Logan Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Będę musiał zrobić więcej zdjęć, ale na razie wrzucam te z odbioru- dobrze mi się jeździ i nie mam czasu na cykanie fotek Do zobaczenia podczas jazdy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 To TEN słynny Bandit, co prychał i kichał Fajnie że udało się zrobić, a Bandit... jak to Bandit, tyle że siedzenie fajne 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 20, 2014 Author Report Share Posted July 20, 2014 Tak, ten sam- i problem NIE leżał w regulacji i synchro gaźników 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Zdradź sekret 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Też jestem ciekaw, co było przyczyną usterki tego przezajebistego egzemplarza 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 20, 2014 Author Report Share Posted July 20, 2014 Zdradź sekret Jeszcze go do końca nie rozgryźliśmy- żadna z części nie była wymieniana, przyczyna pochodziła z gaźników. Po podmiance gaźników na inne, problem zniknął i po powrocie na stare się nie pojawił- magia taka- będziemy jeszcze się tym bawić zimą i do tego czasu więcej nie napiszę, bo dalej nie mamy 100% pewności co to- osoby, które miały własne 600S twierdzą, że jest wszystko ok, więc możliwe, że chcemy poprawiać fabrykę. Obecnie silnik ochoczo wchodzi na obroty, pali w granicach 5,5:5,9 w trasie i 5,8:6,5 w mieście, jadąc solo. Przy odpalaniu na zimno wystarczy mu czas na założenie kasku i rękawic, żeby zdjąć ssanie. Być może układ musiał się rozruszać, bo poprzednie 1,5 roku stał nieużywany. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shimen Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Na ładne wycieczki można pojeździć z pokaźnym bagażem! Kufer centralny też jest? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Cześć - fajny ten Bandit, ale czyżbyś chciał go zamienić na BMW F800 GT? Chyba się widzieliśmy wczoraj na Harley-Tours - zsiadałeś z tej beemki, a mój kumpel Cię zmieniał! (ja byłem z kamerką ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 20, 2014 Author Report Share Posted July 20, 2014 Na ładne wycieczki można pojeździć z pokaźnym bagażem! Kufer centralny też jest? W tej chwili jest top-case AWINA (made in china), 62l- miałem taki w BMW F650, można się z niego śmiać, że chiński, tani i nie umywa się do givi, kappy, czy innych- prawda. Jednak mnie nie zawiódł, a w dalsze trasy z pełnym załadunkiem i tak jeżdżę do 140 max- trzyma się i jeszcze nigdy nie zgubiłem- jedyne co, to przy zakupie trzeba zwrócić uwagę, by kufer był mocowany do płyty śrubą, a nie zatrzaskiem Na tę chwilę wyposażenie turystyczne to: Wspomniany top-case, sakwy od Metro- 2x45l, pokrowiec 5' na kierownicę do navi, tankbag od Metro- udało mi się upakować do niego ponad 25l, ale wtedy zasłania zegary i navi. Czy czegoś brakuje w tym zestawie? Cześć - fajny ten Bandit, ale czyżbyś chciał go zamienić na BMW F800 GT? Chyba się widzieliśmy wczoraj na Harley-Tours - zsiadałeś z tej beemki, a mój kumpel Cię zmieniał! (ja byłem z kamerką ) Jeżeli kumpel jeździł o 12, to byłem ja- w biało zielonym LS2 Miło poznać, ale następnym razem przedstawmy się sobie, bo mogę nie skojarzyć Bandita ledwie odebrałem i minimum 2 sezony nim pośmigam BMW jest marką do której motocykli mam sentyment i bardzo dobrze się na nich czuję. Suzuki trafiło do mnie z przypadku i też daje mi wiele przyjemności z jazdy. Bandziorem będę jeździć tak długo, aż nie trafię na jakąś perełkę lub nie dozbieram na nówkę z salonu. Na pewno będę chciał przejechać się najnowszą S-wersją Bandita, jednak MM Rider twierdzi, że im motocykle testowe są niepotrzebne, bo klient przychodząc podobno wie, czy i co chce kupić. Moje typy to kolejno (wszystkie BMW): F800GT, F800GS, R1200RT, R1200GS, K1600GTL. