłach. na profeske to nie wygląda. Precyzji brak.. Zobaczymy jak to bedzie wyglądało w praniu. Po świętach składam sprzęt i napisze co się bedzie działo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 Tak to robiłem w wsk 125 pilnikiem jak bieg wyskakiwał,ale dziiałało 0 Quote http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czupryn Posted April 13, 2015 Author Report Share Posted April 13, 2015 No i to właśnie tak wygląda jakby pilnikiem było zrobione.. albo frezarką jakąś.. moto prawie złożone. okaże się jak to będzie się zachowywało. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.