SMmaciek Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Zaczynam rozglądać się za lap timerem. Podpowiedzcie który warto kupić. Oczywiście musi być dobry stosunek ceny do jakości Czy wystarczy mi coś takiego: http://allegro.pl/lap-timer-promocja-50-zl-laptimer-mx-gokart-auto-i4377562846.html odbiornik zamocowałbym jakoś na baku , np rzepem samoprzylepnym Czy lepiej dołożyć 50zł i wziąć to : http://allegro.pl/lap-timer-promocaja-71-zl-laptimer-mx-moto-auto-i4384133317.html Czy ten czujnik na kablu spowoduje że będzie coś lepiej? Czy macie może inne propozycje? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 czujnik na kablu daje ci większą swobodę zamocowania urządzenia - ja bym brał na kablu jeśli miałbym coś takiego kupować ale ja polecam coś takiego: http://www.racechrono.com/ Instalujesz aplikację na praktycznie na każdym telefonie (ja polecam nokie e65 bądź e66 za 50 zł można kupić) ale by to dobrze działało trzeba podłączyć zewnętrzny odbieornik GPS Bluetooth np. NOKIA LD-4W, LD-3W, TOMTOM Wireless GPS MKII (na allegro od 40 zł) bądź każdy inny BLUETOOTH GPS DATA LOGGER (tylko te są droższe zaczynają się od stu paru zł) Program daje niesamowite możliwości, pomiary okrążeń sektorów prędkość w zakręcie a nawet ramka z tymi danymi w filmie poniższsy link od 4,26 min http://www.youtube.com/watch?v=GdDjGPqxDJ0 ja osobiście polecam GPS QSTARZ BT Q818XT - próbkowanie 10Hz daje bardzo dokładna prędkość w zakręcie i jeszcze jedno, odbiornik GPS trzeba zamontować z tyłu na zadupku by go nic nie zasłaniało (ja to z reguły robię taśmą Power tape) a tel. jeśli to jest np nokia za 50 zł z przodu przy zegarach, wtedy na ekranie podczas jazdy widać ostanie okrążenie najlepsze i aktualne. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Polecam ten drugi laptimer,mam identyczny i dziala bezbłędnie.Przewaga laptimera nad race chrono jest taka ze na biezaco widac czas okrazenia i widać czy jest progres. Na torze w Poznaniu kładę baze na murku i bezproblemu łapie przez cała szerokosc toru. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) A jakbym to racechrono na smarrtfołna wrzucił i taśmą na zadupek? Musze prrzetestowac ten program. Paweł, ten lap timer co masz działa na podczerwień, czyli baza musi pewnie trafić w nadajnik jak się obok przejeżdża? coś jak przesyłanie plików kiedyś w nokiach? Edytowane 6 Lipca 2014 przez SMmaciek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Tak ten laptimer dziala na podczerwien ale wiazka naprawde jest mocna ,race chrono w sumie tez ladnie mierzy czas i jest za free 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) jak telefon przypniesz do motocykla np. przy zegarach też masz czasy na bieżąco, i co najważniejsze cena! 40-60 zł GPS + 60 zł telefon(nokia e65) Edytowane 6 Lipca 2014 przez Soltys (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) za***isty pomysł Sołtys ! No wypas sprawa ! akurat mam taki jeden smartfon który za lada szelest będzie jako rezerwowy więc super ! W sumie jak komórka ma już GPS w sobie to może działać od razu bez zewnętrznego modułu nie ? Edytowane 6 Lipca 2014 przez rooland (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) Nawet jak trrzeba by dokupic modul za 100 i jakies mocowanie do tel to zawsze mniej niz 350 tylko muusze gdzies znalezc instalke race chrono na androida ,bo moj radziecki telefon nie obsluguje google play:/ Jutro testy w aucie Edytowane 6 Lipca 2014 przez SMmaciek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Ja własnie zainstalowałem wszystko i wszystko działa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 W sumie jak komórka ma już GPS w sobie to może działać od razu bez zewnętrznego modułu nie ? W aucie działa na samym telefonie więc chyba ten zewnętrzny gps nie będzie potrzebny teraz trzeba znaleźć jakiś sensowny uchwyt na telefon:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Ja raczej w uchwyty nie będę się bawić, nie ma czasu na małych torach patrzeć w czasy okrążeń, ja musze znaleźć jakąś koszulkę przeciwdeszczowa i przyklejam do siedzenia pasażera... po zakończonej jeździe sprawdzam i tyle Nie muszę być na bieżąco, nawet chyba nie chce, bo znając życie często będę patrzeć i będzie mnie to dekoncentrować ! