ErR Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 jedyny minus to nie do końca sprawna organizacja no i koszty sporo większe. Rozwiń jak możesz 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 A jak nawierzchnia ?? bo doszły mnie słuchy że jest trochę nie taka jak powinna 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Bombel Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Rozwiń jak możesz zapisy były od 14:00 do 14:30 a od 15 miały być jazdy do 19 a koszt to 110 zl za tą sesje. okazało się, że pan instruktor przyszedł sobie o 15;15 gadał jeszcze 5 min. poszedł się przebrać i jazdy wystartowały dopiero o 15:30 bo pierwsze kołka musiały być za instruktorem. SŁABO o 18 okazało się że jest już bardzo zimno wiec latało się na pół gwizdka jazdy skończyły się o 18:30 bo była wywrotka jednego chłopaka i poszedł olej na tor. czyli zapłaciłem za godzinę której faktycznie nie było A jak nawierzchnia ?? bo doszły mnie słuchy że jest trochę nie taka jak powinna wydaje mi się, że była spoko (nowa, czysta, w pełni przygotowana) jak zrobiło się zimno to na liniach trzeba było uważać TOR NAPRAWDĘ SPOKO 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Bombel Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 nie mam pojęcia bo nie czuje się aż tak profesjonalnie żeby mnie interesowało jaki jest asfalt. Dziur, nierówności i innych niemiłych rzeczy nie ma pojeździć da się :) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwinto Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) zapisy były od 14:00 do 14:30 a od 15 miały być jazdy do 19 a koszt to 110 zl za tą sesje. okazało się, że pan instruktor przyszedł sobie o 15;15 gadał jeszcze 5 min. poszedł się przebrać i jazdy wystartowały dopiero o 15:30 bo pierwsze kołka musiały być za instruktorem. SŁABO o 18 okazało się że jest już bardzo zimno wiec latało się na pół gwizdka jazdy skończyły się o 18:30 bo była wywrotka jednego chłopaka i poszedł olej na tor. czyli zapłaciłem za godzinę której faktycznie nie było wydaje mi się, że była spoko (nowa, czysta, w pełni przygotowana) jak zrobiło się zimno to na liniach trzeba było uważać TOR NAPRAWDĘ SPOKO Ja toru nie polecam. Drogo, arogancko a nitka przeciętna. Najbardziej z całej imprezy zirytował mnie wielmożny Pan Instruktor. Nie dość że przyszedł spóźniony to jeszcze z podejściem: powinniście mi być dozgonnie wdzięczni że pozwalam wam się tu pokręcić w kółko bo jazdą nazwać tego nie można. Po krótkim wstępie organizacyjnym zaczęło się "sprawdzanie" motocykli. Po naciskał klamki hamulcy - działa, potem zaczął kręcić mi przy klamce od sprzęgła bo jego zdaniem łapie za późno (mi ma być wygodnie czy jemu?), opona łysa i tyle ! Summarum spostrzegawczość i uwagi trenera oceńcie sami. Jednak najlepsze komentarze zaczęły się dopiero przy kolegach startujących już w fun cupach : a te kamerki to w jakim celu? Jak śmieliście rozstawić czasomierz bez konsultacji ze mną? " Motocykle złomy ( gsxr 2008 i 2006) ale kamerka na kasku jest. Nitka miała około 1800 m z czego 1000m składało się na dwie proste i to był chyba jedyny pozytyw w całym tym torowaniu gdyż w końcu zmieniałem biegi redukcja w czasie hamowania etc. Fajna sprawa coś dla mnie nowego. Asfalt ładny nie ma tam już żadnego poremontowego syfu tylko dość szerokie linie przy krawędziach zrobiły się prze okrutnie śliskie po 18. ps. zapomniałem dodać że " na torze kartingowym niczego się nie nauczysz" Edytowane 25 Września 2014 przez kwinto (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Bombel Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ja toru nie polecam. Drogo, arogancko a nitka przeciętna. Najbardziej z całej imprezy zirytował mnie wielmożny Pan Instruktor. Nie dość że przyszedł spóźniony to jeszcze z podejściem: powinniście mi być dozgonnie wdzięczni że pozwalam wam się tu pokręcić w kółko bo jazdą nazwać tego nie można. Po krótkim wstępie organizacyjnym zaczęło się "sprawdzanie" motocykli. Po naciskał klamki hamulcy - działa, potem zaczął kręcić mi przy klamce od sprzęgła bo jego zdaniem łapie za późno (mi ma być wygodnie czy jemu?), opona łysa i tyle ! Summarum spostrzegawczość i uwagi trenera oceńcie sami. Jednak najlepsze komentarze zaczęły się dopiero przy kolegach startujących już w fun cupach : a te kamerki to w jakim celu? Jak śmieliście rozstawić czasomierz bez konsultacji ze mną? " Motocykle złomy ( gsxr 2008 i 2006) ale kamerka na kasku jest. Nitka miała około 1800 m z czego 1000m składało się na dwie proste i to był chyba jedyny pozytyw w całym tym torowaniu gdyż w końcu zmieniałem biegi redukcja w czasie hamowania etc. Fajna sprawa coś dla mnie nowego. Asfalt ładny nie ma tam już żadnego poremontowego syfu tylko dość szerokie linie przy krawędziach zrobiły się prze okrutnie śliskie po 18. ps. zapomniałem dodać że " na torze kartingowym niczego się nie nauczysz" No nie chciałem aż tak pisać o instruktorze bo może miał zły dzień ale to prawda zachowywał się lekko mówiąc nieodpowiednio 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusia Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 ale to jazdy są tylko z instruktorem? