jaquzie Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czołgiem, Jakoś takoś mnie się nie chciało (człowiek jeździł, a teraz się leni przed TV z popcornem i piwem w łapie ) po zakupie opisywać moto, a, że się w pracy lekko (nie napiszę "nudzę", bo szef przeczyta i wywali na pysk ) odstresowywuję czytając forum coś mnie przemogło do napisania kilku słów, tudzieź wklejeniu kilku fot/filmów na temat wiekowego motocykla, którym mam przyjemność poruszać się od kilku miesięcy po polskich (i nie tylko drogach), czyli Kawasuki Z1000sx rocznik 2011 z ABSiorem (taki mi sprzedali, to taki wziąłem). Gdzie niegdzie (np. USA) znany jako Kawasaki Z1000 Ninja. W wielkim skrócie z czym to się je: Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy Pojemność silnika (dziadostwo, wolałbym 998, niższe opłaty przy OC ) 1,043 cm3 Moc maksymalna 101.5kW {138 KM} / 9,600 rpm Maksymalny moment obrotowy 110 N・m {11.2 kgf•m} / 7,800 rpm Masa pojazdu gotowego do użytku 228 kg / 231 kg (ABS) Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów Hamulce przednie Podwójna tarcza pół-pływająca 300 mm o obrysie falistym Podwójny zacisk radialny, 4-tłoczkowy Hamulce tylne Pojedyncza tarcza 250 mm o obrysie falistym Zacisk 1-tłoczkowy Układ przeniesienia napędu skrzynia 6-biegowa, łańcuch To tyle z podstawowych danych, nie zanudzając nikogo, kilka fot, tudzież filmów: Wstawiłem wersję black, jako, że taką się poruszam. Wersja green wygląda tak (Wam pozostawiam do oceny, którą wolicie): Filmy: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=kmMKck4wuxE&feature=related http-~~-//www.youtube.com/watch?v=E_kQ5QCEnxU Z dodatkowych opisów/bajerów jak to mawiają: 1. regulowana przednia szyba: posiada trzy dostępne pozycje regulacji o rozpiętości około 20 stopni i zakresie od sportowego do maksymalnej ochrony przeciwwietrznej. Regulacja jest manualna (bez konieczności użycia narzędzi) poprzez naciśnięcie przycisku zwalniającego, który znajduje się poniżej panelu. (Regulacja przedniej szyby powinna odbywać się podczas postoju.) 2. 19- litrowy zbiornik paliwa zapewnia znaczny zasięg. Dynamicznie zaprojektowany bak o podwyższonej górnej płaszczyźnie posiada rozszerzone brzegi w stylu Super Sport i ścięty tył, który ułatwia objęcie kolanami - świetna sprawa, przy spalaniu około 6-7 litrów zrobienie 300km jest bezproblemowe (przy jeździe turystyczno-szybkiej [w km/h] ). 3. fajny design (od samego motocykla poprzez np. panel: 4. upside down - czyli tradycja w nowszych motocyklach - odwrócony przedni widelec 5. Fajny wydech (a raczej 2) - układ “4 w 2”. Nakładki na końcówki tłumika przypominają te w quadach 6. Ledowe światło tył (przód mogliby zrobić lepszy, tutaj xenona muszę wrzucić obowiązkowo, bo świeci dość słabo trzeba przyznać... ) Dostępnych kilka niezłych akcesoriów (o nich poniżej), nie ma jednak jednego z ważniejszych (i raczej nie będzie, taki design, nie bardzo jest jak zamontować, a w fuszerkę człowiek się bawić nie będzie, co by efektu wizualnego nie zepsuć), czyli.. stopki centralnej. Są natomiast takie zabawki jak: - kufry (do wyboru, do koloru, boczne, tylny) - crash pady dedykowane - nakładki na tylne siedzenie - wydechy (akrapovic - drogi jak daj boże dolarów) - szyba przyciemniana (taką i zakupiłem, co by pasowało do reszty moto) - osłony reflektorów, kufrów, owiewek - co by się dziadostwa nie drapały - inne standardowe jak do każdego moto np. tankpady (oryginalne drogie, nie warto), paski na koła (tutaj lepiej kupić na Moto Weteran Bazar) Na szybko o prywatnej opinii... Jeżdżąc poprzednio Yamaszką FZ1s Fazer z 2006 roku, o mocy 150KM, odczuwam, że pomimo, że Kawasuka jest cięższa (delikatnie) i słabsza (138KM), motocykl jest żwawszy i wydaje