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Ja raczej w uchwyty nie będę się bawić, nie ma czasu na małych torach patrzeć w czasy okrążeń, ja musze znaleźć jakąś koszulkę przeciwdeszczowa i przyklejam do siedzenia pasażera... po zakończonej jeździe sprawdzam i tyle Nie muszę być na bieżąco, nawet chyba nie chce, bo znając życie często będę patrzeć i będzie mnie to dekoncentrować ! Zmienisz zdanie i to całkiem szybko nawet na małych torach chcesz wiedzieć czy sekcję przejechałeś szybciej. Problem jest niestety z tym, że coraz więcej osób interesuje się przytarciem kolana niż posiadaniem wyższej prędkości w zakręcie przez co czas sekcji (okrążenia) leci na pysk ale co tam niech trą . Ja mam naszykowanego htc chociaz mam problem z mocowaniem 1 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Bardzo możliwe, ja sobie chyba zwyczajnie do kiery przymocuje w torbie jakiejś na taśmę i będę wkładał przed startem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 ja myślę o czymś takim : http://allegro.pl/wodoodporny-uchwyt-rowerowy-hr-htc-desire-hd-x-z-i4318806375.html może w razie gleby sie nie urwie nie wiem czy nie lepiej mieć tel przed nosem, trzeba jakoś zaznaczyć start/mete. Chyba że można zjechać po paru kółkach i dopiero się bawić w takie rzeczy. A na małych torach zawsze się z 2 miejsca znajdą żeby rzucić okiem na czas:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgrywasz sobie mapy do niego z torami, jest kilka ustawień na lublin i na radom z poustawianymi punktami start meta więc wszystko ogarnięte. A co do przymocowania to coś sie wymyśli... a dostałes już zawias z BFG ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 a dostałes już zawias z BFG ? zadajesz niewygodne pytania 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Skoro tak ładnie zmieniliscie temat to może wiecie ile kosztuje regeneracja tylnego amortyzatora w BFG? 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) hehe Ok 300-400 zł. Razem z wymianą oleju, wyczyszczeniem, przesyłkami. Ale bez regulacji bo zdalnie nic sie nie da. Chyba że będą jakies nieoczkiwane koszsty i trzeba będzie dokupywać inne cześci ... ogólnie jak nigdy nie był ruszany to cieżko go nazwać amortyzatorem Edytowane 7 Lipca 2014 przez rooland (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 hehe Ok 300-400 zł. Razem z wymianą oleju, wyczyszczeniem, przesyłkami. Ale bez regulacji bo zdalnie nic sie nie da. Chyba że będą jakies nieoczkiwane koszsty i trzeba będzie dokupywać inne cześci ... ogólnie jak nigdy nie był ruszany to cieżko go nazwać amortyzatorem nie wiem czy był ruszany bo musiałem zmienić więc wolę wysłać na wymianę oleju. Regulacje to nie problem ostatnio sam wszystkim kręcę ale jeszcze musze popracować nad swoją technika nim zacznę dokręcać śrubki w moto ;P Aktualnie czekam na regulowane sety i koniec urlopu by wrócić na moto A tak z innej beczki ktoś próbował RaceChrono pro ??? Bo nie wiem czy warto wydać 75pln 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 regulacja to nie problem ? no to ridrick jesteś 3 osobą w polce która się zna na zawieszeniach w sposób pro bo sag ustawić to buła z masłem ale dalej to już ciężej myślę ze