Baran Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Może jestem zacofany, ale do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, że mamy to w Polsce. Wpadło mi w ręce na ścigacz.pl i trochę poszukałem, żeby się doedukować. Otóż jeżdżą u nas (Gdańsk, Kraków, Olsztyn, gdzieś na Śląsku i Warszawa) dwukołowe mini-karetki. Głównie w przypadkach, gdy czas liczy się bardziej niż zwykle w takich okolicznościach, przygotowują teren pełnowymiarowym.Na pokładzie charakterystycznie malowanej jednostki są sygnały świetlne i dźwiękowe (z homologacją dla uprzywilejowanych), system łączności, zestawy opatrunkowe, zestaw do tlenoterapii, AED, kołnierz ortopedyczny, drobny sprzęt monitorujący pacjenta itp. Co jeździ? BMW : RT1150, RT1200 Harley Davidson : ? Honda : Transalp, ST1300 Pan European KTM : 990 SMT Suzuki : DL650 V-Strom Yamaha : XT660Z Tenere Z tego co znalazłem za warszawską Yamahę odpowiada Fundacja Jednym Śladem. Tyle od nieznającego się (nie znam się, to się wypowiem, nie?). Jak ktoś wie więcej - proszę poprawiać i uzupełniać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 U nas w Łodzi niestety nie ma takiego wozu. Organizacja społeczna Motopomocni.pl ma taką Yamaszkę. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamaras Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A szkoda bo u nas w pogotowiu i na FŁM jest paru RM. którzy chętnie by wsiedli na coś takiego.... Rescuer, ja, Pati.... 0 Cytuj kamaras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...