blazal Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam, ostatnie 3 lata spędziłem na cb 500, teraz rozglądam się za czymś mocniejszym np. http://olx.pl/oferta/kawasaki-zx6r-ninja-99r-zadbana-dodatki-oploty-radialna-pompa-CID5-ID8tbCZ.html#df6c91d709 Każda opinia co do upatrzonej przeze mnie sztuki będzie cenna. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Kolego, od razu Ci mogę powiedzieć że to model z 98 a nie 99 roku. Więc jak ktoś zaczyna tak opis motocykla.... polecam stronkę: http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t508017f11785349-Alle-Technischen-Daten-und-Bilder-zur-ZX-R.html Cała historia ZX6R-ek W opisie wkurza mnie tekst że została założona pompa od gsxr i teraz dopiero dobrze hamuje... niektórzy zakładali heble od zx9 ale te seryjne są i tak świetne.No chyba że Pani ma za słabe rączki Cena OK, pod warunkiem że stan jest IDEALNY.W opisie nie ma nić o historii motocykla, skąd był przytargany itp.Można dopytać o olej w lagach kiedy był zmieniany, bo to też dość ważne. Nic więcej nie przychodzi mi na myśl. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu94 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Nie ma podstawowej informacji o przebiegu, ale myślę, że i tak będziesz o to pytał podczas telefonu. Możesz się dopytać czy był sprowadzany, czy licznik wyskalowany w km/h czy mp/h. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazal Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Dzięki za stronkę z malowaniami może się przydać moto przytargane w grudniu 2013 z Uk. Obecny właściciel jest drugim w Polsce i ma go od kwietnia.Licznik 21 tys. Mil. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ok, to bardzo ważna sprawa. Dokładnie obejrzyj wszystkie sprawy, nie bój się z latarką zaglądać pod spód i pod plastiki. Spytasz dlaczego?1. Anglicy trzymają moto dość często na dworze pod chmurką. Ciasna londyńska zabudowa nie pozwala każdemu na garaż i w dodatku jeździ się tam podczas deszczu i klimat sprzyja rdzewieniu. 2. Niestety nie jest to mit, ale egzemplarze miały tendencję do pękania ramy. Oczywiście nie jest to reguła, ale jeśli ktoś stawiał na gumę moto a później nieumiejętnie napierdalał przednim kołem przy schodzeniu o asfalt, to mogło to rozpocząć proces pękania na spawach. Każdą czarną ryskę na spawie potrzyj poślinionym palcem żeby sprawdzić czy to rysa czy już pękniecie. Nie bój się zrobić jazdy próbnej. Te modele nie mały tendencji do efektu shimmy (nagłe wpadanie kierownicy w gwałtowny ruch z prawej do lewej strony bardzo często powodujący poważny wypadek) Dlatego przy minimum 60 na godzinę puść kierownicę. Zobacz czy nie znosi w którąś ze stron. Czy kierownica lekko nie drga. Wykluczysz wadę łożyska główki ramy. Zresztą, piszesz że już śmigasz trochę czasu, to sam doskonale wyczujesz co i jak Ale trochę musiałem się po mądrować 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazal Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 No i dobrze po to napisałem żeby pozbierać jakieś dodatkowe info, dzięki za pomoc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.