Banita666 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Przykro mi ale tutaj na forum nikt nie pije alkoholu, tak mówi regulamin. Pijesz = ban. Poczytaj troche w spotkania nieficjalnych bez udziału motoOk proponuję kawęJeszcze pytanie ile przez te 3 sezony jeździłeśJeżdżę od czterech lat i zrobiłem ponad 42000 km w ostatnich dwóch latach ponad 20tys ale ta informacja mówi o jeździe i technice jazdy nie o znaniu się na silnikachAle wiesz to jest olejak suzuki. One są najlepsze:)Zależy zawsze są dobre i złe strony i o olejak i cieczą chłodzony silnik trzeba odpowiedni dbaćSilniki w osobówkach od 2005 są wysokoobrotowe? Czyli Civic 1.6 V-tec z 1999 będzie nisko obrotowy, a 1.4 TSI wysokoobrotowy?Nie pamiętam i nie chce mi się dokładnie sprawdzać daty ale wszystkie silniki są wysoko obrotowe i z biegami śmiało przeciągamy i uciekamy wyżej ale za to są skrzynie elastyczne np na piątym biegu przy 50km/h też wkręci się na obroty , Japonia dawno poszły do przodu z silnikami benzynowymi doprzodu a z dieslami zostali z tyłu ( są to silniki wysoko obrotowe i zmiany faz rozrządu podczas pracy ) Zostając przy 1.4 TSI, który max moment osiąga od 1.5 tys obrotów - rozumiem, że silnik trzeba kręcić wysoko, tak? Pytam poważanie, bo akurat w rodzinie jeździ auto z tym silnikiem (122 KM)Wszystko zależy kto co rozumie przez ,, kręcenie wysoko" na pewno jest to silnik wysoko obrotowy i jak każdą maszynę trzeba wyczuć co ona potrzebuje i jak z nią trzeba się obchodzić to my musimy dostosować się do sam czy motocykla a nie odwrotnie , Zadzwoń do mnie , umówimy się porozmawiamy może z właścicielem podjedziesz mam komputer serwisowy i wszystko wytłumaczę http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 wymiana oleju po przebiegu (wedle zaleceń producenta silnika) lub raz w roku bez znaczenia na wiosne czy zime chwyt marketingowy zasiarczanie i woda w oleju i pamietamy to nie sa silniki które lubią tzw przepalanie zimowe albo palisz i w droge albo na ... piwo nasze silniki osiagaja takie obroty ze zwykły olej silnikowy "samochodowy" moze sie spienic i nie dosmarowac motoramiedzy innymi dla tego producenci czessto zalecaja wymiane co 3-5 tys kmswiece tez maja cykl pracy 2-3 razy wiekrzy bo i obroty silnika do 16000 obrotów wiadomo ze te swiece nie lubia nie dopalenia dawki paliwa nie dogrzania , jak zalejesz takie swiece trza wymienic swiece bo nie beda miały osiagów zapewnianych przez producenta filtr powietrza czysty nigdy nie zawadzi wiec mozna go czyscic przy kazdej okazji kazdy mechanik ma swoja teorje na temat oleju nikt nikomu niczego nie zabrania wiec ilu "mechaników "tyle teorji wycieki według swojego sumienia 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 wymiana oleju po przebiegu (wedle zaleceń producenta silnika) lub raz w roku bez znaczenia na wiosne czy zime chwyt marketingowyPO przebiegu ok co do lat w tym przypadku roku to chwytzasiarczanie i woda w oleju i pamietamy to nie sa silniki które lubią tzw przepalanie zimowe albo palisz i w droge albo na ... piwoMasz rację tak lepiej ale cóż można to samo zrobić nie jeżdżąc ale to nie reguła ani zasadanasze silniki osiagaja takie obroty ze zwykły olej silnikowy "samochodowy" moze sie spienic i nie dosmarowac motora miedzy innymi dla tego producenci czessto zalecaja wymiane co 3-5 tys kmDlatego olej do silników sam jest inny do motocykli inny do motorówki jeszcze inny , nie wiem czy wiesz ale w sam w misce olejowej jest również czujnik który w jakiś sposób ( nie będę się rozpisywał ) bada skład ,, chemiczny " oleju i nawet jeśli nie przejechałeś umownych 15000 km od wymiany a jeździsz agresywnie to na zegarach wyskakuje Ci informacja o zmianie oleju , bo nie ma już on swoich odpowiednich właściwości i trzeba go zmienićswiece tez maja cykl pracy 2-3 razy wiekrzy bo i obroty silnika do 16000 obrotów wiadomo ze te swiece nie lubia nie dopalenia dawki paliwa nie dogrzania , jak zalejesz takie swiece trza wymienic swiece bo nie beda miały osiagów zapewnianych przez producentatemat morzekazdy mechanik ma swoja teorje na temat oleju nikt nikomu niczego nie zabrania wiec ilu "mechaników "tyle teorji wycieki według swojego sumieniaHehehe tam gdzie Polaków dwóch tam trzy zdania , zawsze staram się podchodzić nie emocjonalnie tylko obiektywnie , jeśli nie mam racji to przyznam się bo nie jestem alfa i omegą , dam Ci przykład który znam z doświadczenia , pracowałem w aso i aral był najlepszym najwspanialszym olejem na świecie ten i tylko ten , powiedzmy za dwa lata przedstawiciel z Mobila przyjechał dogadał się z aso i co aral popsuł się Mobil najlepszy na świecie , i znów po jakimś czasie przyszedł gość z castrola , Mobil beeee Castrol super i to jest PolskaCo z tego że masz jakiś tam olej dla przykładu zapakowany orginalnie i jest super niby , najprostrzy przykład proszek do prania wypierz ciuch w naszym a wypierz ciuch w Niemieckim , u nas jest samowolka i nie sa trzymane ,, żadne " normy , a Niemiec nie pozwoli sobie na to , głośno było o paliwie chrzczonym i wiesz że stacja paliwowa płaci śmieszną karę jak ją nakryją na przekręcie a dlaczego nie zabierają jej koncesji??Ale to tak prawie ze wszystkim , mam trochę znajomych kulturystów , żaden nie kupuje niczego w Polsce tylko ściąga z Niemiec bo najbliżej i oni trzymają normy 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 nie wiem czy wiesz ale w sam w misce olejowej jest również czujnik który w jakiś sposób ( nie będę się rozpisywał ) bada skład ,, chemiczny " oleju i nawet jeśli nie przejechałeś umownych 15000 km od wymiany a jeździsz agresywnie to na zegarach wyskakuje Ci informacja o zmianie oleju , bo nie ma już on swoich odpowiednich właściwości i trzeba go zmienićnie w misce ale faktycznie w silnikach fsi i tsi są czujniki badające cykl pracy silnika: prędkość,i obciążenie i czas przacy a nie czujnik zużycia oleju w miscewiesz że dzwonią ale nie do końca wiesz gdziesuchy sorry że na temat odbiegający od dyskusyjnego ale nie mogłem pozostawić wypowiedzi kolegi bez sprostowania 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No tak to jest temat morze i tak rozmawia się przez klawiaturę , pokaż mi mojego posta gdzie napisałem że tak jest w silnikach tsi i fsi , wybacz ale myślę byś czytał ze zrozumieniem i lepiej się przygotował do rozmowy bez urazyhttp://moto.allegro.pl/vw-p0l0-6q0-1-4i-miska-olejowa-nr-032-103-603-n-i1966964694.htmlMyślę że następny Twój post nie będzie że to foto montaż 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Na moje to w tej misce to jest czujnik poziomu oleju. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Na moje to w tej misce to jest czujnik poziomu oleju.No właśnie że nie , ja nie gdybam tylko jestem człowiekiem który zna znaczenia słów które używa , na logikę jeśli to byłby czujnik poziomu oleju to dopiero by wskazał jeśli by go nie było w misce olejowej tz silnik by się zatarł i dopiero mieli byśmy informację o braku oleju 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Hola, hola panowie... Zaczęliście tutaj wtrącać samochody, a wątek mówi o motocyklach. Bardzo proszę więc zaprzestać tej dyskusji lub otworzyć nowy wątek temu poświęcony (wtedy przeniosę wasze posty). 