się lżejszy (a na pewno mniejszy od wspomnianej Fazerki). Miał to być motocykl turystyczny, i z takim zamiarem go zakupiłem. Okazało się, że tak do końca turystyczny to on nie jest, pewnie dlatego, że tak naprawdę jest to Kawasuka Z1000 (czyli jakby nie patrzeć raczej sport) w wersji z owiewką/regulowaną szybką etc. Mimo tego, trasa 1000km z plecaczkiem, kufrem, tankbagiem, gpsem na kierownicy nie przysparza problemów. Jedzie się stabilnie, szybka w górę, więc po gębie nie wieje, zwinność i przyspieszenie robią swoje. Może słabsza od Fazerki o 12KM, ale zbiera się o niebo lepiej. To chyba tyle, w razie pytań, czy dodatkowych info, albo walcie do mnie śmiało, albo szukajcie w necie. Peace. 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jak dla mnie rewelacyjna maszyna, na żywo sprawdzona kilkukrotnie i przykuwa oko z pewnością nie jednego motocyklisty Gratuluję tegorocznego zakupu, dla mnie ekstra 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ładny dizajn mogli by troche więcej kucy fabrycznie dokładać.Gratuluje maszynki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Dziękować. W sumie nie chciałem zmieniać na słabszy.. dlatego pierwotnym planem była Honda VFR 1200 (170KM) z 2010. Aczkolwiek po kilku jazdach próbnych VFR-ą, pozycji za kierą, i najwazniejsze - usłyszeniu jej - szybko zacząłem szukać innego moto. I tak zakończyło się na Z1000sx. I powiem jeszcze raz, może i 12KM mniej, ale w praktyce zbiera się lepiej niż 150 konna FZ1. Jak widać więc, nie moc, a całość świadczy o finalnym efekcie 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adany_76 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 cacuszko 0 Cytuj Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banita666 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Gratulacje fajny sprzęt napisz jak prowadzi się i jak się klei ? 0 Cytuj You don' t know the power of the dark side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 tak naprawde ładna maszyna w kruszowie taka stała ale nie jest ładniejsza od mojej kawy 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGraczykLDZ Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Gratuluje sprzętu i życzę bezawaryjności !Ja na razie jestem zbyt głupi na taki motocykl 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 tak naprawde ładna maszyna w kruszowie taka stała ale nie jest ładniejsza od mojej kawy to mowisz, ze w Kruszowie taka stala, na zakonczeniu sezonu z szampanem picolo?ciekawe czyja to byla :Dps. kwestia gustu. ;)co do prowadzenia i klejenia.. o tyle o ile z prowadzeniem jest ok (ladnie wywazone moto), o tyle z klejeniem troche gorzej, aczkolwiek stawialbym na oryginalne opony srednio dobrane. michalki pilot roady 2 czy 3 pewnie rozwiaza ten problem (ale to za jakis czas, najpierw trzeba zjezdzic oryginaly) 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jak PR to raczej 2, 3 zbierają sporo niepochlebnych opinii - szczególnie przód, który bardzo często się ząbkuje, nierówno wyciera i starcza na 2x mniej km niż tył. Ja akurat mam PR2 na tyle i 3 na przodzie:P. Na szczęście u mnie na razie wszystko jest ok, ale opony maja ok 5 ty km. A moto jest świetna, bardzo mi się podoba, tyko mało miejsca dla plecaczka. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Nie miałem okazji niestety zobaczyć na żywo, a bardzo bym chciał Na zdjęciach bardzo ciekawie się prezentuje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Przepiękny motocykl !!