Jump to content

Zx6R 99R


blazal
 Share

Recommended Posts

Kolego, od razu Ci mogę powiedzieć że to model z 98 a nie 99 roku. Więc jak ktoś zaczyna tak opis motocykla....

polecam stronkę: http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t508017f11785349-Alle-Technischen-Daten-und-Bilder-zur-ZX-R.html

Cała historia ZX6R-ek

 

W opisie wkurza mnie tekst że została założona pompa od gsxr i teraz dopiero dobrze hamuje... niektórzy zakładali heble od zx9 ale te seryjne są i tak świetne.
No chyba że Pani ma za słabe rączki :smile:

 

Cena OK, pod warunkiem że stan jest IDEALNY.

W opisie nie ma nić o historii motocykla, skąd był przytargany itp.
Można dopytać o olej w lagach kiedy był zmieniany, bo to też dość ważne.

 

Nic więcej nie przychodzi mi na myśl.

...

Link to comment
Share on other sites

Nie ma podstawowej informacji o przebiegu, ale myślę, że i tak będziesz o to pytał podczas telefonu. Możesz się dopytać czy był sprowadzany, czy licznik wyskalowany w km/h czy mp/h. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za stronkę z malowaniami może się przydać :smile: moto przytargane w grudniu 2013 z Uk. Obecny właściciel jest drugim w Polsce i ma go od kwietnia.Licznik 21 tys. Mil.

Link to comment
Share on other sites

Ok, to bardzo ważna sprawa. Dokładnie obejrzyj wszystkie sprawy, nie bój się z latarką zaglądać pod spód i pod plastiki. Spytasz dlaczego?
1. Anglicy trzymają moto dość często na dworze pod chmurką. Ciasna londyńska zabudowa nie pozwala każdemu na garaż i w dodatku jeździ się tam podczas deszczu i klimat sprzyja rdzewieniu.

2. Niestety nie jest to mit, ale egzemplarze miały tendencję do pękania ramy. Oczywiście nie jest to reguła, ale jeśli ktoś stawiał na gumę moto a później nieumiejętnie napierdalał przednim kołem przy schodzeniu o asfalt, to mogło to rozpocząć proces pękania na spawach. Każdą czarną ryskę na spawie potrzyj poślinionym palcem żeby sprawdzić czy to rysa czy już pękniecie.

 

Nie bój się zrobić jazdy próbnej. Te modele nie mały tendencji do efektu shimmy (nagłe wpadanie kierownicy w gwałtowny ruch z prawej do lewej strony bardzo często powodujący poważny wypadek) Dlatego przy minimum 60 na godzinę puść kierownicę. Zobacz czy nie znosi w którąś ze stron. Czy kierownica lekko nie drga. Wykluczysz wadę łożyska główki ramy.

 

Zresztą, piszesz że już śmigasz trochę czasu, to sam doskonale wyczujesz co i jak :biggrin:
Ale trochę musiałem się po mądrować ;)

...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...