Muodyv6 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 A teraz przedstawię co robiłem wczoraj oraz dziś pare godzin pracy Do polerki Użyłem następujących papierów: 220 ( do zejśćia lakieru ) ponieważ nie kiedyś nie było scansoli itp i ludzie żyli więc wole ręcznie według mnie dokładniej;) 220 , 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000. Do tego jeszczę potrzeba pastę do polerki App 01 lub o3 oraz filc techniczny biały, Po który sam muszę jakoś podjechać żeby skończyć polerkę A więc teraz parę foto z prac: Wyglądała tak i już po samych papierach wygląda tak 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Fajna robota, tylko nie uważasz, że taka ręczna polerka niesie za sobą pielęgnację? - Nie mam w tym doświadczenia, ale zapewne będzie trzeba to ręcznie co jakiś czas poprawiać, po kilku razach być może straci swój urok jaki był na początku 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GROCHU17 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Suchy masz rację aluminium po czasie śniedzieje i przebarwia się a więc polerka co jakiś czas musowo ale czasami warto dla samego wyglądu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jestem świadom tego że trzeba o to dbać, lecz żeby były efekty musi być poświęcenie;) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...