pro to już dla zawodowców jakoś a nie dla nas 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) Zaraz się zna po prostu wychodzę z założenia że jak sam się tym bawić nie będę to niczego się nie nauczę i wcale dobrze nie będzie bo: 1. zmieniają się nasze umiejętności za czym musi iść modyfikacja ustawień (czasem nawet modyfikacje zawieszenia bo sama regulacja to pikuś) 2. Jeśli nie będzie znał zachowania motocykla na różnych ustawienia to nawet super pro tuner nic ci nie pomoże bo nie powiesz mu co jest źle bo przecież się nie znamy 3. Takie ustawienie nawet jak przyjadę i powiem ustawcie mi i tak jest ch... warte bo nie powiem jak chce mieć ( oczywiście przesadzam ale sporo jest predefiniowanych ustawień z których można skorzystać samodzielnie) Zatem jak dla mnie trzeba czytać, przestawiać, jeździć, uczyć się i tak w kółko a czasem wpadać do chłopaków pogadać i poprzestawiać razem z nimi by nauczyć się jeszcze więcej PS Oczywiście daleki byłbym od oferowania swoich usług innym ale jak czasem widze jak ludzie mają dojebane zawieszenie na maxa bo to sposób na podwyższenie, obniżenie czy utwardzenie max zawieszenia bo tak trzeba jak chce się zapier.... to mnie krew zalewa . A juz hitem jest jak mechanik tak powiedział a mi jest z tym dobrze bo tak musi być. Edytowane 7 Lipca 2014 przez ridrick (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Jeśli nie będzie znał zachowania motocykla na różnych ustawienia to nawet super pro tuner nic ci nie pomoże bo nie powiesz mu co jest źle bo przecież się nie znamy częściowo masz rację ale nmie do końca, "super tuner" ustawi nastawy bazowe (wyjściowe) przy których już jest dobrze a dalej to tak jak piszesz. W sumie jak komórka ma już GPS w sobie to może działać od razu bez zewnętrznego modułu nie ? nie do końca jeśli przykleisz do tylnego siedzenia to w sumie może i będzie OK, ale jeśli na zbiornik bądź przy zegarach czy w kieszeni kombinezonu to już może nie być tak kolorowo - może gubić sygnał, bądź staje się nieprecyzyjny, linie przejazdu się rozbiegają po polu zamiast na nitce toru. Dlatego moim zdaniem warto wydać te 40-100 zł na zewnętrzny odbiornik GPS na bluethooth. Wczoraj testowałem GPS QSTARZ BT Q818XT - próbkowanie 10Hz w porównaniu z 1Hz daje bardzo dokładną prędkość w zakręcie. w sumie za 400 zł macie to samo co QSTARZ LT-Q6000 kosztujący 2000zł Wielką zaletą tradycyjnego laptimera jest jego prostota konstrukcji, minusem to że trzeba bazę postawić na linii mety i nie zapomnieć jej zabrać na koniec dnia(co mi się zdarzyło ) Edytowane 9 Lipca 2014 przez Soltys (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 (edytowane) Zamontowałem telefon na takim uchwycie na kierze : ROXA MH-01 Sam case dodatkowo przypiąłem smyczką, gdyby uchwyt chciał się poddać Sprzęt sprawdzony, w Radomiu działa bez zarzutów, bez dodatkowego odbiornika GPS Uchwyt wytrzymał też gumowanie i skromne skoki, więc może i przy glebie się nie urwie:) Edytowane 14 Lipca 2014 przez SMmaciek (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 14 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Również po pierwszych testach na Radomringu. PRzyczepiona komórka na rzep m3 dual lock do półki. Wszystko idealne tylko czasy nie takie jakbym chciał 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 14 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Skoro tak ładnie zmieniliscie temat to może wiecie ile kosztuje regeneracja tylnego amortyzatora w BFG? Dla uściślenia sama regeneracja czyli czyszczenie wymiana oleju i gazu do koszt 300-320 złotych w zależności od tego jaki olej. Ale tak jak Rooland powiedział koszt rośnie gdy trzeba wymieniać części 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.