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Masz rację , trochę się zapędziliśmy 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 No właśnie że nie , ja nie gdybam tylko jestem człowiekiem który zna znaczenia słów które używa , na logikę jeśli to byłby czujnik poziomu oleju to dopiero by wskazał jeśli by go nie było w misce olejowej tz silnik by się zatarł i dopiero mieli byśmy informację o braku oleju Znaczenie słow znasz ale niekoniecznie przeznaczenie tego czujnikahttp://moto.money.pl/czesci/czujnik-poziomu-oleju-volkswagen-polo-9n-hb-10-01-04-05-i4904.html 1 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 nie w misce ale faktycznie w silnikach fsi i tsi są czujniki badające cykl pracy silnika: prędkość,i obciążenie i czas przacy a nie czujnik zużycia oleju w misceNie wiem dlaczego Jakubie - Kubo piszesz takie rzeczy a nie upewnisz się , ja nie byłem pewien na 100% ale już jestem i w miskach olejowych silników FSI TSI TFSI są czujniki w miskachCo do Ciebie Paweł to proszę Cie zapoznaj się z tematem a nie tylko bierz nazwę z internetu( jeśli zadzwonisz do aso i porozmawiasz z człowiekiem np z działem części to myślę że wytłumaczy Ci działanie i zastosowanie ) i na tej podstawie masz już opinie wyrobioną , a w swojej praktyce nie spotkałem się z przypadkiem by te czujniki ostrzegły przed niskim poziomem oleju ( i nie tylko ja ) zawsze odzywają się za późno gdy oleju nie ma ( coś do końca Niemcom się nie udało), ale co do jakości oleju ( opisałem to w temacie ,, miska" ale nie mogę go znaleźć ) to na wskaźnikach występuje nie inspekt tylko ojlo tz mimo nie przejechanych km olej jest do wymiany i tu czujnik działa na 1000% 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie zmienia to wszystko jednak faktu ze jest to czujnik poziomu oleju. I nie wziałem nazwy tylko z internetu w Intercarsie tez jest to czujnik poziomu oleju. Pozatym to ze ty niespotkałes sie z tym zeby ten czujnik nie ostrzegł przed niskim poziomem oleju nie jest wyznacznikem dzialania tego czujnika.A wracajac do tematyki motocyklowej, Yamaha stosuje w wielu modelach (między innymi w R1) czujniki poziomu oleju. Jesli chodzi zaś o przepalanie motocykla zima to jesli ktoś bardzo chce można ale trzeba go dobrze rozgrzać tak zeby silnik złapał temperature przynajmniej 90-100 stopni wtedy nic nie powinno stać sie swiecom zapłonowym. Ja osobiscie od kilku lat zimą żadnego z moich motocykli nie odpalam ,wyjmuje akumulator stawiam na zime w ciepłym miejscu.Motocykl odstawiam oczywiscie umyty ,przykryty kocykiem 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ja osobiscie od kilku lat zimą żadnego z moich motocykli nie odpalam ,wyjmuje akumulator stawiam na zime w ciepłym miejscu.Motocykl odstawiam oczywiscie umyty ,przykryty kocykiem Pawel nie poznaje cie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Pawel nie poznaje cie no cóż starzeje się.... 