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Bombel Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 ale to jazdy są tylko z instruktorem? tylko pierwsze kilka kółek. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusia Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 mhm to jednak wolę Radom 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) ps. zapomniałem dodać że " na torze kartingowym niczego się nie nauczysz" Tak żarty żartami, ale osoba która tak twierdzi jest dla mnie kompletnym idiotą! Tor kartingowy daje całe spectrum możliwości nauki techniki jazdy i pokonywania zakrętów a co najważniejsze wybacza błędy. W przyszłym sezonie moze odwiedze ten obiekt aby się przekonać na własnej skórze jaki jest. Może organizacyj przez zimę pójdą po rozum do głowy i zmienią podejście. Edytowane 27 Września 2014 przez KrzysztoFu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Kręciłem się na Youtube i znalazłem kilka filmików stamtąd, to jedne z bardziej obrazowych: więcej Youtube- "autodrom Jastrząb" - szukaj edit: Tu jeszcze kierownik podnóżki ładnie szlifuje : Edytowane 27 Grudnia 2014 przez PIT (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuzukiMixer Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Cześć. Słuchajcie wybieram sie na jastrząb z paczką kumpli z tomaszowa mazowieckiego dnia 26.04 tj. niedziela,kost takiej imprezy to 250 pln za 8 godzin pisał by się ktoś? poniżej link do eventu. http://www.torjastrzab.pl/trening-moto,ww,68 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Za 8 godzin jazdy non stop czy sesje? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Za 8 godzin jazdy non stop czy sesje? W linku masz wszystko opisane. Ale zdanie "Podkreślamy, że nie będzie to trening jazdy sportowej." wyjaśnia wszystko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wybieram się tam w najbliższą niedzielę więc podzielę się wrażeniami. Może nie będzie to obiektywna ocena bo nie jeździłem po żadnych torach ale zawsze to coś Co do tego czy tor jest kartingowy czy nie to też się nie zgadzam. Technikę można szlifować nawet na placach z odpowiednio wytyczonymi trasami. W każdym większym mieście ludzie organizują sobie taki spotkania 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuzukiMixer Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 JA byłem w radomiu kilkanaście razy i treraz porównam to z jastrzębiem 26 kwietnia a to ze piszą ze nie będize to trening jazdy sportowej to nic nie znaczy bo nikt nie zabroni ci wyciskać z maszyny tyle ile potrafisz bo nikt na torze nie bedzie cię pilnował. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Wczoraj byłem na tym torze tak jak napisałem wcześniej pierwszy raz. Też płaciłem 250 zł miało być szkolenie a instruktor gadał przez godzinę o rzeczach których uczą na kursie prawa jazdy. Także większość ludzi była znudzona tym co on mówi. Ale to już była kwestia tego że organizator sprzedał ludziom inne info a inaczej umówił się z instruktorem . Poza tym o technice pochylania się w zakręcie powiedział że jest zwolennikiem jazdy w osi motocykla lub wychylania się w stronę przeciwną do osi Żaden ze mnie ekspert ale z tego co wiem wychylanie się w stronę przeciwną do pochylenia moto zaburza środek ciężkości i jest to błędna pozycja... Nie mam porównania do innych torów ale uważam że nawierzchnia toru jest bardzo dobra. Jest równo i czysto. temp wczoraj oscylowała w granicach 11-15 stopni było blisko 50 moto i nikt gleby nie zaliczył Bardzo fajna jest sztuczna górka po nawrocie 180 stopni;) Więc warto tam się wybrać ale nie za cenę 250 zł Słyszałem coś o tanich środach w tamtym sezonie więc warto w takie dni jeździć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Hehe, czyli tak jak przypuszczałem. 