Skocz do zawartości

Nauczyciel Dla Początkującego


Jaro1975

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji, że jestem totalnym laikiem, początkującym użytkownikiem jednośladu i dopiero się uczę, chciałbym zapytać, czy nie znalazłaby się dobra dusza z okolic Teofilowa, ewentualnie Aleksandrowa Łódzkiego, która udzieliłaby mi kilku praktycznych porad w terenie, najchętniej na jakimś parkingu (nawet mam jedno miejsce na oku) oraz przekazałaby mi kilka najważniejszych i najcenniejszych uwag na temat techniki jazdy motocyklem?

 

Oczywiście oglądam wszelakiej maści filmiki, czytam artykuły, porady, niemniej jednak praktyka pod okiem doświadczonego kierowcy, który wrzaśnie, jak trzeba to palnie w łeb :smile: to zupełnie inna bajka.

 

Jeśli ktoś jest skłonny "zaopiekować" się amatorem i udzielić kilku cennych wskazówek, to chętnie skorzystam z oferty :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Chcesz rad ???

To ostrożnie !!!

Zacznij samodzielnie od teorii 

Książki tego Pana David L.Hough to podstawa !!!!!!!

Szczególnie Motocyklista doskonały

A ten Pan Keith Code ... 

Przyspieszenie I - to raczej na tor ale...

Przyspieszenie II to rewelacja !!!!

Trochę skrót ale co tam 

Biblia pokonywania zakrętów 

http://www.youtube.com/watch?v=0nGowM_VjME

 

Osobiście nie wiem jak ja bez tego jeździłem !!!!

Jak wkujesz to możemy pogadać.

Miłej lektury i oglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak wkujesz to możemy pogadać.

Dzięki, ale ja wolę zacząć od podstaw takich jak chociażby prawidłowa pozycja na motocyklu, prawidłowe ułożenie rąk, aby nadgarstki nie bolały, prawidłowe ułożenie nóg itp itd. Wiem, że dla Was to sprawy banalne, ja jednak wolę, by ktoś z doświadczeniem zweryfikował to co robię. Dlatego zależy mi na tym, aby ktoś, kto ma pojęcie, pokazał, podpowiedział, strzelił po łapach jak nauczyciel w podstawówce za moich czasów jeśli coś robię nie tak.