Jump to content

Obstawa Ślubu 12.07.2014 R.


Zdunek22
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich :smile: Piszę do was drodzy forumowicze gdyż mój kumpel wpadł na głupi pomysł by się ożenić :P

Mianowicie chodzi o Tomka Łuczaka, może ktoś go zna to pracownik firmy AutoTraper ze Starowej Góry jeździ na crossie. Chciał bym mu zrobić niespodziankę i prezent w postaci obstawy. Nie mogę obiecać hektolitrów alkoholu aczkolwiek znam Tomka i wiem, że z pustymi rękami nikt nie wyjdzie ;)
Nie spodziewam się dużego zainteresowania bo nie jest on osobą z forum ;) ale jeśli ktoś chciał by mi pomóc to zapraszam wszystkich na 15:45 pod Castorame na ul. Wydawniczej 13.

Ślub jest o 16:30 w k. pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego na rogu ul.Tatrzańska a ul. Felińskiego Alojzego. Później pod sale Rezydencja na rudzie "U fabrykanta" ul. Wazów 30/32

Link to comment
Share on other sites

97 odsłon i tylko dwie odpowiedzi :P aż tak źle hahaha no trudno bodbrze że jeszcze są ludzie którzy piszą sms :P

Link to comment
Share on other sites

Jak nie będzie co pić w weekend to zmontujemy ekipę i przyjedziemy pohałasować po weselną wódkę :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ooo to Tomek na crossie popina :-)?

Jako stary byly pracownik autotrapera wypadaloby wpasc ;-) kwestia czasu czy sie wyrobie w robocie :-) ale Zdunek postaram sie :-)

 

Poza tym w traperze tez kilka osob smiga na moto ;-) wiec Michał dzialaj :-P

Edited by fred89 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

No zgadza się z tego co wiem po moim odejściu z AT pojawił się jeszcze ktoś na salonie z fajną Kawą. Marek z serwisu ma R6 i T-Maxa fajnie wyszykowanego zapowiada że też wpadnie ;)

Link to comment
Share on other sites

Marek przeszedl gdzie indziej :-)

Michal ma dopieszczona Kawke ;-)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Siema wiem ze sie wyrobie wiec bede na 100 procent.

Na 100% czy po 40%? Ja chyba też planuję podjechać :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jak akumulator pozwoli to jestem. A jak nie to bedziecie musieli mi pomoc wypchnac bestie z garazu;p

Link to comment
Share on other sites

Sławek1985

Aidekk na 100 procent bede a po 40 procent chyba tez bedzie a potem odcinka w parku he he he

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mianowicie chodzi o Tomka Łuczaka, może ktoś go zna to pracownik firmy AutoTraper ze Starowej Góry jeździ na crossie.

 

Wszystko się zgadza :smile: Mam okazję pracować z Tomkiem ;) Niestety my dzisiaj nie damy rady pojechać na obstawkę nad czym mocno ubolewam :sad2: Natomiast jak ktoś nie ma planów to serdecznie POLECAM się wybrać :biggrin:  

 

SORRY za OT.

 

 

 

No zgadza się z tego co wiem po moim odejściu z AT pojawił się jeszcze ktoś na salonie z fajną Kawą.

 

To chyba była mowa o mnie :P 

 

 

 

Marek z serwisu ma R6 i T-Maxa

 

A Marek już nie pracuje... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...