Jump to content

Yamaha Yzf Thundercat 600 - Pierwszy Moto ?


Nemix
 Share

Recommended Posts

Zapraszamy do Powitalni zgodnie z regulaminem !.

Co do ogłoszenia to słabej jakości zdjęcia jeśli jesteś zainteresowany poproś o lepsze fotki, zbliżenia osłon, setów, lag, kierownicy, klocków/tarcz.

Link to comment
Share on other sites

jeśli chodzi o thundercata fajny motocykl jak się ma troszkę w głowie, wiadomo, mając 100KM pod d*pą ciężko jeździć powoli, ale najważniejsze to z głową.

 

posiadam go nieco ponad sezon, jest to mój 1 motocykl i jestem bardzo zadowolony. wybacza błedy (choć nie wszystkie  :decayed: ) moc się za szybko nie znudzi, v-max daje radę, w grupie też już poganiasz, jeśli jeżdżą szybko :smile:

 

bum na moto zaliczyłem, ale nie była to kwestia zbyt dużej mocy czy masy, podejrzewam że na każdym motocyklu skończyłbym tak samo (no chyba, że miałby słabsze hamulce) zwyczejnie poszło stoppie i się nakryłem :decayed: wina po części plecaka który się nie trzymał i pchnął mnie do przodu z motocykla w momencie hamowania. teraz jestem mądrzejszy, nawyki już wyrobione. ten sezon przelatany bardzo fajnie, motocykl był w gorach x2, traski około 1500km robił (weekendowe), i do miasta też daje radę. spalanie średnio 5-5,5 przy dość ostrym traktowaniu. najmniej osiągnąłem nim na trasie Rabka-Zakopane-Morskie Oko-Kraków 4,3l. na liczniku prawie 65k km i mechanicznie z moto nic się nie dzieje. zjeździłem nim na ten moment około 15k km i oprócz standardowych wymian nie musiałem nic robić. ponadto, jak dla mnie, pozycja na moto bardzo przyjazna - nie leżysz jak na typowym sporcie, ale tez nie siedzisz prosto jak na typowym turystyku, tak pośrednio. mi odpowiadało. po dłużej trasie typu 600-700km czy więcej w dniu nic nie bolało, nic nie dokuczało, nawet jadąc z plecaczkiem.  przy moich 183 cm ochrona przed wiatrem fajna, położę się i praktycznie nic nie wieje :smile:

 

podsumowując.. na początku składniałem się ku SV/ Fazerkom, ale kupiłem zadbanego Thundercata i jestem MEGA zadowolony :smile:

Edited by krzychoslav (see edit history)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

W tytule widzę -pierwsze moto. Wcześniej na niczym mniejszym nie jeździłeś? ;) Jeśli chodzi o kota z ogłoszenia to stosunkowo mało zdjęć, a te zamieszczone są słabej jakości i ciężko jest się dokładnie przyjrzeć. Jakiś czas temu również rozglądałem się za tym sprzętem, jako za pierwszym w klasie "600". Wygodna pozycja zarówno na miasto jak i trasę, dość niskie spalanie. R6 raczej bym odpuścił jak na rozpoczęcie przygody. :P

Link to comment
Share on other sites

R6 nie ma prawa być zablokowany na kategorii A2 ale to inna bajka. Poczytaj w odpowiednim temacie... już o tym pisałem :smile:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Link to comment
Share on other sites

Junior87 już drugi sezon jeździ na Thundercacie i bardzo sobie chwali. Również to było jego pierwsze moto, a zdawał na A na 250. Teraz jest to troszkę łatwiejsze, bo na kursach również się jeździ 600.

Tak jak Krzychoslav napisał- kociak dużo wybacza, ale trzeba ZAWSZE mieć rozsądek i oczy z przodu jak i z tyłu. 

Link to comment
Share on other sites

Bez kitu. Krzychoslav tak zarąbiście zrobił opis, że chciałbym mieć ten motocykl!

Co do motocykla.

- Nie ufam tak niskim przebiegom. 18 letnia maszyna i tylko 47k przebiegu? Eee, Wychodzi 2 600 km na sezon. A w opowieści o weekendowych wypadach w koło komina jak to handlarze opowiadają, już nie wierzę.

- Piszą że napęd i opony w świetnym stanie... Skoro taki mały przebieg, to zobacz czy opony nie są przypadkiem z 2005 roku ;) Zawsze to będzie argument do negocjacji ceny.
- Zobacz ten nowy akumulator, na każdym aku jest wybity numer, który jest również datą jego produkcji, nie pamiętam które cyfry, ale jak byłem magazynierem i dostarczano nam akumulatory to zawsze na to patrzyliśmy czy staroci nam nie wciskają.

- Ostatnie co mogę dodać, jak już się zdecydujesz na podróż do Gdańska, to zorganizuj sobie jeszcze kilka innych modeli do obejrzenia po drodze... Wiesz, żeby czasu i kasy na tak daleka podróż nie zmarnować.

...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Najważniejsze że ma 300 na zegarze .

 

u mnie 280/290 :sad2:


 

 

R6 nie ma prawa być zablokowany na kategorii A2 ale to inna bajka.

 

Thundercat też, 4kW za dużo

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...