Skocz do zawartości

Polerka Felg


Muodyv6

Rekomendowane odpowiedzi

A teraz przedstawię co robiłem wczoraj oraz dziś ;) pare godzin pracy

Do polerki Użyłem następujących papierów: 220 ( do zejśćia lakieru ) ponieważ nie kiedyś nie było scansoli itp i ludzie żyli więc wole ręcznie według mnie dokładniej;)

220 , 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000. Do tego jeszczę potrzeba pastę do polerki App 01 lub o3 oraz filc techniczny biały, Po który sam muszę jakoś podjechać żeby skończyć polerkę

A więc teraz parę foto z prac:

Wyglądała tak

Dołączona grafika

i już po samych papierach wygląda tak

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna robota, tylko nie uważasz, że taka ręczna polerka niesie za sobą pielęgnację? - Nie mam w tym doświadczenia, ale zapewne będzie trzeba to ręcznie co jakiś czas poprawiać, po kilku razach być może straci swój urok jaki był na początku :smile:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra robota. Zastanawiam sie gdyby zabezpieczyc to jakims lakierem bezbarwnym, tylko niestety problem tkwi w tym, ze lakier nie bedzie sie trzymal jesli potraktowales to 2000. Albo podpytaj w mieszalni lakierow samochodowych czy sa jakies lakiery do zabepieczania aluminium polerowanego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra robota. Zastanawiam sie gdyby zabezpieczyc to jakims lakierem bezbarwnym, tylko niestety problem tkwi w tym, ze lakier nie bedzie sie trzymal jesli potraktowales to 2000. Albo podpytaj w mieszalni lakierow samochodowych czy sa jakies lakiery do zabepieczania aluminium polerowanego

Nie, polecisz bezbarwnym zmatowieje, poprostu filc i pasta co jakiś czas i tyle;) i żadnych myjek samo obsługowych i karcherów na polerkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach