Pitermen Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Witajcie, Czy ktoś z Was jezdzi z takim wlasnie garnkiem na głowie ? Poproszę o Wasze spostrzeżenia czy warto to kupować czy może coś innego np CABERG EGO ?? pozdrawiam i dzieki za informacje Piter HJC IS-17 BLACK MAT Rubbertone Kask Motocyklowy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Mam na głowie IS-16 i bardzo sobie chwalę. Kask ma lat 4, jest względnie cichy i w dobrym stanie jak na swoje lata i to co przeżył. Na pewno warty uwagi. 17stka ma ulepszone wloty i parę innych rzeczy o których już pisali chłopaki z Motorwings: http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Mam na głowie IS-16 i bardzo sobie chwalę. Kask ma lat 4, jest względnie cichy i w dobrym stanie jak na swoje lata i to co przeżył. Na pewno warty uwagi. 17stka ma ulepszone wloty i parę innych rzeczy o których już pisali chłopaki z Motorwings: http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 oki, dzieki za info .... najważniejsze parowanie , ,i szczelność ... wiem , ze nie jest do schubert za 2.5k , ale milo by bylo zeby nie świszczało D: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Moim zdaniem IS-16 jest względnie szczelny (ciężko stwierdzić, bo masz 2 wloty na dole bez możliwości zamknięcia). Po oczach w każdym razie nie wieje. Co do parowania - 16stka paruje i ja używam płynu antifog bo pinlock jest wg mnie do bani - zwłaszcza w nocy bo rozmazuje obraz i czyni go mniej czytelnym i ostrym. No ale co kto lubi - ludzie jeżdżą i sobie pinlocka chwalą. Jak chcesz to wpadnij w czwartek pod samolot to możesz przymierzyć garnek i się przelecieć 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIT Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 W tym dziale masz cały temat o kaskach "kaski jakie polecacie" ale żeby nie być takim mądralą to przybliżę: http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=157587 http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 Reasumując warto chyba, że Ci do głowy się źle układa albo masz kilka monet więcej do wydania. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 W tym dziale masz cały temat o kaskach "kaski jakie polecacie" ale żeby nie być takim mądralą to przybliżę: http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=157587 http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 http://motocykle-lodz.pl/topic/49-kaski-jakie-polecacie/?p=163224 Reasumując warto chyba, że Ci do głowy się źle układa albo masz kilka monet więcej do wydania. oki, dzieki za linki .. jak zwykle "cieżko stwierdzić " ..... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elfeti Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 ja mam 17, przeleciałem ostatnio w dwie strony na mazury i do Żywca, w sumie ostatnie 2 tygodnie ponad 1200 km, 3 razy deszcz mnie zmoczył i w kasku sucho ale jak dla mnie głośno, nie mam owiewki - szybki może dlatego... o dziwo wczoraj też jadać przy ok 17 stopniach, zamknięte wloty było mi zimno w nim... no i się materiał zaczyna mechacić... za to pinlock w komplecie daje radę ani razu nie zaparował... więc w skali dałbym mu maks 7/10... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 ja mam 17, przeleciałem ostatnio w dwie strony na mazury i do Żywca, w sumie ostatnie 2 tygodnie ponad 1200 km, 3 razy deszcz mnie zmoczył i w kasku sucho ale jak dla mnie głośno, nie mam owiewki - szybki może dlatego... o dziwo wczoraj też jadać przy ok 17 stopniach, zamknięte wloty było mi zimno w nim... no i się materiał zaczyna mechacić... za to pinlock w komplecie daje radę ani razu nie zaparował... więc w skali dałbym mu maks 7/10... dzieki za info ..... jeszcze moze jak byście wiedzieli -- pod względem " cichości " : 1. caberg ego , 2 . shark 900 , czy IS -17 ??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama95 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 (edited) Ja mam IS -16 mat i jakość szybki ma wiele do życzenia po roku użytkowania muszę ją wymienić, ryski powstają bardzo szybko a efektem tego strasznie rozprasza światło. Edited June 16, 2014 by Kama95 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Hmmm.... Teraz to mam dopiero mętlik w glowie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 o dziwo wczoraj też jadać przy ok 17 stopniach, zamknięte wloty było mi zimno No to może ma jakieś dodatkowe wloty ta 17stka w stosunku do 16stki bo ja przy +5 latam i mi w głowę nie zimno... no i się materiał zaczyna mechacić Zbrodnia... czyżby IS-16 był jednak lepszy? Mój nie jest zmechacony po 14000 km Ja mam IS -16 mat i jakość szybki ma wiele do życzenia po roku użytkowania muszę ją wymienić, ryski powstają bardzo szybko a efektem tego strasznie rozprasza światło. Nie wiem droga koleżanko jak użytkujesz ten kask, tez go mam czwarty sezon, zrobiłem 14 tys km w nim i mogę zaprezentować pod samolotem. Jakieś tam ryski są... ale kask upadał, był wiele razy czyszczony i jakoś nie ma nic utrudniającego widzenie Ja tam bardzo cenię sobie IS-16 i nie zamieniłbym na żadnego budżetowego AGV czy Sharka... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridrick Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Hmmm.... Teraz to mam dopiero mętlik w glowie To ja ci ułatwie . jak pasuje i ci się podoba to kupuj i nie pier... bo nie dostaniesz 100% odpowiedzi co masz zrobić. Miałem kask za 300 i taki za 2000 więc mogę powiedzieć jedno: W obu daje sie nakur.... więc używam ich wymiennie żeby mnie nikt nie poznał PS Jejku czemu faceci zaczynają robić zakupy jak typowa baba ?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 ja mam sharka s900 - kask ogólnie fajny, burza się robi od 170-180 - przy ponad 200 już jest naprawdę b głośno, no ale za tę kasę to i tak jest dobrze. szyba bez pinlocka paruje jak cholera, ale pinlock jest w zestawie. nie wiem jak blenda, bo nie używam kask przyzył wypadek, ogólnie je*nięcie w asfalt przy ok 50 km/h i nic mu się nie stało (a co najważniejsze - mnie się nic nie stało) - 3 tygodnie temu spadł z kanapy moto i wyściółka się odczepiła od skorupy + przy wlocie się ułamał. generalnie kask fajny, ale 2gi raz bym nie kupił, przez tę akcję z upadkiem z kanapy Jejku czemu faceci zaczynają robić zakupy jak typowa baba ?? bo to garnek, musi pasować ktoś z forum ostatnio się chwalił nawet, że nim kupił garnek w motorwings chodził w nim po sklepie ponad godzinę (?) i dopiero się zdecydował. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Poza tym warto poczytac jakie wrazenia maja ludzie którzy takie garnki mieli. Ja się mogę wypowiadac co najwyzej o cabergu 470 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIT Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Na XJ600N czyli naked IS-17 niestety jest głośny tzn. tak od 150 jest już to uciążliwe ale do zniesienia. Podejrzewam, że przy odpowiedniej osłonie ten efekt jest mniejszy, a tak poza tym to nie zauważyłem takich wibracji kręcących głową o jakich wspominali kierownicy w Sharku 900. Zasadniczo oprócz poziomu hałasu to reszta działa perfekcyjnie wentylacja, domykanie szybki, wygodne zapięcie. Fakt blenda jest słabo przyciemniona i zdarza się, że zaparuje ale chwilowo na światłach i potem jest ok. Maksymalnie jechałem w nim 180 (oczywiście na niemieckiej autostradzie ) i jakoś dawał radę w sensie nie chciało głowy urwać. Także biorąc pod uwagę wcześniejsze porównanie chłopaków z MotorWings myślę, że można go polecić w tym przedziale cenowym. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebestof78 Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 (edited) HJC IS-16 na fazerze spokojnie daje radę przy 220-230 jeśli chodzi o hałas (może dlatego że nie należę do najwyższych osób i nie mam problemów żeby się w owiewkę wkomponować) wentylacja super - nawet w największy upał nie jest mi w głowę gorąco ( kominiarka obowiązkowo) blenda jest ( mogła by być trochę ciemniejsza ) i nie umiem bez niej jeździć pinlocka musiałam dokupić ale polecam inwestycję bo zero parowania jest naprawdę dużym ułatwieniem ogólnie kask na duży plus i polecam w tym przedziale cenowym i do prędkości rzędu 160 -230 km/h crash testów w nim nie robiłam i obym nie musiała natomiast skutecznie przetestowałam dwa kaski Boxa i obydwa dały radę ( tylko raz blenda skaleczyła mi nos ) a walnięcia o asfalt były porządne więc wracając do pytania z tematu: TAK, UWAŻAM, ŻE WARTO KUPIĆ 17 BO NAWET 16 DAJE RADĘ Edited June 17, 2014 by Thebestof78 (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 17, 2014 Author Report Share Posted June 17, 2014 Thebestof... Fajna odpowiedź, dzięki .... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 przyłączam się do odp Thebestof bo mam podobne odczucia z tym że chcesz kupić w matowym malowaniu a to bardzo odradzam, mam IS16 właśnie matowy i jest tragedia z ryskami których się nie da usunąć no i mycie z muszek też powala 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 17, 2014 Author Report Share Posted June 17, 2014 no to widzicie trafna uwaga , ze nie ma co w mata iść, lepiej czarny lakier . krok po kroku z Waszą pomocą ..... dam rade D: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Identyczne odczucia co Bestka z jednym "ale". U mnie przy 180-190 km/h jak się nie położę to IS-16 wpada w drgania i ze łba chce zerwać, ale to widocznie zalety jeżdżenia z prędkościami promu kosmicznego na nakedzie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitermen Posted June 17, 2014 Author Report Share Posted June 17, 2014 Aidekk -- na szczescie nie latam 200 km/h ))))) potrzebuje garnek , ktory powiedzmy do 160 km/h " ogarnia "| wiatr sporo fajnych macie spostrzeżeń , dzieki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.