Jump to content

mlody


mlody
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich mam na imie Piotrek, niedawno ukonczylem 26 rok zycia i mieszkam na retkini. Swoja przygode z motorkami dopiero rozpoczynam oczywiscie prawidlowo od kursu. Wyjezdzam wlasnie swoje godzinki na kursie w auto szkole Delta, wiec niedlugo egzamin i co za tym idzie poszukiwianie pierwszego moto.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Cześć i zapraszamy na czwartkowe spoty już teraz będziesz mógł motocykle pooglądać i pogadać.

Link to comment
Share on other sites

Cześć i zapraszamy na czwartkowe spoty już teraz będziesz mógł motocykle pooglądać i pogadać.

 

Kurcze tak bez motorka to bedzie mi głupio:) ale przyznam ze fajnie byloby chociaz sprobowac usiaść na różnorakim sprzecie żeby zobaczyc jakie moto byłoby dla mnie wygodne :smile:

Link to comment
Share on other sites

jak weźmiesz po piwie dla każdego, to przy przesiadywaniu na moto damy i kluczyk przekręcić :biggrin:

 

a na poważnie, przywitał nowego kolegę ;)

Link to comment
Share on other sites

O kurcze:) to chyba jedna zgrzewka mi nie wystarczy. To moze zabiore jeszcze cos mocniejszego to ktos da sie przejechac :smile:

Link to comment
Share on other sites

Powitać i powodzenia

Też się uczyłem w Delcie więc jak mnie nauczyli to i Ciebie również :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...