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 (edited) Tak, on jeżdził o 12:00 - skojarzyłem Ciebie, bo mówiłeś o tych kufrach przy Bandicie, a potem widziałem, jak (i czym) odjeżdżasz. Miałem nawet zapytać, czy nie jesteś z forum, ale nie zdążyłem... Pozdrawiam i do zobaczenia - może pod (byłym) samolotem Edit - mnie się podoba R1200ST! Edited July 20, 2014 by Lancet (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 20, 2014 Author Report Share Posted July 20, 2014 Pewnie w ten czwartek się pojawię, ale bez trasy- muszę przygotować moto na piątkowy wyjazd do Białki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Dziś rano Smokey trafił na pakę i został przetransportowany do "kliniki", w której przejdzie SPA. Byłem nawet nieco zdziwiony, ale po 21 miesiącach przestoju, akumulator nie padł i wszystkie odbiorniki prądu działały Decyzja została podjęta- wróci do stanu pierwotnego. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 To super! Ważne też, że ten "bandit" jeżdżący na Bandicie czuje się lepiej i jeździ! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Jeszcze nie jeżdżę, jeszcze sprawności nie odzyskałem i prawdopodobnie nigdy nie odzyskam w 100%, ale fizjoterapeuci wykonują swoje zadanie tak dobrze, że mogę już wracać do tematu i nie zagrażać sobie i innym szmat czasu, ale spośród tych 21 miechów, to jeden z najszczęśliwszych dni 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 29, 2016 Author Report Share Posted July 29, 2016 Właśnie wróciliśmy ze Smokey'em. Akurat trafiliśmy na gradobicie. Krótko mówiąc- Good 2B back jak rano wstanę, to do zobaczenia na gymkhanie 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted July 29, 2016 Report Share Posted July 29, 2016 wbijaj, od 10 stratuje 1 konkurencja dopiero. potrwa pewnie do 18 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted July 30, 2016 Report Share Posted July 30, 2016 fajny Bandziorek. Osobiście mi się nie podobają z takim wielgachnym bagażnikiem, ale ten zwraca swoją uwagę. Masz zajebiaszcze siedzisko Pozdrawiam, lewa:P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted July 31, 2016 Author Report Share Posted July 31, 2016 (edited) Także tego, no... Jestem Ze zmian na +: -Większa szyba, rzeczywiście uprzyjemnia jazdę -Znów w pełni sprawny technicznie Ze zmian na -: Mnie sprawności brakuje nadal, ale wyćwiczę się Inne: -Postanowiłem, że historia wypadku będzie widoczna- ja mam swoją bliznę, on ma swoje -Owiewka po spawaniu nie będzie malowana -Zniszczony fragment gmola został wycięty i wspawano kawałek zniszczonej w wypadku kierownicy -Wgniotka na kolektorze wylotowym -mikro-braki w ożebrowaniu bloku fajny Bandziorek. Osobiście mi się nie podobają z takim wielgachnym bagażnikiem, ale ten zwraca swoją uwagę. Masz zajebiaszcze siedzisko Pozdrawiam, lewa:P Ponieważ czasem trzeba się było przemieszczać z bagażem, którego nie powstydziłyby się 4oo (żona [wtedy jeszcze nawet nie narzeczona] się pakuje ), kufer został założony największy z dostępnych, do tego maxi-sakwy i tankbag teleskopowy Siodło było przerabiane tutaj: https://www.facebook.com/WIJALIS/ Wyjeżdżenie w ciągu doby 4-5 zbiorników paliwa nie jest na nim jakimkolwiek wyzwaniem- ot czysta przyjemność Edited July 31, 2016 by Logan (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.