Skocz do zawartości

Motoambulans


Baran

Rekomendowane odpowiedzi

Może jestem zacofany, ale do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, że mamy to w Polsce. Wpadło mi w ręce na ścigacz.pl 
i trochę poszukałem, żeby się doedukować. Otóż jeżdżą u nas (Gdańsk, Kraków, Olsztyn, gdzieś na Śląsku i Warszawa)  dwukołowe mini-karetki. Głównie w przypadkach, gdy czas liczy się bardziej niż zwykle w takich okolicznościach, przygotowują teren pełnowymiarowym.
Na pokładzie charakterystycznie malowanej jednostki są sygnały świetlne i dźwiękowe (z homologacją dla uprzywilejowanych), system łączności, zestawy opatrunkowe, zestaw do tlenoterapii, AED, kołnierz ortopedyczny, drobny sprzęt monitorujący pacjenta itp.

Co jeździ?

BMW : RT1150, RT1200

Harley Davidson : ?

Honda : Transalp, ST1300 Pan European

KTM : 990 SMT

Suzuki : DL650 V-Strom

Yamaha : XT660Z Tenere

Z tego co znalazłem za warszawską Yamahę odpowiada Fundacja Jednym Śladem.

 

Tyle od nieznającego się (nie znam się, to się wypowiem, nie?). Jak ktoś wie więcej - proszę poprawiać i uzupełniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w Łodzi niestety nie ma takiego wozu. Organizacja społeczna Motopomocni.pl ma taką Yamaszkę.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Odświeżyłem nieco temat: http://www.motogen.p...ycie,22240.html

 

Suchy wpadnij do dyrektora Tyki i zapytaj dlaczego nie  ;)