250 zł za dziwną naukę jazdy. Powiedz mi jeszcze ile mieliście sesji śmigania ? I czy dało się trochę pościgać czy nic ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Poza tym o technice pochylania się w zakręcie powiedział że jest zwolennikiem jazdy w osi motocykla lub wychylania się w stronę przeciwną do osi Ja pier... jaki dramat. I to za 250pln . Dobrze że bliżej i taniej niż Dzień motocyklisty na poznaniu Chyba trzeba kiedyś pojechać i sprawdzić nawierzchnię tylko czy tak jak pisał da się trochę pośmigać 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie chodzi o te 250 zł bo taka była cena ustalona tylko o to, że organizator obiecał coś innego a inaczej wszystko wyglądało. Więc organizacje oceniam trochę gorzej niż sam tor. I czy dało się trochę pościgać czy nic ? Było kilku chłopaków na typowo torowych maszynach i wymiatali dobrze, nikt ich nie ograniczał. Więc jeżeli lubisz i potrafisz to da się Taki element zdrowej rywalizacji to też bardzo fajna rzecz. Sesji było ok 6-7 po 15 minut ale nie liczyłem dokładnie. Dla mnie wystarczająco bo nie miałem już sił jeździć Nie jestem jakimś super riderem nie schodzę na kolano bo nie mam skórzanego kombi a texta mi szkoda ale slidery w butach pościerałem. Niektórzy zwieszali tylko d*pę i kolano żeby tylko slider zaczepił o asfalt. Wyglądało to przekomicznie Ale każdy jeździ jak chce. Osobiście uważam, że fajnie gdyby tak ktoś mógł Cię nagrać jak jedziesz a potem obejrzeć i wyłapać błędy ew coś poprawić. Tak powinno wyglądać szkolenie. Ktoś na jakimś forum napisał, ze są tam krawężniki i przez to kilku jego znajomych zaliczyło srogie gleby. Owszem są krawężniki ale użyte jako murki oporowe do asfaltu czy coś w tym stylu. Nie wystają ponad powierzchnię asfaltu i nie sądzę by były jakimś zagrożeniem . No chyba, że ktoś nie zmieści się w torze to i tak poleci w trawkę. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Podkopnik (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORWINGS Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A kto prowadził to szkolenie? Bo normalnie na Jastrzębiu powinien być Wajda, a trudno mi uwierzyć, żeby to on takie rzeczy opowiadał, bo to facet w jeździe torowej nad wyraz kompetentny jest z tego co słyszałem. 0 Cytuj Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Dokładnie ten pan. Dlatego jak on to powiedział to ja nie wiedziałem co mam myśleć. Chyba że mówił to w kontekście małych prędkości np przy zawracaniu. Ale w sumie odniosłem wrażenie, że chodzi o normalną jazdę. Zresztą inne osoby które tego słuchały też patrzyły po sobie dziwnie.... Albo on się źle wyraził nie mam pojęcia. Przed rozpoczęciem jazdy przez ponad godzinę opowiadał o podstawach na motocyklu i szczerze to trochę przynudzał... Może kursanci na prawo jazdy byliby tym zainteresowani ale na pewno nie osoby które jeżdżą już jakiś czas i takie podstawy mają w małym palcu. Według mnie bardzo pobieżnie zostały omówione zasady poruszania się po torze. Było sporo osób które były pierwszy raz więc było to ważne. Uważam to za niedopatrzenie. Zresztą na którymś forum spotkałem się z niepochlebnymi opiniami na temat tego pana. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Podkopnik (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie wystają ponad powierzchnię asfaltu i nie sądzę by były jakimś zagrożeniem Nie byłem ale na filmach widać, że jednak wystają i przy najeździe na takowy może być nieprzyjemnie. Szkoda, że takie podstawowe to szkolenie faktycznie na torze spodziewałbym się informacji o jakiś zaawansowanych technikach ale w opisie jest podane "Program zajęć został opracowany z myślą o motocyklistach i motocyklistkach, chcących w bezpiecznych warunkach zapoznać się z możliwościami jakie oferuje im własny motocykl" + "Podkreślamy, że nie będzie to trening jazdy sportowej.". Chyba należałoby potraktować taki wyjazd jako poznanie toru w miłej przyjaznej atmosferze. Ale są też szkolenia zaawansowane I i II stopnia i zakładam, że tam instruktor nie "przynudza" a cena wzmaga uwagę 650 pln Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez PIT (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Może masz rację delikatnie mogą być wyżej niz asfalt ale jakoś nie zwróciłem uwagi na nie. Nie znam się na budowaniu torów ale pewnie coś w rodzaju niewielkich tarek byłoby lepsze. Tak czy siak co by tam na końcu nie było to i tak trzeba uważać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikorr Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie znam się na budowaniu torów ale pewnie coś w rodzaju niewielkich tarek byłoby lepsze. Powiem Ci że motocykl i kierownik wcale nie uważają tarki za przyjemne w kontakcie... Wiem z doświadczenia ;p Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Sikorr (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.