Muodyv6 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 A teraz przedstawię co robiłem wczoraj oraz dziś pare godzin pracy Do polerki Użyłem następujących papierów: 220 ( do zejśćia lakieru ) ponieważ nie kiedyś nie było scansoli itp i ludzie żyli więc wole ręcznie według mnie dokładniej;) 220 , 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000. Do tego jeszczę potrzeba pastę do polerki App 01 lub o3 oraz filc techniczny biały, Po który sam muszę jakoś podjechać żeby skończyć polerkę A więc teraz parę foto z prac: Wyglądała tak i już po samych papierach wygląda tak 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Fajna robota, tylko nie uważasz, że taka ręczna polerka niesie za sobą pielęgnację? - Nie mam w tym doświadczenia, ale zapewne będzie trzeba to ręcznie co jakiś czas poprawiać, po kilku razach być może straci swój urok jaki był na początku 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROCHU17 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Suchy masz rację aluminium po czasie śniedzieje i przebarwia się a więc polerka co jakiś czas musowo ale czasami warto dla samego wyglądu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 Jestem świadom tego że trzeba o to dbać, lecz żeby były efekty musi być poświęcenie;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKUBKO Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 no kulega wylizał felusie jak ta lala 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 no kulega wylizał felusie jak ta lala To jeszcze nie koniec http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preker84 Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 dobra robota. Zastanawiam sie gdyby zabezpieczyc to jakims lakierem bezbarwnym, tylko niestety problem tkwi w tym, ze lakier nie bedzie sie trzymal jesli potraktowales to 2000. Albo podpytaj w mieszalni lakierow samochodowych czy sa jakies lakiery do zabepieczania aluminium polerowanego 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztofor Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Wygląda kozacko . Teraz przypomniałeś mi, że musze swoje poczyścić 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 dobra robota. Zastanawiam sie gdyby zabezpieczyc to jakims lakierem bezbarwnym, tylko niestety problem tkwi w tym, ze lakier nie bedzie sie trzymal jesli potraktowales to 2000. Albo podpytaj w mieszalni lakierow samochodowych czy sa jakies lakiery do zabepieczania aluminium polerowanegoNie, polecisz bezbarwnym zmatowieje, poprostu filc i pasta co jakiś czas i tyle;) i żadnych myjek samo obsługowych i karcherów na polerkę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Efekt widoczny gołym okiem - dobra robota. Felgi zostawiasz ze swoim aktualnym, naturalnym wyglądem, czy pryskasz je na jakiś kolor? Rozumiem, że stosując taki zabieg wszelkiego rodzaju rysy, odpryski i inne niedoskonałości po prostu znikną z powierzchni felg pod wpływem takiego zabiegu? Jeszcze pytanie co do zestawu - gdzie można nabyć takowy? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Robienie polerki, a potem psikanie bezbarwnym to słaby pomysł. Psuje cały efekt lustra, do tego farba nie trzyma się powierzchni, szybko robią się odpryski i zaczyna wyglądać jak chlew. Taka polerka wcale nie jest trudna do utrzymania. Ale jak niektórym nawet się łańcucha nie chce wyczyścić to faktycznie może wydawać się, że utrzymanie efektu to jakaś męka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 Efekt widoczny gołym okiem - dobra robota. Felgi zostawiasz ze swoim aktualnym, naturalnym wyglądem, czy pryskasz je na jakiś kolor? Rozumiem, że stosując taki zabieg wszelkiego rodzaju rysy, odpryski i inne niedoskonałości po prostu znikną z powierzchni felg pod wpływem takiego zabiegu? Jeszcze pytanie co do zestawu - gdzie można nabyć takowy?Papiery kupowałem w leroy merlin, po pastę i filc muszę jechać na przybyszewskiego , 200 metrów od tego sklepu z nakrętkami, śrubkami itp. Kolor zostaje jaki był ponieważ nowe malowanie też będzie troche czarnego. Co do rys to tak, 3/4 rys usunąłem lecz niektóre jednak pozostały, bo są tak grube że chyba 60 bym musiał zacząć. Lecz przy efekcie lustra według mnie nie będą się rzucały w ocza.Robienie polerki, a potem psikanie bezbarwnym to słaby pomysł. Psuje cały efekt lustra, do tego farba nie trzyma się powierzchni, szybko robią się odpryski i zaczyna wyglądać jak chlew. Taka polerka wcale nie jest trudna do utrzymania. Ale jak niektórym nawet się łańcucha nie chce wyczyścić to faktycznie może wydawać się, że utrzymanie efektu to jakaś męka.Żadnego psikania bezbarwnym, a co do utrzymania to się nie boje bo dla mnie jest przyjemnością dbać o moto. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borys94 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Suchy masz rację aluminium po czasie śniedzieje i przebarwia się a więc polerka co jakiś czas musowo ale czasami warto dla samego wyglądu W moim starym skuterze też zrobiłem polerkę rantu felg na początku 2011 roku, pojeździłem ok. 3 m-cy i od tamtej pory skuter stoi nieużywany, a z felgami nic się nie stało. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrubY Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Nie o polerke z takim efektem chłopakom chodzi.Bo jak dla mnie to gołe alu a nie polerka ale może się nie znam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borys94 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 No nie wiem, kierowałem się poradnikiem z innego forum i powiem szczerze, że w słońcu ładnie się wszystko mieni 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszZR7 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) Może i się mieni w słońcu, ale to nie jest polerka ( a jeżeli była to już zapyziała ) To jest prawdziwa polerka : Polerkę po deszczu/wilgoci trzeba poprawiać bo tworzą się zacieki i robi się matowa ;( Edited March 5, 2012 by Suchy-wolk Poprawiony link do zdjęcia (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 super efekt lustro 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scOti Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 ale to już pewnie zabawa z włókniną stalową, dość duzo roboty ale efekt super 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 zawsze jeszcze można galwanizować (np. chromowanie, cynkowanie, cynowanie, kadmowanie, miedziowanie, niklowanie, złocenie). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted March 10, 2012 Author Report Share Posted March 10, 2012 Fajnie tylko że ile $$ w chrom a ile w polerkę, przy polerce trochę serca trzeba włożyc ale sam coś zrobiłeś i też jest kozak, a chrom do polerki jest bardziej matowy.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampart42 Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 (edited) Wygląda kozacko . Teraz przypomniałeś mi, że musze swoje poczyścić Brak papieru 3000 i 5000 i to bedzie lepszy efekt a poza tym wystarczy zabezpieczyć woskiem i nie bedzie sniedzieć alu Edited October 7, 2013 by Suchy-wolk (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skullcrew Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Ja znam warsztat co ma maszynę do polerowania rantów w felgach. Jest to dosyć prosta sprawa ( ta maszyna) chodzi o to e wypolerowanie felgi zajmuje chwilkę i po problemie. Adresu nie będe podawał bo zostanę posądzony o spamowanie więc jak coś to PW. A na polerowane aluminium to faktycznie tylko wosk i to najlepiej taki twardy do mebli w baaardzo cienkiej warstwie ale to i tak tylko trochę opóźnia utlenianie aluminium a sprawia sporo problemu przy odswierzaniu polerki. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.