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Tak jam mówią ,, przepływomierz " a prawidłowo - miernik masy powietrza i tak możemy sobie wytykać ,wytykać , bez sensu , tak masz rację tak go na zwali ale nie tylko do tego służy , a poziom ma tylko z nazwy ale cóż nie mam nikogo tu zamiar przekonywać , jeśli ktoś z forum ma takie urządzenie to niech nie ufa do końca że go ostrzeże ot i cała tajemnica - koniec z samochodami. Jesli chodzi zaś o przepalanie motocykla zima to jesli ktoś bardzo chce można ale trzeba go dobrze rozgrzać tak zeby silnik złapał temperature przynajmniej 90-100 stopni wtedy nic nie powinno stać sie swiecom zapłonowym.Masz rację , dlatego napisałem później już dokładniej że nie wyłączamy ssania i nie gasimy motocykla , rozmawiałem w swoim gronie ( motocyklistów )na ten temat i zdania są podzielone to nie znaczy że jedno jest złe a drugie dobre , ja od trzech lat odpalam tak jak pisałem zimą co dwa , trzy jak zapomnę co cztery tygodnie i olej wymieniam przed sezonem i nie narzekam na stan techniczny silnika , nawet nie synchronizowałem gaźników bo nie ma takiej potrzeby a też słyszałem zdania że trzeba co sezon zsynchronizować .Niektórzy leją olej do cylindrów i też są zdania podzielone a Ty Paweł lejesz olej do cylindrów ? 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie leje oleju do cylindrów ,sadze ze nie ma takiej potrzeby ale jak ktos ma takie życzenie moze lać napewno to nie zaszkodzi. Od roku leży u mnie na złomie na dworzu blok silnika z cbr f2 i prawde mowiac na gładzi cylindrów pojawil sie tylko lekki brązowy nalot wiec nie sądze aby w silniku motocykla odstawionego na zime byla potrzeba zalewania go olejem.Mówie tu oczywiscie o nowoczesnych silnikach japonskich czy europejskich , w motocyklach starej daty typu WSK czy Junak korozja znaczniej szybciej wchodzi do cylindra(z racji użytych materiałów) i tu pasowało by zalac go olejem na zime. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Mam wrażenie że stopień "granulacji" tematu sięgną dna . Spora cześć pomysłów jakie padają najprawdopodobniej w cyklu życia w miarę nowoczesnego motocykla nie mają znaczenia i zaczyna to wygladać tak jak z tematem pompowania kół azotem. Zaczynacie wyciągać wnioski, które mają znaczenie pod warunkiem, ze maszyna będzie miała komuś służyć przez 30 lat.Jak dla mnie dużo istotniejsze jest to co w paru postach się pojawiło a mianowicie organizacja serwisowania zimowego z cyklu co przed czym zrobić i dlaczego.No i parę ewidentnych błędów których nie należy popełniać by nie katować maszyny.A jak jest z robieniem regulacji zaworów i gaźników jako poznać, że już pora na to ? Bo spotkałem się opiniami, że ta regulacja gaźników często jest niepotrzebnie robiona a ja mam maszynę do naszykowania po zakupieniu jeji nie wiem czy powinienem to wplanować do zimowego serwisowania. 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jak dla mnie dużo istotniejsze jest to co w paru postach się pojawiło a mianowicie organizacja serwisowania zimowego z cyklu co przed czym zrobić i dlaczego. No i parę ewidentnych błędów których nie należy popełniać by nie katować maszyny.Ja mam za krótkie doświadczenie i myślę że koledzy lepiej Ci podpowiedząA jak jest z robieniem regulacji zaworów i gaźników jako poznać, że już pora na to ? Bo spotkałem się opiniami, że ta regulacja gaźników często jest niepotrzebnie robionaJeśli chcesz mieć czyste sumienie i spać spokojnie to na pewno jest taka potrzeba po przejechaniu odpowiednich km chyba że z silnikiem zaczną dziać się ,,cuda" typu nierówna praca , zła dynamika itp , co do zaworów można je usłyszeć tzw klepanie , ale jeśli nic takiego nie ma u Ciebie to nie ruszaj http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zawory reguluje sie przeważnie po konkretnym przebiegu, przeważnie jest to dla hondy 24 tys km,kawasaki 12 