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajemniczydonpedro Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Konkurencję będziesz miał w Łodzi. Moja Kawka do Was idzie ...a tak wracając do Twoich słów. Rzeczywiście Kawa brzmi o niebo lepiej od VFRki. Świetne oryginalne basowe kominy. Motocykl pomimo "małej" mocy świetnie ciągnie od dołu. To zasługa dużego momentu. Edytowane 7 Marca 2013 przez Tajemniczydonpedro (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj www.super-plus.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzDariusz Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 jak dla mnie... najładniejszy motocykl pod słońcem choruje na taki nieuleczalnie!!! Gratulacje i oby służył bezawaryjnie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 powinszować, i.. dobrze, że zielona - będziemy się odróżniali 1 od 2 małym minusem jest tylko to, ze trochę d*pa boli od długich tras 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 O! Wygląd- bajka. Jeszcze Z1000sx na żywo nie widziałem, raczej rzadko spotykany motocykl a to duży plus na zdjęciach kozak! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGrace Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 myślę że wkrótce zobaczymy sie na forumowych spotkaniach w realu..patrzenie na to cacko pieści zmysły...szerokości Kolego!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack77 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam, Jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałem sie pochwalic ,iż dołączylem do grona włascicieli kawasaki z1000sx ;-) Odebrałem moją bestię 3 tyg temu w Poznaniu (kolor czarny mat-zdjecia wrzucę w najbliższym czasie) i stwierdzam,że moto jest naprawdę fajne pod kątem zarówno trakcji a przede wszystkim samego silnika. Ze względu na porę nie będe sie teraz rozpisywał ,więc pozdrawiam wszystkich uzytkowników i odezwę się w najbliższym czasie pozdrwiam Jack 77 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 no to pogratulować widzę, że Jackowie wiedzą co dobre Dawaj foty jak najszybciej, czarny mat robi wrażenie 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack77 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 pozdrawiam! dołozyłem do maszyny jeszcze kilka dodatków oprócz wydechu widocznego na zdjęciu: -żelowa kanapę( uważam,że standartowa to hardcore,zresztą akcesoryjna również nie jest idealna wg mnie- i to jedyny zarzut do tego motocykla)) -crashpady -nakładkę na drugą część kanapy -wyświetlacz biegów -podniosłem rejestrację pod zadupek na specjalnym stelarzu a obecny wywaliłem i to wszystkie juz modyfikacje mojej kawy;-)-nic innego nie zamierzam zmieniac ,może poza oponami , które wg mnie nie sa idealne do tej maszyny Mam pytanie- jak koledzy macie ustawione zawiasy? Dla mnie standart był zbyt miekki i od razu utwardziłem przód i tył(zarówno sprężyna z tyłu i odbicie a przód odbicie i dobicie,sprężyny nie ruszałem) i jest o niebo lepiej!. Był ktoś motorkiem na torze??-jesli tak- jak sie spisywał?ja zamierzam polatać w lipcu u siebie w Poznnaiu,ale musze go dotrzec( koniec lipca jest speed day-jakby ktoś był chętny-polecam-super zabawa i nauka) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) fajny ten macik co juz mowilem gorzej z rysami wydeszki widze leovinca no no opony oryginal czyli bridgestone nadaja sie jako siedzenia przy ognisku a nie do tego moto.. zjezdzilem poltora sezonu i zmienilem na pilot road 2 michelinki, roznica porzadna na torze nie bylem i nie planuje - ja turysta jestem tyl mialem oryginalnie na 1 zabku-plywalem jak na surfingu. zmienilem na 5 zab, i w 2 osoby jest ok. pochwal sie jaki masz wyswietlacz biegow, i jak sie spisuje - opoznienia?, reakcja etc, jak wpiety - mysle nad tym. Edytowane 17 Czerwca 2013 przez jaquzie (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack77 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Co do wyświetlacza to sprawa ma się nastepująco: -w porównaniu do oryginalnego , jaki miałem przy innych motocyklach to słabiutko(znaczne opożnienia zwłaszcza podczas schodzenia "w dół"), poza tym mam go w kolorze niebieskim i w ciągu dnia gdy słoneczko mocno świeci po prostu mało widac,po południu bardzo czytelny(jeśli rozważasz wyswietlacz biegów to polecam z czerwoną czcionką(najbardziej czytelny wg mnie).Natomiast żeby nie byo tak strasznie;-) to i tak bym go po raz drugi załozył( tylko ze wspomnianą czerwoną czcionką), ponieważ są chwile kiedy z niego korzystam (zwłaszcza gdy chcę sie upewnic ,że ma 6 bieg a nie 5-ty ), więc i tak polecam. Problem tez dotyczy miejsca, gdzie go wcisnąc i u mnie jest pod lekkim katem ,co również wpływa na stosunkowo małą czytelnośc w ciągu dnia. To tyle jak chodzi o wyswietlacz;-) Z tego co się zorientowałem masz już moto dośc długo - mozesz się podzielic info- ile nakulałeś już sprztem i czy miales jakies niemiłe niespodzianki jak chodzi o awaryjnosc?( ja wykupilem sobie gwarancje na 4 lata dla swietego spokoju) Co ile naciągasz łancuch? co ile go smarujesz? i jeszcze chciałem zapytac jakie masz odczucia co do hamulcy w kawie?Wg mnie są ok,ale "d*py nie urywają"-mogłby byc lepsze(porównuję do bwm k 1300 r i triupha speed tripla r- nad ktrórym się zastaniawiałem ładnych kilka wieczorów;-) Daj znaki ,czy masz jakies inne ciekawe spostrzezenia co do moto, bo ja od 2 tygodni na tą chwilę nakulałęm 700 km ,więc poza pierszym wrażeniem co do poręczności , łatwosci prowadzenia, oraz jak dla mnie zajebisego wrazenia co do sposobu oddawania mocy( jednak rzędowa czwórka - jest super pod kątem kultury pracy) - za dużo nie powiem;-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 około 9tyś km zaledwie więc nie dużo. awaryjność - hm, nie licząc wpadnięcia w wyrwę i skrzywienia obu felg... chyba nie było nic za nowe moto by się już psuło. smarowanie łańcuszka mam na stałe - motooilerem (był w 2 poprzednich moto, więc jest i w tym). naciąganie łańcuszka - w sumie nie robię tego, podczas serwisu (np. zmiana, zdjęcie felgi, oponki) i tak to ustawiasz. hamulce nie są złe, ale to może kwestia przyzwyczajenia. w FZ1 też miałem 4 tłoczki, z różnicą, że tam założyłem sobie oplot, tutaj jeszcze nie (ale nie do końca jestem przekonany do zakładania - hamulce nie są złe moim zdaniem). przejedź się np. cb500 a zmienisz zdanie o swoich hamulcach spostrzeżenia? kanapa faktycznie nie bardzo wygodna, tym bardziej, że zmieniłem sobie obszycie - plecak ma co prawda antypoślizg, i mówi, że jest ok, u mnie już nie bardzo ale liczyłem się z tym - względy wizualne wzięły górę. oddawanie mocy - nic dodać nic ująć. FZ1 miała co prawda 150KM, ale w Kawie 138KM są znacznie żwawsze FZ1 podróżowało się wygodniej, ale nie było aż takiej frajdy. jak będziesz dużo jeździł, zmień szybkę na wyższą - sporo zmienia. do oryginału bym już nie wrócił. 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerro Opublikowano 19 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Może słabsza od Fazerki o 12KM, ale zbiera się o niebo lepiej. To prawda, miałem przyjemność jechać kawałek z Jaquzie, a właściwie za nim i mówiąc szczerze nie wiem czy to wina moich miernych umiejętności czy mój 1000 jest taki zmulony, ale ciężko mi było go złapać 0 Cytuj Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Pozwolisz że wtrącę swoje dwa grosze i podbije licznik postów o jeden punkt kolejny piękny motocykl bo naprawdę bardzo mi się podoba, sam jednak wiesz że wyglądam na nim jak bym zabrał córce rowerek. Dziękuje za możliwość przymiarki i uwiecznienia tego na fotce. Dzięki tej możliwości dołączył do galerii motocykli których nie kupię 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.