tys, suzuki(olejaki) 6 tys km,BMW 10 tys km. Dla wlasnego świetego spokoju po zakupie motocykla jesli nie wiadomo kiedy byłu ostatnio regulowane. W wiekszosci motocykli luz sie kasuje w zwiazku z tym klepania nie bedzie, a jak bedzie za maly luz to juz niedaleka droga do tego aby wypaliły sie gniazda zaworowe a to juz wiąże sie grubymi wydatkami . Gazniki, jesli motor trzyma wolne obroty i ładnie sie wkreca nie mam sensu ruszać chyba ze razem z regulacja zaworów ,przynajmniej zrobic synchro.Jak ktoś wczesniej napisał takie rzeczy najlepiej robić zimą -nie ma kolejek ,nie ma cisnienia na jazde ze słonce świeci a moto stoi w warsztacie 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 W Yamahach spotkałem się że faktycznie nie było luzu w Suzuki klepały , od czego to zależy i w jakich motocyklach nie ma luzu a w jakich są ? 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Z moich obserwacji wynika ze najbardziej gubia luz kawasaki ,hondy najmniej ale nie ma jakies reguly na kilkanascie regulacji jakie w tym roku zrobilem to w dwóch moto luzy byly za duże w VTX 1300 i w GS 500.Wiec trzeba po prostu raz na jakis czas zrobic regulacje. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preker84 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 oznaką zbyt małego luzu może być strzelanie w wydech albo w kolektor ssacy. klepanie, jak Paweł napisal wyzej, zbyt duży, co jak ustaliliście nie występuje. 0 Cytuj 504635425 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 tak jak myślałem ale wolałem się upewnić jak jest z silnikami motocyklowymi i jest tak samo jak z samochodowymi w sprawie zaworów , jeśli zawory są regulowane płytkami lub ,,kluczem i śrubokrętem " to jest różnie ale w większości klepią tz są luźne a mniej przypadków jest by nie było luzu , a jeśli są samo regulatory to w większości brak jest luzu zaworowego , jak odniesiesz się do tego Paweł ? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Samoregulatory w motocyklach to raczej rzadkosc, sa np. w Yamaszce Wildstar,głównie regulacja jest na płytkach lub śrubkach( z wyjątkiem rozrządu Desmo w Ducati ale to juz zupełnie inna bajka) .Silniki rzędowe nowoczesnych motocykli kręca po 14-17 tys obr. i tak sobie mysle ze dlatego nie ma w nich samoregulatorów bo by po prostu nie nadążyly i pewnie dla tego tez przy tuningu silników do sportu stosuje sie specjalne sprężyny zaworowe np.produkowane przez Yoshimure.A jesli chodzi o klepanie zaworów to wiadomo ze luz jest za duży ale nie ma to aż tak negatywnego wpływu na głowice jak zbyt mały luz zaworowy.Ostatnio robiłem Suzuki GSXR 750W i ktoś bardzo zaniedbał regulacje -efekt był taki że na jednym z zaworów ssacych założona była płytka zaworowa cienka jak papier a i tak nie było luzu,poprostu zawór zaczał wklepywać sie w gniazdo, generalnie głowica do wymiany i tak tez zostało to zrobione. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 a słyszeliscie o głowicach w których zawory otwierane są przez krzywki na wałkach a zamykane sa przez dzwigienki? ale to juz silniki osiagajace pow. 17000 obr. dochodzące do 22-26 tyś obr.zamiast twardych sprezyn na które idzie za dużo energji zbyt duże stratyw motocyklach o dwóch korbowodach jajowatych tłokach i 2 świecach zapłonowych na cylinder ale to tylko tak na marginesie a co do przeglądu to jak pisałem ilu użytkowników i mechaników tyle racji ja swój wstawiłem do garażu i jak tylko bedzie czas to se przeglądne 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.